Pingpling
Bli kjent med forumet
Oi! Godt å vite at det i det minste er en sjanse for at jeg ikke bare innbiller meg altJeg begynte å kjenne på symptomer 4 dpo denne gangen. De to siste graviditetene før det startet det 2 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Godt å vite at det i det minste er en sjanse for at jeg ikke bare innbiller meg altJeg begynte å kjenne på symptomer 4 dpo denne gangen. De to siste graviditetene før det startet det 2 dpo
Gratulerer!!
Gratulerer, så gøy
Tusen takk alle sammenGratulerer så mye med spiren
Det ser jo ut som markant økning fra i går vil jeg si
Gratulerer så masse
Jaa tydelig økning jo!!
ååh gratulerer så mye!!
Jeg ser noe dær… blir spennende å se om det utvikler seg Krysser fingrene for degFørste test, 9 DPO, samme test i forskjellig lys. Er det en antydning til strek der?
Første test, 9 DPO, samme test i forskjellig lys. Er det en antydning til strek der?
Dere er gode, mannen tror 100% at jeg ser syner Utrolig lite, men samtidig tidlig..så det er jo håp! Jaa, spennende å se! TakkJeg ser noe dær… blir spennende å se om det utvikler seg Krysser fingrene for deg
Ser noeFørste test, 9 DPO, samme test i forskjellig lys. Er det en antydning til strek der?
Dere er gode, mannen tror 100% at jeg ser syner Utrolig lite, men samtidig tidlig..så det er jo håp! Jaa, spennende å se! Takk
Hvilken dpo begynner du å teste mama?
Krysser fingrene!Jo, er 100% sikkert at det er babystrek
Jeg tenker å teste når jeg er 8dpo, er 5dpo idag Har førhen fått positiv 6dpo, 8 dpo, 10dpo og 8dpo️
Jeg ser!Første test, 9 DPO, samme test i forskjellig lys. Er det en antydning til strek der?