IKM UKE 39 + 40

Ikke sant.. kan bli vanskelig å stagge testefesten da når man er sist i en stor gruppe hvor «alle» driver å tester og får positivt 8-9 dpo :hilarious: Når ryker din første test?
Åååå greia er at jeg driver og får kjemisk hver måned, så liker å teste slik at jeg får med meg disse. Tror det blir søndag, 8 dpo. Men tenkte jeg skulle prøve temping for å ikke teste så ofte denne gangen da hehe...

Blir det digital test på deg i morgen? :smiley-bounce022
Jeg vurderer det… eller er det for tidlig??
Skal prøve strimmel først og vurdere. Men kvier meg for å teste, for sist mnd tok det ekstremt lang tid med stigning, og det endte jo ikke bra, så skrekken sitter i. :shifty: Men kommer ikke til å la være! Mulig jeg tar en digital på ettermiddagen!:knegg:

9/10 DPO og blenda test her :Heartred

IMG_5565.jpeg

Kjenner på følelsen av at det ikke gikk denne gangen: haha, men kanskje det bare er sånn når man er rolig? :p forrige gang var jeg helt sikker på at jeg var gravid!!! Hadde sååå mange symptomer…. Denne gangen er alt roligere :p bare 4 dpo da men likevell..
Jeg også kjenner ikke helt på denne prøveperioden her hehe. Er 3 dpo bare da, men hadde ikke skikkelig EL slim ved EL (men 3 dager i forveien) og hadde ikke EL blødning denne gangen. Føler det ble en dårlig start :smiley-ashamed004

Jeg også kjenner ikke helt på denne prøveperioden her hehe. Er 3 dpo bare da, men hadde ikke skikkelig EL slim ved EL (men 3 dager i forveien) og hadde ikke EL blødning denne gangen. Føler det ble en dårlig start :smiley-ashamed004
Åååå… kjipt når man skal tenke slik.. men hver syklus er jo ulik har jeg skjønt. Så ingenting er vell riktig eller galt? Eller noe i den dur? :) men følelsen av dårlig start er ikke noe god følelse ❤️❤️

pga pcos kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt eggløsning av meg selv. Nå har jeg klart å få positiv eggløsningstest for andre syklus på rad i dag (uten letrozol), som er stort for meg. Så klarer selvfølgelig mannen å bli syk med høy feber. Håper bare han er bedre i morgen, hvis ikke spørs det om det klaffer. Får håpe aksjene holder.

pga pcos kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt eggløsning av meg selv. Nå har jeg klart å få positiv eggløsningstest for andre syklus på rad i dag (uten letrozol), som er stort for meg. Så klarer selvfølgelig mannen å bli syk med høy feber. Håper bare han er bedre i morgen, hvis ikke spørs det om det klaffer. Får håpe aksjene holder.
Åååå håper han føler seg litt bedre i morgen :Heartred Heier jo veldig på deg siden vi mistet i samme termingruppe :Heartred

Åh, jaa, heier så masse på deg også! Håper det sitter for deg denne gangen, følger med på deg :Heartred
Hadde vært litt morsomt også siden vi hadde samme termin da og ville fått samme termin nå :hilarious:

Edit: så nå at du har kortere lutealfase, så ville ikke fått samme termin

Hadde vært litt morsomt også siden vi hadde samme termin da og ville fått samme termin nå :hilarious:

Edit: så nå at du har kortere lutealfase, så ville ikke fått samme termin
Haha, ja det hadde vært morsomt. :laughing002

Njaa, er ikke 100% sikker på syklusen min altså, tok bare utgangspunkt i hva Flo sier, og den eneste syklusen den har å se på er den første etter MA, så kan brått hende det var tilfeldig at lutealfasen ble litt kort! Hadde tatt det som et positivt tegn hvis vi fikk samme termin igjen. Nå er det vår tur! :laughing002:love017

Back
Topp