IKM UKE 39 + 40

Oi, veldig spennende! Hvor høyt opp kan det gå liksom? Skjønner ikke hvordan dere får sånne høye verdier på EL målingene. Jeg kommer meg MAKS opp i 1.20 og noe.
Jeg pleier aldri å få høyere enn 1.75 ish jeg heller, så det her er nytt for meg! Passer jo egentlig bra at den er litt utsatt når mannen er syk :laughing002

Jeg er litt forvirret over signalene fra kroppen min denne måneden her. Hvilepulsen min pleier alltid å gå ned til sånn 56 ish ved TR og gradvis oppover etter det. Det er snak om 6-10 slag i minuttet økning. Slik som her (blå linjen):

Screenshot_20250924_194738_Garmin Connect.jpg

Mens denne måneden utvikler den ser helt motsatt?? Slik:

Screenshot_20250924_194811_Garmin Connect.jpg

Og jeg kan ikke forstå hvorfor denne måneden er helt annerledes enn absolutt alle andre måneder. Trener jo ganske jevnt unntatt at jeg var på ferie slutten av forrige måned/starten av denne. Hvilepulsen burde jo gå opp hvis jeg blir gravid siden man skal pumpe mere blod rundt i kroppen...

Helt slakt på sofan, fryser, kald nese 2 dager på rad! Høsten er kommet. Det murrer i underlivet og stikker litt av og til! I morgen er jeg 6 dpo! Syns dagene faktisk går liiiitt fort , sånn bittelitt. Så det er jo bra. :)

Er det noen flere som prøver ananas rådet? Dele en ananas i 5 ringer også spise en ring per dag med kjernen fra ca 3-4 dpo til 8-10 dpo? Tester det for første gang denne prøveperioden her, startet i dag 4 dpo. Tenker at det ikke kan skade :confused005

Sniker litt i tråden her. Venter på IVF oppstart så gidder ikke melde meg på IKM grupper når håpet er borte for naturlig.

Ser jeg syner :nailbiting:
Jeg ser!

Har også hørt at det er flere som får skyggestreker på disse tidlig testene, så jeg måtte prøve en selv i dag (6DPO) og min var heeeeelt blenda. Ikke en eneste antydning til strek selv med lommelykt :smiley-ashamed004 så får bare krysse fingrene for at det er en sticky baby strek :)

Sniker litt i tråden her. Venter på IVF oppstart så gidder ikke melde meg på IKM grupper når håpet er borte for naturlig.

Jeg ser!

Har også hørt at det er flere som får skyggestreker på disse tidlig testene, så jeg måtte prøve en selv i dag (6DPO) og min var heeeeelt blenda. Ikke en eneste antydning til strek selv med lommelykt :smiley-ashamed004 så får bare krysse fingrene for at det er en sticky baby strek :)
Ja får håpe det :smiley-angelic001

Når jeg tenker at nå har det ikke gått fordi pulsen min har gått ned igjen inatt og body batteriet er på 100. Skjønner ikke helt den siste biten , har jo lagt og vridd meg kjempe mye :p siste timen hvertfall. Haha

:Heartpink :Heartpink
Hvordan går det med deg forresten? Hadde ikke håpet å se deg igjen her :sorry:
Det går bra nå :) Man går selvfølgelig litt i tenkeboksen etter en abort og lurer på hva man kan gjøre annerledes, men det er antatt at myomet mitt er den skyldige. Så har fått innvilget oppstart av behandling senest februar. Problemet er at jeg ikke helt vet hva "behandling" er, for når jeg var på sykehuset for et år siden anbefalte de meg å prøve med myomet pga det å fjerne den kunne lage så mye arrvev at jeg praktisk talt ble infertil. Så håper jo å bli gravid FØR jeg får oppstart av noe behandling. Også må morkaken bare IKKE feste seg mot myomet, for myomet har en helt annen type blodtilførsel. Det var der feilen lå forrige gang. Den overgangen fra plommesekk til at embryoet skal mates fra meg fungerte da ikke. Kommer til å bestille meg en privat UL i uke 9 ca, eventuelt høre om fastlegen (som har UL apparat) kan ha en time og sjekke.

Og myomet mitt har 2/3 av overflaten sin mot livmor (den vokser inni livmorveggen) pga den er litt pæreformet. Så trenger at morkaken fester seg mot den 1/3 som ikke er myom hvis det gir mening :smiley-ashamed004

Back
Topp