Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min tempgraf var ikke akkurat typisk gravidgraf heheEr det mange som temper i den gruppen her egentlig? Synes jeg har sett få temp grafer. Synes det har vært litt gøy å følge med på om tempen går opp![]()
Gratulerer!!!Vis vedlegget 470439
Tok to tester igjen nå etter jobb, håper det går veien fremover. Er så mye rart som skjer i hodet nå!
Hvilken dag var EL på her?Min tempgraf var ikke akkurat typisk gravidgraf hehe
På dag 14. Var syk og med feber rett før og under ELHvilken dag var EL på her?
Men haha wow! Hvis min temp hadde gått så mye ned i dpo land hadde jeg ikke hatt store forhåpninger. Bra å se eksempler på at det ikke er en standard daMin tempgraf var ikke akkurat typisk gravidgraf hehe

Nei, begynte å tro at eggløsningen feilet eller at jeg hadde fått progesterontrøbbel oppi alt hehe. Fortsatte å teste etter LH Da tempen sank under bunnivå tenkte jeg først at TR var på vei, men fikk positiv test samme morgen. Hadde sett skygger i noen dager allerede da, men var ikke helt sikker på om de var ekteMen haha wow! Hvis min temp hadde gått så mye ned i dpo land hadde jeg ikke hatt store forhåpninger. Bra å se eksempler på at det ikke er en standard da![]()
Vanskelig med de skyggene ja.Nei, begynte å tro at eggløsningen feilet eller at jeg hadde fått progesterontrøbbel oppi alt hehe. Fortsatte å teste etter LH Da tempen sank under bunnivå tenkte jeg først at TR var på vei, men fikk positiv test samme morgen. Hadde sett skygger i noen dager allerede da, men var ikke helt sikker på om de var ekte
Satser på at den går opp igjen i morgen.
Enkelte målinger kan være naturlig variasjon og. Krysser for at den stigerVanskelig med de skyggene ja.
Min graf ser jo foreløpig slik ut. Temper for første gang så vet jo ikke hvordan den vil bli. Jeg er overbevist om at FF har bommet en dag på EL og at EL var på lørdag da. Ellers trodde jeg jo at den ikke skulle drive og ha sånne store hopp ned nå lengreSatser på at den går opp igjen i morgen.
Vis vedlegget 470447

Ja håper at den i går kanskje var for høyEnkelte målinger kan være naturlig variasjon og. Krysser for at den stiger

Ja, da er det fort gjort å få høyere tempJa håper at den i går kanskje var for høyMålte jo 3 timer senere enn "normalen" pga helg og katten lot meg sove
![]()
Ser og tipper denne kommer til å mere synlig i morgenMåtte selvfølgelig ta en til i kveld. Føler jeg både ser og ikke ser på en og samme tid!
Nå blir det ikke flere før i morgen tidlig!Vis vedlegget 470459
Jeg ser også! Spent på i morgenMåtte selvfølgelig ta en til i kveld. Føler jeg både ser og ikke ser på en og samme tid!
Jeg ser også på den!Måtte selvfølgelig ta en til i kveld. Føler jeg både ser og ikke ser på en og samme tid!

Den så jeg tydelig uten å zoome inn/ myseMåtte selvfølgelig ta en til i kveld. Føler jeg både ser og ikke ser på en og samme tid!

Her ser jeg noe ja!Måtte selvfølgelig ta en til i kveld. Føler jeg både ser og ikke ser på en og samme tid!

Jeg ser også! Håper den utvikler segMåtte selvfølgelig ta en til i kveld. Føler jeg både ser og ikke ser på en og samme tid!