IKM UKE 39 + 40

Måtte selvfølgelig ta en til i kveld. Føler jeg både ser og ikke ser på en og samme tid! :hilarious:
Nå blir det ikke flere før i morgen tidlig!:knegg:Vis vedlegget 470459
Hvordan ser testene ut i dag? :Heartred
Appen hang litt, så nå at du hadde en kjempefin strek i dag!! Gratulerer!!! :love7

Herregud, alle dere som har startet ikm gruppene de siste ukene har endt opp med å bli gravide den uken dere har gruppen, kanskje jeg må kaste meg på å starte neste ikm gruppe! :laughing002 :hilarious:

Hvordan ser testene ut i dag? :Heartred
Appen hang litt, så nå at du hadde en kjempefin strek i dag!! Gratulerer!!! :love7

Herregud, alle dere som har startet ikm gruppene de siste ukene har endt opp med å bli gravide den uken dere har gruppen, kanskje jeg må kaste meg på å starte neste ikm gruppe! :laughing002 :hilarious:
Haha ja tenkte det samme, men så endte jeg med å måtte bytte gruppe og hoppe inn her i stedet for IKM 4q pga EL kom så mange dager før forventet. Aldri hatt en syklus på under 28 dager før liksom :smiley-ashamed004

Kjenner på følelsen av at det ikke gikk denne gangen: haha, men kanskje det bare er sånn når man er rolig? :p forrige gang var jeg helt sikker på at jeg var gravid!!! Hadde sååå mange symptomer…. Denne gangen er alt roligere :p bare 4 dpo da men likevell..

Haha ja tenkte det samme, men så endte jeg med å måtte bytte gruppe og hoppe inn her i stedet for IKM 4q pga EL kom så mange dager før forventet. Aldri hatt en syklus på under 28 dager før liksom :smiley-ashamed004
Ikke sant.. kan bli vanskelig å stagge testefesten da når man er sist i en stor gruppe hvor «alle» driver å tester og får positivt 8-9 dpo :hilarious: Når ryker din første test?

Kjenner på følelsen av at det ikke gikk denne gangen: haha, men kanskje det bare er sånn når man er rolig? :p forrige gang var jeg helt sikker på at jeg var gravid!!! Hadde sååå mange symptomer…. Denne gangen er alt roligere :p bare 4 dpo da men likevell..
Haha, jaass! Da jeg ble gravid testet jeg ikke før 11 dpo, hadde gått litt lei etter å ha hatt så mange pp. Hadde ikke tenkt så mye over symptomer heller (men det var noen få) som gjorde at jeg følte jeg ikke hadde noen symptomer. Hos meg, som hos mange andre, er det en kausal sammenheng mellom tid brukt på å kjenne etter symptomer og mengde + intensitet av symptomer :hilarious:

Haha, jaass! Da jeg ble gravid testet jeg ikke før 11 dpo, hadde gått litt lei etter å ha hatt så mange pp. Hadde ikke tenkt så mye over symptomer heller (men det var noen få) som gjorde at jeg følte jeg ikke hadde noen symptomer. Hos meg, som hos mange andre, er det en kausal sammenheng mellom tid brukt på å kjenne etter symptomer og mengde + intensitet av symptomer :hilarious:
Hihi. Jeg måtte skrive med chat gpt isted og dele der og. Han bare: mange som ble gravide sa de ofte ikke hadde symptomer. Bla bla bla… så nå ble jeg jo litt giret igjen :p hahaha. Neida rolig enda.. :p
Jeg er jo ikke 100% i jobb heller så har mye tid til å kjenne etter.
Rett etter jeg skrev inne her og så stakk det så sykt i tissen :hilarious::hilarious:

Kvalmen er værre i dag, selv om jeg har spist to ganger. Noen som har noen tips? Vurderer å kreke meg på butikken

4 dpo i dag. Første halvdel av dpo-land er så kjedelig. Ingenting som skjer :wtf: bare venter på å få lov til å begynne å teste..

Er det mange som temper i den gruppen her egentlig? Synes jeg har sett få temp grafer. Synes det har vært litt gøy å følge med på om tempen går opp :)
Jeg temper, men kun med Apple watch :) Har ikke sjans til å tempe med termometer da jeg både er oppe å går ofte om nettene og aldri vet hvilken seng jeg våkner i :P

Denne måned er en rar måned, som regel (utenom i varmen i sommar) klarer klokken å pinpointe el. Denne mnd er vi ikke helt enige, jeg fikk heller ikke positiv el-test, men jeg var ikke så hissig på temping. Har bare el-slim å gå ut fra.

IMG_2759.jpg

Jeg regner meg egentlig som 10-11dpo i dag, selv om klokken ikke er helt enig. Jeg spottet litt i går, litt blodblandet utflod, men også en liten klump. Har ikke helt troen på festeblødning, jeg tror det er for sent, og i dag tar det seg litt opp.

Ser ut som el er 2 dager forsinket og mest sannsynlig er i morgen, så Ikm er 4 oktober istedenfor. Endrer du på meg @Tobr ? :D

Mangoguava - 29 - b3 - pp2 etter MA - EL 24/9 - IKM 04/10

Den komboen har jeg ikke prøvd før, må jeg teste ut. Kjeks med parikasmak fristet faktisk. Nå skulle jeg ønske vi hadde foodora her, så lyst på vegetarfaijtas eller indisk
Eple med salt hadde jeg aldri spist før, men var sååå godt i begge svangerskapene. Typisk at man vil ha det så er umulig å få tak i :facepalm:

Har skikkelige stikkinger på venstre side her nå.. husker jeg hadde det samme før jeg fikk positiv test :nailbiting: Men, det ser jo ut til at jeg kanskje har hatt 2 eggløsninger, tenk om jeg er gravid etter første EL nå?? Sjansen er nok megaliten……. Men tenk om???

Back
Topp