Så spennende!! Sender deg masse babystøv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!! Sender deg masse babystøv
Tror det var skygge får bare ta tiden til hjelp… og den snegler seg videre!!Ser også noe svaaakt på første bildet, men vanskelig å si om det er skygge/streksyn/baby eller noe annet
Høres slitsomt ut! Jeg ser noe på babyplan, men vanskelig å si hva det er. Kanskje sterkere senere i dag!!Endte opp med å dra hjem fra jobb ettersom det kjentes ut som jeg kunne kaste opp når som helst
Tok turen innom Boots på veien hjem og fikk kjøpt en 2pk digital ultratidlig test.
I det jeg kommer inn dør hjemme kjenner jeg at jeg må tisse (igjen) og tar derfor test.
Hadde 2 stk Babyplan graviditetstester liggende som jeg hadde glemt (fikk med på kjøpet ved kjøp av EL tester på nett).
Tok en Makesure (dårlig batch) og Babyplan:
Vis vedlegget 445228
Mulig jeg kan skimte noe ultrasvakt på Babyplan testen, men helt umulig å si om det er skygge, ønsketenkning eller starten på noe (ikke sjangs om å få det med på bilde).
Var relativt utvannet urin så tror jeg ser om jeg klarer å få mer konsentrert urin senere i dag før jeg svir av en av de.
Gjett hvem som fikk varsel fra posten om at pakken fra babyplan er levert da! Rett før jeg løper fra jobb jo mulig det ryker en før jeg henter i barnehagen. Så da holder jeg ikke løftet mitt om å vente til ungene er lagtTrooor den blir en til ikveld
Endte opp med å dra hjem fra jobb ettersom det kjentes ut som jeg kunne kaste opp når som helst
Tok turen innom Boots på veien hjem og fikk kjøpt en 2pk digital ultratidlig test.
I det jeg kommer inn dør hjemme kjenner jeg at jeg må tisse (igjen) og tar derfor test.
Hadde 2 stk Babyplan graviditetstester liggende som jeg hadde glemt (fikk med på kjøpet ved kjøp av EL tester på nett).
Tok en Makesure (dårlig batch) og Babyplan:
Vis vedlegget 445228
Mulig jeg kan skimte noe ultrasvakt på Babyplan testen, men helt umulig å si om det er skygge, ønsketenkning eller starten på noe (ikke sjangs om å få det med på bilde).
Var relativt utvannet urin så tror jeg ser om jeg klarer å få mer konsentrert urin senere i dag før jeg svir av en av de dugitale.
Ja, det er jo veldig tidlig. Prøver si det samme til meg selv! Men er skuffende selvom og man prøver jo også å beskytte seg selv ved å ikke håpe for mye.Fikk ganske konsentrert urin, men ble dessverre negativ (ultratidlig) digital
Vis vedlegget 445237
Forventet, men likevel skuffende.
Vet jo at 8 dpo også er ekstremt tidlig.
Kvalmen forsvant ikke så lenge etter jeg kom hjem tidligere i dag.
Kan det bare være noe jeg har spist?!
Prøver vel å beskytte meg selv og gjøre meg mentalt forberedt på at TR etterhvert dukker opp
Håper den blir positiv etter hvert tålmodighetsprøve å være prøver altså!Tror det var skygge får bare ta tiden til hjelp… og den snegler seg videre!!
Jeg ser!!Ahh, synes jeg ser noe- men alt for tidlig… 6dpo Muligens skygge? Eller streksynVis vedlegget 445239Vis vedlegget 445240
Jeg er ganske sikker på att jeg er 6 dpoJeg ser!!
Og du er helt sikker på at du ikke er lengre enn 6 dpo? Skal vel godt gjøres å få positiv test så tidlig, men hvem vet
Spennende fremover med tester da! Eller pining, det er vel mer riktig beskrivelseJeg er ganske sikker på att jeg er 6 dpo
Ja håper på mere svar imorgen. Hvordan ligger du an?Spennende fremover med tester da! Eller pining, det er vel mer riktig beskrivelse
Brun utflod nå… Så håper det er et godt tegn ifht hvis det skulle være festeblødning og ikke noe annet.. At det ikke kommer mer.Ja håper på mere svar imorgen. Hvordan ligger du an?
Disse symptome på graviditet og mens er så like att Man kan bli gal av det!! Men jeg krysser fingrene for din del gleder meg til å se test ikveld!!Brun utflod nå… Så håper det er et godt tegn ifht hvis det skulle være festeblødning og ikke noe annet.. At det ikke kommer mer.
Murrer godt i magen, og innbiller meg at puppene har vokst?! De er ikke vonde.
Men kan hende jeg er koko og
Svir nok av en test når mannen har gått på nattevakt. Ikke at jeg har troen
Er redd skuffelsen i morgen tidlig og, for da føler jeg vi er der at jeg forventer en strek
Jaaa, det er helt sant! Og når spotting kommer i tillegg blir man jo gal. Og det siste jeg ønsker meg er en graviditet med blødninger.. hadde mye med første (etter uke 13) og det er det værste jeg har vært gjennom psykiskDisse symptome på graviditet og mens er så like att Man kan bli gal av det!! Men jeg krysser fingrene for din del gleder meg til å se test ikveld!!
Huff, har aldri opplevd selv men skjønner att det må være helt forferdelig!Jaaa, det er helt sant! Og når spotting kommer i tillegg blir man jo gal. Og det siste jeg ønsker meg er en graviditet med blødninger.. hadde mye med første (etter uke 13) og det er det værste jeg har vært gjennom psykisk
Test i kveld var ikke noe å rope hurra for legger meg og gruer meg smått til negativ i morgen.Disse symptome på graviditet og mens er så like att Man kan bli gal av det!! Men jeg krysser fingrene for din del gleder meg til å se test ikveld!!