Har du link ? Haha jeg har aldri testet etter temp! Høres kjempe spennende ut!Kjøpe et tosifret basaltermometer og laste ned fertilityfriendOg helst begynne å måle mye tidligere enn det jeg gjorde for å se bedre temp økningen da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du link ? Haha jeg har aldri testet etter temp! Høres kjempe spennende ut!Kjøpe et tosifret basaltermometer og laste ned fertilityfriendOg helst begynne å måle mye tidligere enn det jeg gjorde for å se bedre temp økningen da
![]()
Jeg endte bare med å kjøpe Makesure sitt basaltermometer, men du kan få noen som har lys og sånt også slik at du slipper å skru på lyset eller lyse på termometeret med mobilenHar du link ? Haha jeg har aldri testet etter temp! Høres kjempe spennende ut!
@Millebille : jeg er veldig fornøyd med dette fra babyplan, som har lys, men ser de er utsolgt nå https://www.billige-tester.no/termo...ABAM-AhTQ_4Zwqjqltm8gct2x8QqRNu8hGVIAXlVMI_qSJeg endte bare med å kjøpe Makesure sitt basaltermometer, men du kan få noen som har lys og sånt også slik at du slipper å skru på lyset eller lyse på termometeret med mobilen
Makesure basaltermometer
Den her var også ganske treg, bare så du vet om det.
Tusen takk!Jeg endte bare med å kjøpe Makesure sitt basaltermometer, men du kan få noen som har lys og sånt også slik at du slipper å skru på lyset eller lyse på termometeret med mobilen
Makesure basaltermometer
Den her var også ganske treg, bare så du vet om det.
Men lys? Haha hvorfor trenger man lys? Temper man nedi der eller under armen eller hva?@Millebille : jeg er veldig fornøyd med dette fra babyplan, som har lys, men ser de er utsolgt nå https://www.billige-tester.no/termo...ABAM-AhTQ_4Zwqjqltm8gct2x8QqRNu8hGVIAXlVMI_qS

Ja, det hadde vært gøy å få til uten å måtte ta letrozol! Mannen er fortsatt dårlig dessverre, men har latt han sove lenge nå på morgenen så får vi se når han våknerÅåå mye enklere for deg å merke enn meg da med andre ord. Ååå håper virkelig at dere får det til denne måneden. Hvordan føler mannen seg i dag?
Jeg fikk plutselig 26 dagers syklus denne måneden (selvfølgelig avhengig av når TR kommer) og det er en del kortere enn vanlig. Det er som om eggene har hastverk med å droppe![]()
Man måler jo basaltemp med en gang man våkner, ofte ligger jeg litt i sengen før jeg faktisk står opp. Da er lyset av, og da ser man ikke hva som står på termometeretMen lys? Haha hvorfor trenger man lys? Temper man nedi der eller under armen eller hva?![]()
![]()
Jeg ville kjøpe babyplan sin, men de holder på å lansere en ny utgave. Da er den gamle blitt solgt ut og vil ikke bli tatt inn igjen, mens den nye enda ikke er i salg. Ville starte temping denne måneden her, så da måtte jeg finne et annet termometer. Makesure sin er veldig billig. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe babyplan sin når den nye modellen kommer ut da Takk! Kanskje jeg skal kjøpe inn noen tidligtester da for de jeg har gjerne tror jeg er vanligeDet er tidligtester, vanligtester er hvite med rød skrift
Bare vær obs på at de tidligtestene fra bp kan gi en del skygger hos mangeTakk! Kanskje jeg skal kjøpe inn noen tidligtester da for de jeg har gjerne tror jeg er vanlige![]()

Jeg ser en strek, krysser fingrene for at det er babystrekTok min første test nå, 9dpo og synes jeg ser en strek.
Den er mer synlig i virkeligheten så jeg dro opp kontrast osv på bildet.. er det ikke en strek der da?
Jeg har fått sånn før da og blitt lurt.. så jeg heiser ikke flagget og skyter kanonen helt enda. Men får jo et lite håp![]()

Ser noe! Håber den bliver sterkereTok min første test nå, 9dpo og synes jeg ser en strek.
Den er mer synlig i virkeligheten så jeg dro opp kontrast osv på bildet.. er det ikke en strek der da?
Jeg har fått sånn før da og blitt lurt.. så jeg heiser ikke flagget og skyter kanonen helt enda. Men får jo et lite håp![]()

(Muligvis) 6 dpo, og selvfølgelig helt blenda test! Det verste er jeg ikke kan love det blir siste i dag, kan ikke kontrollere meg selv!
Og har ikke tidligtester engang
Har bestilt da.. håber de kommer i morgen!
Du tok den jo ganske rett etterpå, så får håpe egget allerede hadde startet ferden sin daDa sprakk testetøsen i meg(Muligvis) 6 dpo, og selvfølgelig helt blenda test! Det verste er jeg ikke kan love det blir siste i dag, kan ikke kontrollere meg selv!
Og har ikke tidligtester engang
Har bestilt da.. håber de kommer i morgen!
Tror jeg angrer på angrepille![]()

Er bare å håpeDu tok den jo ganske rett etterpå, så får håpe egget allerede hadde startet ferden sin da![]()
Er iallfall ingen tvil om at jeg mentalt er klar for å bli gravid igjen, det er jo om ikke annet fint å erfareJaa da hadde jeg dødd av lykkeJeg ser en strek, krysser fingrene for at det er babystrek![]()

Seeer og håper håper håper den blir sterkereTok min første test nå, 9dpo og synes jeg ser en strek.

Aha. Skjønner! Hvor måler du?Man måler jo basaltemp med en gang man våkner, ofte ligger jeg litt i sengen før jeg faktisk står opp. Da er lyset av, og da ser man ikke hva som står på termometeretJeg ville kjøpe babyplan sin, men de holder på å lansere en ny utgave. Da er den gamle blitt solgt ut og vil ikke bli tatt inn igjen, mens den nye enda ikke er i salg. Ville starte temping denne måneden her, så da måtte jeg finne et annet termometer. Makesure sin er veldig billig. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe babyplan sin når den nye modellen kommer ut da
![]()