IKM uke 41

Jeg dør av spenning snart :nailbiting:
8 dpo i dag og føler meg litt sånn små uggen. Trenger ikke bety noe… kan ha en så enkel forklaring som at jeg har sovet dårlig de siste dagene og spist lite.
MEN, når jeg ordnet matpakke til ungene i dag ble jeg skikkelig kvalm da jeg åpnet pakken med salami :depressed:
I tillegg ga jeg de noen få eventyrkjeks og den lukta var veldig sterk og gjorde meg også kvalm.
Tenk om …!

Edit: ok, enten er det «bruk et tonn med parfyme dag» i dag, eller så har jeg fått bedre luktesans!!!
Så spennende!! Hvor mange dpo? Tatt test?
 
Så spennende!! Hvor mange dpo? Tatt test?
8 dpo… ikke tatt test enda.
Er så redd for å bli skuffa hvis den er negativ :bag:
Har kun den dårlige batchen med Makesure tester (virker som alle butikkene her som selger MS kun har den batchen).
Kommer sikkert til å gå på en «teste smell» snart da :hilarious: Er alt for nysgjerrig til å klare å holde meg særlig mye lengre.
 
8 dpo… ikke tatt test enda.
Er så redd for å bli skuffa hvis den er negativ :bag:
Har kun den dårlige batchen med Makesure tester (virker som alle butikkene her som selger MS kun har den batchen).
Kommer sikkert til å gå på en «teste smell» snart da :hilarious: Er alt for nysgjerrig til å klare å holde meg særlig mye lengre.
hehe kjenner til den. Har allerede tatt alt for mange. Men med de symptomene der hadde jo det klødd i fingrene etter å teste:angelic::happy::hilarious:
 
Girls!!
Jeg skimter noe på testen min :nailbiting: og kjenner jeg må kjøpe noen fler som er mer kjent for bedre fargestoff før jeg blir gal!! Hvilke anbefales? Må kunne kjøpe fysiske butikk.
Og ja - det er fullt mulig at jeg ser syner/ønsketenking:laughing001
 
Girls!!
Jeg skimter noe på testen min :nailbiting: og kjenner jeg må kjøpe noen fler som er mer kjent for bedre fargestoff før jeg blir gal!! Hvilke anbefales? Må kunne kjøpe fysiske butikk.
Og ja - det er fullt mulig at jeg ser syner/ønsketenking:laughing001
Herlighet, du kan ikke være så «ondskapsfull» at du ikke lar oss få se testen :hungry: :love2 Vi må jo også få lov til å ta del i spenninga :pompus:
Hvis du får tak i Makesure hadde jeg gått for den, men ikke batchen som ender på 2032.
Har ikke erfaring med andre strimmeltester enn den og Metode sin, men sistnevnte skal visst også slå ut relativt sent.
 
Herlighet, du kan ikke være så «ondskapsfull» at du ikke lar oss få se testen :hungry: Vi må jo også få lov til å ta del i spenninga :pompus:
Hvis du får tak i Makesure hadde jeg gått for den, men ikke batchen som ender på 2032.
Har ikke erfaring med andre strimmeltester enn den og Metode sin, men sistnevnte skal visst også slå ut relativt sent.
Det er metode sin jeg har!
Bildet viser ingenting. Hehe…. Er ikke sikkert jeg ser noe irl heller :bag:Jeg elsker selv å se/tolke andre sine bilder men tenker ikke alle er like interesser som meg :hilarious:
Men here u go!
 

Vedlegg

  • IMG_9373.jpeg
    IMG_9373.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 22
  • IMG_9376.jpeg
    IMG_9376.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 22
  • IMG_9378.jpeg
    IMG_9378.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 22
Skjønner ikke noe nå:( Blodig slim på papiret, murringer i korsrygg og mage.
Ikke positiv test og kan ikke skjønne at TR skal komme nå. Men så vet jeg aldri med denne kroppen:depressed::sorry:
 
Det er metode sin jeg har!
Bildet viser ingenting. Hehe…. Er ikke sikkert jeg ser noe irl heller :bag:Jeg elsker selv å se/tolke andre sine bilder men tenker ikke alle er like interesser som meg :hilarious:
Men here u go!
Syns jeg kan skimte en ultrasvak strek på den første, men umulig å si om det er skygge strek eller starten på noe.
Spennende er det uansett :excited001
Krysser fingrene for klar rosa baby strek snart :binkybaby
 
Kan være implantasjonsblødning. Da vil du ikke få positiv test før om ca. 24-48 timer! Håper det er tilfellet for din del :Heartred
Takk <33 Hadde veeeeeldig lite farget i går og. Pleier vel ikke være over flere dager:sorry:
 
Nei, det skal ikke det. Vanskelig å si hva det kan være da :-/
Er vel TR da :shifty: Bare så rart når jeg hadde mye EL slim dagene fre-man for 7-12 dager siden. :bag: Men denne kroppen er ikke regelmessig en plass, så!:shifty:
 
Back
Topp