IKM UKE 39 + 40

Er det mange som temper i den gruppen her egentlig? Synes jeg har sett få temp grafer. Synes det har vært litt gøy å følge med på om tempen går opp :)
Jeg temper også, men har ikke gjort det alle dagene denne pp'en pga sykdom og diverse. 12 dpo i dag. Tempen har stort sett sunket samme dag som tr bortsett fra de siste to gangene. Da har den sunket gradvis på 13 og 14 dpo og så har tr dukket opp 15 dpo i stedet for 14 dpo som den gjorde før. Så det blir spennende de neste dagene:nailbiting: Dette er pp 2 hvor jeg ikke tester før ikm (har prøvd i rett over et år):angelic:
Screenshot_20250922_191427_FF App.jpg

Som jeg skrev i dagboka di har jeg sett her inne dårlige erfaringer med babyplan sine staver, så jeg stoler ikke på de. Tenker det er en grunn til at billige-tester.no gir de ut gratis? Uansett, fine tester i dagboka di :smiley-angelic003 :Heartbigred
Ja har vært litt mistenksom selv på hvorfor de plutselig begynte å dele ut disse tidligstavene gratis. Kanskje det er noe med det :smiley-ashamed004
Veldig fint å høre at du syntes testene ser bra ut :smiley-bounce012

Er det mange som temper i den gruppen her egentlig? Synes jeg har sett få temp grafer. Synes det har vært litt gøy å følge med på om tempen går opp :)
Har ikke så mye peiling, men kan se for meg at EL var den 7. da positiv (maksimal) på smiley EL-test og aksjelegging var den 6. Testet svakt positivt ettermiddag 13dpo, sterkere morgen 14dpo og fikk 2-3 på clearblue digital i dag på IKM-dag (15dpo) :happy:
IMG_6676.jpeg

Jeg er 3 dpo og må ærlig si at det ikke frister å teste enda (hurra!) Håper det holder seg til 10-11 dpo så jeg slipper unødvendige tullestreker. Alle dere fra tidligere IKM grupper vet jo hvor håpløs jeg er på å vente, men har virkelig trua på meg selv denne runden :hilarious:
Noen flere som svir av første test mandag-tirsdag til uken? :D:angelic:

Jeg er 3 dpo og må ærlig si at det ikke frister å teste enda (hurra!) Håper det holder seg til 10-11 dpo så jeg slipper unødvendige tullestreker. Alle dere fra tidligere IKM grupper vet jo hvor håpløs jeg er på å vente, men har virkelig trua på meg selv denne runden :hilarious:
Noen flere som svir av første test mandag-tirsdag til uken? :D:angelic:
Jeg tar nok første test 8dpo som blir lørdags kveld. Lenger enn det klarer jeg nok ikke vente :hilarious:

Bilde et tatt etter at den har tørket, så sånn sett skal man ikke stole på den. Men nå bli jo testen i morgen tidlig enda mer spennende o_O Er det lov og forsiktig begynne å håpe?❤
Er 9dpo i dag.

Vedlegg

• IMG_3009.jpeg
    IMG_3009.jpeg
    910 KB · Visninger: 78
Bilde et tatt etter at den har tørket, så sånn sett skal man ikke stole på den. Men nå bli jo testen i morgen tidlig enda mer spennende o_O Er det lov og forsiktig begynne å håpe?❤
Er 9dpo i dag.
Wow den var jo kjempe tydelig!:hello2

Er 9dpo i dag.

Min erfaring med clearblue og alle tester med blått fargestoff, er at strekene dukker opp etter tiden. Alltid. Det er min erfaring, men jeg håper at det ikke stemmer, og at det faktisk er en spire!

Back
Topp