IKM uke 41

Ser også noe svaaakt på første bildet, men vanskelig å si om det er skygge/streksyn/baby eller noe annet:hilarious:
Tror det var skygge:chicken: får bare ta tiden til hjelp… og den snegler seg videre!!
 
Endte opp med å dra hjem fra jobb ettersom det kjentes ut som jeg kunne kaste opp når som helst :hungover:
Tok turen innom Boots på veien hjem og fikk kjøpt en 2pk digital ultratidlig test.
I det jeg kommer inn dør hjemme kjenner jeg at jeg må tisse (igjen) og tar derfor test.
Hadde 2 stk Babyplan graviditetstester liggende som jeg hadde glemt (fikk med på kjøpet ved kjøp av EL tester på nett).
Tok en Makesure (dårlig batch) og Babyplan:
IMG_1523.jpeg

Mulig jeg kan skimte noe ultrasvakt på Babyplan testen, men helt umulig å si om det er skygge, ønsketenkning eller starten på noe (ikke sjangs om å få det med på bilde).
Var relativt utvannet urin så tror jeg ser om jeg klarer å få mer konsentrert urin senere i dag før jeg svir av en av de digitale.
 
Last edited:
Endte opp med å dra hjem fra jobb ettersom det kjentes ut som jeg kunne kaste opp når som helst :hungover:
Tok turen innom Boots på veien hjem og fikk kjøpt en 2pk digital ultratidlig test.
I det jeg kommer inn dør hjemme kjenner jeg at jeg må tisse (igjen) og tar derfor test.
Hadde 2 stk Babyplan graviditetstester liggende som jeg hadde glemt (fikk med på kjøpet ved kjøp av EL tester på nett).
Tok en Makesure (dårlig batch) og Babyplan:
Vis vedlegget 445228
Mulig jeg kan skimte noe ultrasvakt på Babyplan testen, men helt umulig å si om det er skygge, ønsketenkning eller starten på noe (ikke sjangs om å få det med på bilde).
Var relativt utvannet urin så tror jeg ser om jeg klarer å få mer konsentrert urin senere i dag før jeg svir av en av de.
Høres slitsomt ut! Jeg ser noe på babyplan, men vanskelig å si hva det er. Kanskje sterkere senere i dag!!
 
Trooor den blir en til ikveld :hilarious:
Gjett hvem som fikk varsel fra posten om at pakken fra babyplan er levert da! Rett før jeg løper fra jobb jo :angelic: mulig det ryker en før jeg henter i barnehagen. Så da holder jeg ikke løftet mitt om å vente til ungene er lagt :laughing001
 
Endte opp med å dra hjem fra jobb ettersom det kjentes ut som jeg kunne kaste opp når som helst :hungover:
Tok turen innom Boots på veien hjem og fikk kjøpt en 2pk digital ultratidlig test.
I det jeg kommer inn dør hjemme kjenner jeg at jeg må tisse (igjen) og tar derfor test.
Hadde 2 stk Babyplan graviditetstester liggende som jeg hadde glemt (fikk med på kjøpet ved kjøp av EL tester på nett).
Tok en Makesure (dårlig batch) og Babyplan:
Vis vedlegget 445228
Mulig jeg kan skimte noe ultrasvakt på Babyplan testen, men helt umulig å si om det er skygge, ønsketenkning eller starten på noe (ikke sjangs om å få det med på bilde).
Var relativt utvannet urin så tror jeg ser om jeg klarer å få mer konsentrert urin senere i dag før jeg svir av en av de dugitale.


Her er mine i kveld. Helt uten strek å skimte! Håper for deg at din er en babystrek. Og veldig spent på dine neste tester:angelic::woot:
 

Vedlegg

  • IMG_9380.jpeg
    IMG_9380.jpeg
    3,8 MB · Visninger: 2
Back
Topp