IKM uke 41

3 DPO i dag, og dagene går så uendelig sakte. Spesielt når jeg ser dere som er lenger foran enn meg teste!
Synes det er veldig gøy å følge med da :shy:

Følelsene svinger alle veier hver eneste måned når det gjelder det å få et tredje barn. Har vi en god periode hvor barna sover gjennom natten (som de vanligvis gjør), og det går fint på jobb osv., osv. så er lysten på topp. Så kommer det sykdom, stress, lite søvn etc., så tenker jeg at det holder mer enn nok med 2.

Med det sagt, så ønsker vi oss jo et tredje barn. Livet er skjørt, og det er godt å ha flere søsken å spille på lag med ettersom man blir voksen og eldre. Har selv 4 yngre søstre, og selv om jeg ikke ønsker så mange barn selv, så er det utrolig fint å ha dem :Heartpink
 
3 DPO i dag, og dagene går så uendelig sakte. Spesielt når jeg ser dere som er lenger foran enn meg teste!
Synes det er veldig gøy å følge med da :shy:

Følelsene svinger alle veier hver eneste måned når det gjelder det å få et tredje barn. Har vi en god periode hvor barna sover gjennom natten (som de vanligvis gjør), og det går fint på jobb osv., osv. så er lysten på topp. Så kommer det sykdom, stress, lite søvn etc., så tenker jeg at det holder mer enn nok med 2.

Med det sagt, så ønsker vi oss jo et tredje barn. Livet er skjørt, og det er godt å ha flere søsken å spille på lag med ettersom man blir voksen og eldre. Har selv 4 yngre søstre, og selv om jeg ikke ønsker så mange barn selv, så er det utrolig fint å ha dem :Heartpink
Samme her, vi også prøver på nr.3 og det var 2 år diskusjon med frem og tilbake om vi har kapasitet til et barn til før vi bestemte oss for å prøve. Nå har våre 2 andre rukket å bli 4 år og 7 år så det føles nesten som å starte på nytt, iallefall ift. tidlige morgener i helgene og barn som trenger hjelp til alt. Men jeg tror også at det er fint å ha mer enn et søsken, jeg har flere søsken selv og det er veldig fint å ha de :Heartred
 
Wow! 6 unger:love7og jeg som er redd for at 3 blir for mye arbeid:angelic:
Jeg har svidd av 10 babyplan på to dager. Er jo helt galskap! Og nå teller jeg ikke med alle makesure jeg har tatt siden lørdag:dead::bag::smiley-ashamed008
Gud bedre meg:laughing001

Prøver dere på nr 7 nå?
Edit: så der står på første siden!

Jammen ikke verst med 7 kids! Vi er også i PP: ooooops :hilarious: Også skulle vi egentlig bare se hvordan det gikk og kanskje ikke gjøre noe mer i fremtiden. Men vi tror vi vil ha en til. Det er bare mye frem og tilbake:angelic:

Yes, vi har vært sammen i 18 år og har 6 barn sammen :happy119 :love7:Heartred Elsker min store familie:love017 yes, haha, ble en pp ooops når EL kom 4 dager før vanlig plutselig:nailbiting: Hadde sex noen timer før positiv el-test:smiley-ashamed005 men altså, jeg er 39 år og skal nok mer til, kanskje?! Moro dere også er i pp ooops:hilarious: Fort gjort:p Vi skal først egentlig starte prøvingen i april/mai 2025❤️ Jaah, altså,er jo et stort tema og en stor beslutning om en skal ha flere barn... Men jeg er nok litt sånn- har man lyst, så har man lov❤️❤️❤️❤️
 
Guud så spennende:D Tenk om vi havner i samme termingruppe igjen! Har du noen symptomer?

Ja, det var litt vel mye spenning for min del:nailbiting::smiley-ashamed005:p Håper så masse på dine vegne:smiley-angelic001❤️ Første pp på dere?❤️ Jeg er kun 4 dpo, og ingen symptomer så lang❤️ Hva med deg?❤️
 
Neii jeg håpet så virkelig!
Neeeeeeiiiiiii!
Jeg som hadde så troa :Heartbigred
Dere er god <33

Jeg håper for alle dere andre:happy:
Kjenner det nesten var litt godt å bli ferdig med den sinnsyke testetrangen!
Jeg kommer nok til å teste igjen, for å være helt sikker - siden TR kom så fort etter EL slim.
Men håpet er lin null og det er litt befriende:shy:
 
Økende blødning og hvite tester. Jaja - det positive er jo at jeg er godt i gang med ny periode allerede.:bag:

Neeeei, så sinnsykt kjipt:bag::confused::sorry: Kan det være en festeblødning?
 
