Wow, litt overrasket at den digitale ga resultat, men here we go folkens! Første runde etter SA i august, nå håper vi bare at spiren sitter Vis vedlegget 445512
Åå se der! Gratulerer såå masse begge toKan settes på gravid
Vis vedlegget 445513
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, litt overrasket at den digitale ga resultat, men here we go folkens! Første runde etter SA i august, nå håper vi bare at spiren sitter Vis vedlegget 445512
Åå se der! Gratulerer såå masse begge toKan settes på gravid
Vis vedlegget 445513
Heldigvis fortsatt tidligDa klarte jeg ikke holde meg lenger. 6dpo og så klart negativ
Jaa er jo ikke forventet med noe utslag så tidlig.. Heldigvis bestilt flere tester jeg og! Du er god som avventerHeldigvis fortsatt tidlig
Da klarte jeg ikke holde meg lenger. 6dpo og så klart negativ
Det blir spennende å se den neste uka!! Jeg har vanligvis ikke så god tålmodighet, men vi står midt oppi masse oppussing med lange dager så har ikke så mye tid til å tenke på det. Hadde det vært vanlig hverdag så hadde det nok vært slutt på tålmodighetenJaa er jo ikke forventet med noe utslag så tidlig.. Heldigvis bestilt flere tester jeg og! Du er god som avventer
Tusen takkGratulerer så mye
Kan settes på gravid
Vis vedlegget 445513
8 dpo her også, når tenker du begynne å teste ?7 eller 8 dpo i dag. Tester er bestilt, men de kommer nok ikke før i starten av neste uke. Jeg er skikkelig spent, men prøver å skru ned forventningene så mye som mulig. Forrige PP var jeg helt sikker på at jeg var gravid så jeg prøver å ikke tolke alle symptomene hele tiden
Må være tortur å ha 2 streker uten at det er baby ombordAlle disse testene her inne gjør at testetøsen i meg kommer frem. Hun er ikke like fremtredene som hos noen andre, men likevel.
8dpo, 10 dager siden Ovitrelle.
Tidligste jeg har fått positiv er 10dpo. Kjent litt murringer i går, og ønsketenker meg til at det er noe på gang i brystene. Står og nistirrer på de to siste testene for å se om de er synkende eller stigende. Skulle jo egentlig ikke begynne før tiiiidligst mandag, men jeg er svar. De 6 testene jeg sa at skulle holde kommer nok til å ryke før jeg kommer til IKM, så det må bli en tur på Kiwi.
Vis vedlegget 445537
Jeg er usikker, jeg hadde egentlig lyst til å vente til fredag, da er jeg 13 eller 14 dpo. Men jeg tror jeg kommer til å teste når jeg får testene jeg har bestilt i starten av neste uke. Hva tenker du om når du skal teste?8 dpo her også, når tenker du begynne å teste ?
Jeg hadde også en pp i juni der jeg hadde skikkelig troa på jeg var gravid da jeg kunne få ordentlige smerter når jeg reiste meg uventet blant annet, den gangen var skikkelig nedtur å få negativ
Krysser fingrene for at det er en festeblødning!!!7 dpo her. 4-5 dpo kom det litt fersk blod på papiret. i går økte det og blødde mye, men kun knallrødt og ingen "vondter" eller klumper (men nok til at jeg måtte bruke tampong). I dag har det stoppet å blø. Jeg blør vanligvis aldri mellom EL og mens, så hva dette betyr vet jeg ikke. Jeg håper på at det kan ha vært festeblødning, men tenker at det var litt voldsomt til å være det.
Gratulerer til alle med positiv test og lykke til dere andre som også sitter i venteboksen
Ja, det er frustrerende men jeg kunne jo latt være, for om to dager regner jeg med at den er negativ uansett, hvis jeg ikke er gravid.Må være tortur å ha 2 streker uten at det er baby ombord
Er ikke den nederste hakket sterkere enn den i midten?
Sniker..@Lillevenn17 kan sette meg også som gravid
Tusen takk, gode duSniker..
Wææææh er det sant? Nå ble jeg glad! Har lusket litt rundt i IKM grupper for det er så kos å se positive tester. Ble innmari glad av å se denne nyheten
Jeg er sjalu på termingruppen som får deg med.. du er savnet i januar 2025 gruppen