IKM UKE 39 + 40

Noen andre som har kjent eller kjenner på pms når de er 6 dpo? :( føler meg skikkelig sur og trøtt i dag. Trenger en venn å snakke med :p haha. Samboer prøver å gi klemmer og sånn men kjenner meg litt avstengt og ikke mottakelig :p huff..

Her kommer tegnene på mensen snikende.. har ikke tatt test enda, tenker å ta den i morgentidlig dersom ikke mensen har kommet før den tid.. men håpet forsvinner sakte men sikkert for denne perioden. :sorry:
Skulle ønske jeg hadde din selvkontroll. Håper du får positiv test i morgen siden symptomene på graviditet og mensen ligner veldig mye :Heartred

Hvilke symptomer har du da? Og hvor mange dpo var du?
Åja jeg kan ikke starte med testingen i morgen hehe. Kan tidligst teste på lørdag. Hadde min peak fredag forrige uke. Fertilityfriend mener eggløsningen var på kvelden på fredagen og starter å telle dpo fra lørdagen. Jeg tror EL var på lørdagen selv siden jeg følte meg støl i livmor, så jeg tror jeg er 5dpo i dag. Har ikke kommet til noe implantasjon enda, så har ingen symptomer å lete etter :smiley-ashamed004 Men er jeg heldig er implantasjon allerede i morgen :nailbiting: Spent på om jeg får en sånn festedipp i temperaturen min eller om det bare fortsetter oppover :nailbiting:

Åja jeg kan ikke starte med testingen i morgen hehe. Kan tidligst teste på lørdag. Hadde min peak fredag forrige uke. Fertilityfriend mener eggløsningen var på kvelden på fredagen og starter å telle dpo fra lørdagen. Jeg tror EL var på lørdagen selv siden jeg følte meg støl i livmor, så jeg tror jeg er 5dpo i dag. Har ikke kommet til noe implantasjon enda, så har ingen symptomer å lete etter :smiley-ashamed004 Men er jeg heldig er implantasjon allerede i morgen :nailbiting: Spent på om jeg får en sånn festedipp i temperaturen min eller om det bare fortsetter oppover :nailbiting:
Skjønner!! Veldig spennende!!
I går stakk det mange ganger på høyre siden min. Og no netopp isted stakk det ett lite sekund :p hehe. Men ikke så mye å skryte over her ellers. Murrer litt i korsryggen.
Spennende dager i vente da. Veldig gøy med tempen din!!

Skjønner!! Veldig spennende!!
I går stakk det mange ganger på høyre siden min. Og no netopp isted stakk det ett lite sekund :p hehe. Men ikke så mye å skryte over her ellers. Murrer litt i korsryggen.
Spennende dager i vente da. Veldig gøy med tempen din!!
Æææ spennende! Håper det var tidlig implantasjon og at du kan se det på hcg test allerede i morgen da :excited001

Æææ spennende! Håper det var tidlig implantasjon og at du kan se det på hcg test allerede i morgen da :excited001
Ja men jeg klarer liksom ikke kose meg med det. Det er sikkert ikke noe…. Hehe. Men er veldig oppblåst idag og som eg har skrevet flere ganger så e eg skikkelig irritabel :p så sikkert bare pms selv om det er litt tidlig :p

Ja men jeg klarer liksom ikke kose meg med det. Det er sikkert ikke noe…. Hehe. Men er veldig oppblåst idag og som eg har skrevet flere ganger så e eg skikkelig irritabel :p så sikkert bare pms selv om det er litt tidlig :p
Har du pleid å teste positivt tidlig andre ganger? For min del så har jeg vanligvis testet positivt ganske tidlig, så jeg forventer at jeg burde kunne kjenne etter og kjenner noe i morgen muligens. Eller hvis fertilityfriend stemmer og jeg hadde EL fredag kveld så burde jeg begynne å merke noe allerede fra i kveld, kanskje? Regner med at det å føle seg støl i livmor kan komme i ettertid av EL også haha :hilarious:

Hvis jeg er 6 dpo i dag betyr det at jeg har fått 25 dager syklus denne måneden her da, antatt TR kommer etter 14 dager. Da har jeg et egg som har hatt hastverk med å rømme?

Tatt ny idag?:D
Ja! Tok disse to. Synes dessverre de ser blanke ut, hva tror du?

