IKM UKE 39 + 40

Vet ikke helt hva jeg skal tenke:love7
Synes testene mine de siste dagene hadde så svake streker, så hadde ikke helt troa. Så jeg tok en tidlig digital test, å jaggu ble den positiv!:Heartred
Skal jeg sette deg på gravid? :Heartred

Dagens tester, her og ser man veldig stor forskjell på ms testene. Hehe. :)

Vedlegg

• IMG_5421.jpeg
    IMG_5421.jpeg
    523,4 KB · Visninger: 58
  • IMG_5425.jpeg
    IMG_5425.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 56
  • IMG_5426.jpeg
    IMG_5426.jpeg
    784,3 KB · Visninger: 58
Jeg hadde trua jeg også siden grafen min var nesten spot on lik Lilleperle sin gravidgraf mange dager :smiley-ashamed004 Hvis den blir sånn hver måned kan jeg ikke bruke den til å tolke graviditet iallfall :pompus:
Sniker litt i denne gruppa, egentlig i IKM 42! Du vet kanskje dette allerede ettersom du virker oppdatert men mtp temp så er den i lutealfasen høy pga progesteronet og man vil ligge høyt i hele denne fasen (dog kan den svinge litt men fortsatt høyere enn i follikulærfasen). Først når du er rett før TR vil man få indikasjon på graviditet da den kan synke eller forbli høy. Tror ikke man skal få forhåpninger om at man er gravid utfra om tempen holder seg høy i løpet av perioden før rett før ikm. Når jeg var gravid før sommeren så svingte den litt i lutealfasen og var ikke noen indikasjon i løpet av perioden på at jeg var preggo. Min temp synker tydelig dagen før TR kommer. Har tempet som prevensjon en god stund før jeg begynte å prøve å bli gravid så har endel sykluser å sammenligne med. Så kjedelig med TR for deg denne med, krysser fingrene for deg neste syklus :Heartpink

Så gøy med så mange positive tester her inne! Gratulererer :Heartpink

I morgen er siste dagen i den store ikm-gruppa vår! :) Mangler fortsatt noen, så om noen vil settes på gravid eller tr er det bare å si fra!
Lykke til videre alle sammen, med enten graviditeten eller prøvingen!:Heartred

Åå gratulerer så mye :Heartred Jeg som hadde håpet vi hadde havnet i samme termingruppe denne gangen også.. Men her ble det ikke noe denne gangen:rolleyes:
Åh, ja, det var skikkelig synd! Tørr ikke glede meg helt enda pga MAen, men vi krysser fingrene. Har TR meldt sin ankomst hos deg?

Hvis noen har veldig lyst til å lage ikm uke 44 så er jeg helt klar for ny (litt spesiell for min del) prøveperiode :excited001 :happy: Syklusen min er tydeligvis ikke helt på 28 dager etter MA enda, så tørr ikke lage på nytt i tilfelle jeg plutselig blir uke 45 i stedet :smiley-ashamed004

Holder allerede på med salvie-te, inositol, eplecidereddik før måltider for å stabilisere blodsukkeret samt diverse for å bedre livmor miljøet for å forhåpentligvis få eggløsning tidligere enn 28 dager neste syklus. Eller for at spermen skal overleve i 5 dager. Reiser på jobbreise på mandagen og har EL på lørdag. Det blir en runde med å pushe grenser! Også er det bryllup på lørdagen, så samboer må unngå å drikke slik at han skal få en god batch med sperm på den ene runden vi får på mandagen :gen026:hilarious:
Håper virkelig at det fungerer!

Hvis noen har veldig lyst til å lage ikm uke 44 så er jeg helt klar for ny (litt spesiell for min del) prøveperiode :excited001 :happy: Syklusen min er tydeligvis ikke helt på 28 dager etter MA enda, så tørr ikke lage på nytt i tilfelle jeg plutselig blir uke 45 i stedet :smiley-ashamed004

Holder allerede på med salvie-te, inositol, eplecidereddik før måltider for å stabilisere blodsukkeret samt diverse for å bedre livmor miljøet for å forhåpentligvis få eggløsning tidligere enn 28 dager neste syklus. Eller for at spermen skal overleve i 5 dager. Reiser på jobbreise på mandagen og har EL på lørdag. Det blir en runde med å pushe grenser! Også er det bryllup på lørdagen, så samboer må unngå å drikke slik at han skal få en god batch med sperm på den ene runden vi får på mandagen :gen026:hilarious:
Håper virkelig at det fungerer!
Et det ikke noe som heter liggeperm når man jobber offshore? :hilarious: Har hørt menn fått permisjon et par dager for å hjem og ligge om de prøver på barn, haha.

Et det ikke noe som heter liggeperm når man jobber offshore? :hilarious: Har hørt menn fått permisjon et par dager for å hjem og ligge om de prøver på barn, haha.
Fikk jo denne turen planlagt når jeg var gravid, så tenkte jo ikke på å planlegge så langt da :smiley-ashamed004 Neste turen min som starter 26. November kommer jo midt imellom 2 EL'er, så den er jo veldig grei :) Men vil jo ikke miste prøveperioden med termin juli helst :nailbiting::arghh:

TR bestemte seg for å komme i dag... Så jeg kan endres til det @Tobr
Åh, så kjipt! Du fikk positiv tidligtest i går? Før jeg begynte å lese på dette forumet hadde jeg ikke tenkt på risikoen over at det kunne være over så brått etter pos test og ikke hørt om kjemisk graviditet. Brutalt! Sender masse gode tanker og lykkeønskinger for neste PP :Heartpink

Åh, så kjipt! Du fikk positiv tidligtest i går? Før jeg begynte å lese på dette forumet hadde jeg ikke tenkt på risikoen over at det kunne være over så brått etter pos test og ikke hørt om kjemisk graviditet. Brutalt! Sender masse gode tanker og lykkeønskinger for neste PP :Heartpink
Jeg mistenkte jo kanskje sen implantasjon og at testene kanskje var svake pga. det, siden streken på 13 dpo var så svak. Så ble jo glad når den digitale tidligtesten i går viste positiv, og håpte at strekene kanskje skulle bli litt sterkere etterhvert, men hadde litt i bakhodet at det kanskje kunne være kjemisk. Testet igjen i dag og streken var mindre synlig enn tidligere, tok også en digital bare for å se, som viste 1-2 uker. Men så kom TR typ 10 minutter etterpå. Så var en kortvarig glede dessverre...
Tusen takk for det:Heartred:Heartred

Back
Topp