Pippimor19
Glad i forumet
Ser kanskje noe, håper det er en babystell og ikke skygge

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser kanskje noe, håper det er en babystell og ikke skygge

Ser godt! Og ser den er rosa ogsåStreken er mer rosa på ekte9dpo

Hvordan ser testene ut i dag?Måtte selvfølgelig ta en til i kveld. Føler jeg både ser og ikke ser på en og samme tid!
Nå blir det ikke flere før i morgen tidlig!Vis vedlegget 470459

Haha ja tenkte det samme, men så endte jeg med å måtte bytte gruppe og hoppe inn her i stedet for IKM 4q pga EL kom så mange dager før forventet. Aldri hatt en syklus på under 28 dager før liksomHvordan ser testene ut i dag?
Appen hang litt, så nå at du hadde en kjempefin strek i dag!! Gratulerer!!!
Herregud, alle dere som har startet ikm gruppene de siste ukene har endt opp med å bli gravide den uken dere har gruppen, kanskje jeg må kaste meg på å starte neste ikm gruppe!![]()
![]()

Ikke sant.. kan bli vanskelig å stagge testefesten da når man er sist i en stor gruppe hvor «alle» driver å tester og får positivt 8-9 dpoHaha ja tenkte det samme, men så endte jeg med å måtte bytte gruppe og hoppe inn her i stedet for IKM 4q pga EL kom så mange dager før forventet. Aldri hatt en syklus på under 28 dager før liksom![]()
Når ryker din første test?Nydelig test!

Haha, jaass! Da jeg ble gravid testet jeg ikke før 11 dpo, hadde gått litt lei etter å ha hatt så mange pp. Hadde ikke tenkt så mye over symptomer heller (men det var noen få) som gjorde at jeg følte jeg ikke hadde noen symptomer. Hos meg, som hos mange andre, er det en kausal sammenheng mellom tid brukt på å kjenne etter symptomer og mengde + intensitet av symptomerKjenner på følelsen av at det ikke gikk denne gangen: haha, men kanskje det bare er sånn når man er rolig?forrige gang var jeg helt sikker på at jeg var gravid!!! Hadde sååå mange symptomer…. Denne gangen er alt roligere
bare 4 dpo da men likevell..

Hihi. Jeg måtte skrive med chat gpt isted og dele der og. Han bare: mange som ble gravide sa de ofte ikke hadde symptomer. Bla bla bla… så nå ble jeg jo litt giret igjenHaha, jaass! Da jeg ble gravid testet jeg ikke før 11 dpo, hadde gått litt lei etter å ha hatt så mange pp. Hadde ikke tenkt så mye over symptomer heller (men det var noen få) som gjorde at jeg følte jeg ikke hadde noen symptomer. Hos meg, som hos mange andre, er det en kausal sammenheng mellom tid brukt på å kjenne etter symptomer og mengde + intensitet av symptomer![]()

Håper bare det utvikler seg!Syns jeg ser en skygge der ja![]()
Håper det!Ser kanskje noe, håper det er en babystell og ikke skygge![]()

For meg hjalp epler med salt eller sånn kjeks med paprikasmakKvalmen er værre i dag, selv om jeg har spist to ganger. Noen som har noen tips? Vurderer å kreke meg på butikken

Den komboen har jeg ikke prøvd før, må jeg teste ut. Kjeks med parikasmak fristet faktisk. Nå skulle jeg ønske vi hadde foodora her, så lyst på vegetarfaijtas eller indiskFor meg hjalp epler med salt eller sånn kjeks med paprikasmak![]()
bare venter på å få lov til å begynne å teste..Jeg temper, men kun med Apple watchEr det mange som temper i den gruppen her egentlig? Synes jeg har sett få temp grafer. Synes det har vært litt gøy å følge med på om tempen går opp![]()
Eple med salt hadde jeg aldri spist før, men var sååå godt i begge svangerskapene. Typisk at man vil ha det så er umulig å få tak iDen komboen har jeg ikke prøvd før, må jeg teste ut. Kjeks med parikasmak fristet faktisk. Nå skulle jeg ønske vi hadde foodora her, så lyst på vegetarfaijtas eller indisk