20250925_115040.jpg

Ja det er det som gjør det så lett å tempe :) Men skulle gjerne hatt et som lagrer forrige målingen slik at jeg ikke hadde trengt å gå inn i appen for å skrive det ned UMIDDELBART. Siden jeg er ny på temping så gjør det å gå inn på appen at jeg våkner så veldig opp siden jeg blir så spent på hvordan den nye temperaturen endrer grafen :hilarious:
Psst, min makesure viser forrige temp i et par sekunder neste gang man slår den på, sikker på at ikke din gjør det samme ? :happy:

Har du pleid å teste positivt tidlig andre ganger? For min del så har jeg vanligvis testet positivt ganske tidlig, så jeg forventer at jeg burde kunne kjenne etter og kjenner noe i morgen muligens. Eller hvis fertilityfriend stemmer og jeg hadde EL fredag kveld så burde jeg begynne å merke noe allerede fra i kveld, kanskje? Regner med at det å føle seg støl i livmor kan komme i ettertid av EL også haha :hilarious:
Vil egentlig si det. Hehe men da har jeg virkelig sett etter :p haha. Tenker å vente lenger enn i morgen. Føler meg sånn på tuppa altså. Nesten på gråten. En liten kjøretur no og kjenner eg bare vil gråte. Dette er ikke dagen altså!! :p
Det murrer mye i underlivet. Haah

Vil egentlig si det. Hehe men da har jeg virkelig sett etter :p haha. Tenker å vente lenger enn i morgen. Føler meg sånn på tuppa altså. Nesten på gråten. En liten kjøretur no og kjenner eg bare vil gråte. Dette er ikke dagen altså!! :p
Det murrer mye i underlivet. Haah
Åneeeei så kjipt å ha det sånn. Kanskje mannen din må passe barna mens du låser deg inne på rommet med snacks og finner en eller annen film eller serie du liker å se på for å føle deg bedre? Eller for å få grine det ut. Noen ganger trenger man bare å få det ut, uten at det er en spesiell grunn til det :Heartred

Åneeeei så kjipt å ha det sånn. Kanskje mannen din må passe barna mens du låser deg inne på rommet med snacks og finner en eller annen film eller serie du liker å se på for å føle deg bedre? Eller for å få grine det ut. Noen ganger trenger man bare å få det ut, uten at det er en spesiell grunn til det :Heartred
De er på skole og bhg. Mannen på hjemmekontor og jeg skal til tannlegen nå. Og har tannlegeskrekk også så det er god timing :p hahah men takk for omsorgen ❤️

Det går bra nå :) Man går selvfølgelig litt i tenkeboksen etter en abort og lurer på hva man kan gjøre annerledes, men det er antatt at myomet mitt er den skyldige. Så har fått innvilget oppstart av behandling senest februar. Problemet er at jeg ikke helt vet hva "behandling" er, for når jeg var på sykehuset for et år siden anbefalte de meg å prøve med myomet pga det å fjerne den kunne lage så mye arrvev at jeg praktisk talt ble infertil. Så håper jo å bli gravid FØR jeg får oppstart av noe behandling. Også må morkaken bare IKKE feste seg mot myomet, for myomet har en helt annen type blodtilførsel. Det var der feilen lå forrige gang. Den overgangen fra plommesekk til at embryoet skal mates fra meg fungerte da ikke. Kommer til å bestille meg en privat UL i uke 9 ca, eventuelt høre om fastlegen (som har UL apparat) kan ha en time og sjekke.

Og myomet mitt har 2/3 av overflaten sin mot livmor (den vokser inni livmorveggen) pga den er litt pæreformet. Så trenger at morkaken fester seg mot den 1/3 som ikke er myom hvis det gir mening :smiley-ashamed004
Det skjønner jeg så godt :Heartpink Visste du om myomet før graviditeten? Er det noe man kan fjerne eller hvordan funker det?

Noen andre som har kjent eller kjenner på pms når de er 6 dpo? :( føler meg skikkelig sur og trøtt i dag. Trenger en venn å snakke med :p haha. Samboer prøver å gi klemmer og sånn men kjenner meg litt avstengt og ikke mottakelig :p huff..
Ja herregud denne gangen har det vært helt sinnsykt. Jeg har vært så irritabel at det har klødd i kroppen. Pissasur til tider, og ikke bare irritert på folk og ting rundt meg, men også irritert på meg selv og det å være inni kroppen min. Gud så irriterende! :arghh: :laughing002 :hilarious:

Ja herregud denne gangen har det vært helt sinnsykt. Jeg har vært så irritabel at det har klødd i kroppen. Pissasur til tider, og ikke bare irritert på folk og ting rundt meg, men også irritert på meg selv og det å være inni kroppen min. Gud så irriterende! :arghh: :laughing002 :hilarious:
Huff… det er ikke noe gøy altså!! Man blir jo helt en annen person nesten :( vi får håpe det bringer noe positiv!! ❤️❤️

Back
Topp