Neeeei, så sinnsykt kjipt:bag::confused::sorry: Kan det være en festeblødning?
Har spottet siden mandag og i dag dryppet det litt i toalettet. Så jeg tenkte først festeblødning - men siden det øker på + negative tester så har jeg lite troen på det:hilarious:
 
Jeg er 5 dpo i dag og vurderer om jeg skal bestille noen tester i starten av neste uke så kommer de forhåpentligvis om en ukes tid. Jeg har bare en digital her hjemme, så lenge jeg ikke har flere så trooor jeg at jeg skal klare å la være å teste.
Hittil føles alt normalt, jeg har veldig ømme bryster, men det har jeg alltid på denne tiden i måneden så vi får se :nailbiting:
 
Samme her, vi også prøver på nr.3 og det var 2 år diskusjon med frem og tilbake om vi har kapasitet til et barn til før vi bestemte oss for å prøve. Nå har våre 2 andre rukket å bli 4 år og 7 år så det føles nesten som å starte på nytt, iallefall ift. tidlige morgener i helgene og barn som trenger hjelp til alt. Men jeg tror også at det er fint å ha mer enn et søsken, jeg har flere søsken selv og det er veldig fint å ha de :Heartred
Begge våre er enda små (4 år, og 3 år). Litt derfor jeg går frem og tilbake også, men ønsker ikke så mye mer aldersforskjell. Mine to yngste søstre er det 4 år i mellom, og de har aldri vært venner eller lekt sammen. Er nok ikke bare p.g.a aldersforskjellen, personlighet spiller jo også en stor rolle. Men, allikevel.

Håper at et søsken til vil gjøre oss enda mer sammensveiset enn vi allerede er i dag :Heartred
 
Har spottet siden mandag og i dag dryppet det litt i toalettet. Så jeg tenkte først festeblødning - men siden det øker på + negative tester så har jeg lite troen på det:hilarious:
Æsj, så kjedelig og veldig skuffende når en ønsker en liten en til i familien❤️ Håper nå likevel litt for deg ennå❤️ Kroppen er rart og mye rart kan skje❤️ :smiley-angelic001
 
Sitter på jobb og gruer meg faktisk litt til å ta test senere i dag :sorry: For tenk om den fortsatt er negativ!!!
Samtidig klarer jeg ikke vente til over IKM med å teste.
Jeg vet jo at dersom den er negativ må vi jo bare prøve igjen neste pp, men har jo fått skikkelige forhåpninger nå pga. alle symptomene (som forsåvidt virker mye mildere/fraværende enn tidligere).
 
Sitter på jobb og gruer meg faktisk litt til å ta test senere i dag :sorry: For tenk om den fortsatt er negativ!!!
Samtidig klarer jeg ikke vente til over IKM med å teste.
Jeg vet jo at dersom den er negativ må vi jo bare prøve igjen neste pp, men har jo fått skikkelige forhåpninger nå pga. alle symptomene (som forsåvidt virker mye mildere/fraværende enn tidligere).
Føler med deg!! Gruer meg også helt sykt. Er 9 DPO og tester med vanlige 25 ml tester og blir skuffa når den er blank men klarer heller ikke vente noe særlig.

Sjekka livmortappen på do nettopp, bare for å gjøre noe mens jeg er her.. haha. Den var myk og høyt oppe.. men aner ikke når den eventuelt endrer seg dersom man ikke er gravid
 
Sitter på jobb og gruer meg faktisk litt til å ta test senere i dag :sorry: For tenk om den fortsatt er negativ!!!
Samtidig klarer jeg ikke vente til over IKM med å teste.
Jeg vet jo at dersom den er negativ må vi jo bare prøve igjen neste pp, men har jo fått skikkelige forhåpninger nå pga. alle symptomene (som forsåvidt virker mye mildere/fraværende enn tidligere).
Forstår godt hva du mener. Har aldri klart å vente til IKM selv, men har også vært heldig å fått positive tester såpass tidlig at jeg har sluppet å vente så lenge med å få svar.

Kanskje en mager trøst, men har aldri hatt noe symptomer før i uke 6-7 i noen av mine graviditeter. Så det at du har mildere eller fravær av symptomer nå, betyr ikke at du ikke er gravid.

Krysser fingre og tær for deg :Heartred :Heartred
 
Back
Topp