Syns jeg ser en skygge der ja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg ser en skygge der ja

Dette er babystrek når det kommer på vanligtest
Fikk helt gåsehud nå jegSer ut som min idag, 9 dpo!9dpo idag. Er det bare jeg som ser en strek her??![]()
![]()

Det er strek9dpo idag. Er det bare jeg som ser en strek her??![]()
![]()

Håper det!Dette er babystrek når det kommer på vanligtest![]()
Fikk helt gåsehud nå jeg
Tenk at du faktisk er storken for oss andre og deg selv, tusen takk

Ja, vin utgår nok i lang tid nåHåper det!
Skulle drikke vin med jobben idag, spørs om jeg må finne på en unnskyldning.

Æææ ja!! De så ganske like ut ja
Dette blir meget spennende!!!Hallo i luken!! Det der må jo være babystrek!!
Dette er babystrek ja!!

Yeeeeeey!! Og linjen med forumstartere som blir gravide fortsetter!! Gratulerer!!

Ikke nødvendigvis, min sank jo

Synes det var mye ned på rad her nå, men tror det bekymrer meg mer hvis det fortsetter å skje etter 6 dpo. Men var veldig lite ned i dag da, så kanskje den jevner seg ut og stiger igjen i morgenDet er fort gjort å se på enkeltmålinger, men det er helhetsbildet som er det viktigste. BBT er sensitiv for alle mulige ytre påvirkninger. Den henter seg nok igjen![]()
SerStreken er mer rosa på ekte9dpo

Tydelig!! Gratulerer!!9dpo idag. Er det bare jeg som ser en strek her??![]()
![]()

Det ser ut som en evaporasjonsstrek siden den er veldig tynn og grå.. det skjer nesten alltid på tester med blått fargestoff hos meg (og ofte på tidligtester uavhengig av fargestoff hos meg, kanskje noe galt med tisset mittBilde et tatt etter at den har tørket, så sånn sett skal man ikke stole på den. Men nå bli jo testen i morgen tidlig enda mer spennendeEr det lov og forsiktig begynne å håpe?❤
Er 9dpo i dag.
)