IKM UKE 39 + 40

Ååå mye enklere for deg å merke enn meg da med andre ord. Ååå håper virkelig at dere får det til denne måneden. Hvordan føler mannen seg i dag?
Jeg fikk plutselig 26 dagers syklus denne måneden (selvfølgelig avhengig av når TR kommer) og det er en del kortere enn vanlig. Det er som om eggene har hastverk med å droppe :pompus:
Ja, det hadde vært gøy å få til uten å måtte ta letrozol! Mannen er fortsatt dårlig dessverre, men har latt han sove lenge nå på morgenen så får vi se når han våkner :laughing002
Oi, kanskje kroppen din bare har skikkelig lyst til å bli gravid, siden den er så ivrig, haha. Får håpe det var gullegget som slapp for deg nå da!

Men lys? Haha hvorfor trenger man lys? Temper man nedi der eller under armen eller hva? :hilarious: :hilarious:
Man måler jo basaltemp med en gang man våkner, ofte ligger jeg litt i sengen før jeg faktisk står opp. Da er lyset av, og da ser man ikke hva som står på termometeret :confused005 Jeg ville kjøpe babyplan sin, men de holder på å lansere en ny utgave. Da er den gamle blitt solgt ut og vil ikke bli tatt inn igjen, mens den nye enda ikke er i salg. Ville starte temping denne måneden her, så da måtte jeg finne et annet termometer. Makesure sin er veldig billig. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe babyplan sin når den nye modellen kommer ut da :)

Tok min første test nå, 9dpo og synes jeg ser en strek.

Den er mer synlig i virkeligheten så jeg dro opp kontrast osv på bildet.. er det ikke en strek der da?

Jeg har fått sånn før da og blitt lurt.. så jeg heiser ikke flagget og skyter kanonen helt enda. Men får jo et lite håp :shy:

Vedlegg

• IMG_8220.jpeg
    IMG_8220.jpeg
    329 KB · Visninger: 102
Da sprakk testetøsen i meg:hilarious: (Muligvis) 6 dpo, og selvfølgelig helt blenda test! Det verste er jeg ikke kan love det blir siste i dag, kan ikke kontrollere meg selv! :confused3Og har ikke tidligtester engang:bored: Har bestilt da.. håber de kommer i morgen!
Tror jeg angrer på angrepille:banghead:

Da sprakk testetøsen i meg:hilarious: (Muligvis) 6 dpo, og selvfølgelig helt blenda test! Det verste er jeg ikke kan love det blir siste i dag, kan ikke kontrollere meg selv! :confused3Og har ikke tidligtester engang:bored: Har bestilt da.. håber de kommer i morgen!
Tror jeg angrer på angrepille:banghead:
Du tok den jo ganske rett etterpå, så får håpe egget allerede hadde startet ferden sin da :happy:

Noen som har noe erfaring med å kjøpe billige tester fra sånn Aliexpress/Ebay osv? De koster jo gjerne bare 1 kr stykker der. Kjøpte noen for å teste ut da :confused005

Tok min første test nå, 9dpo og synes jeg ser en strek.

Den er mer synlig i virkeligheten så jeg dro opp kontrast osv på bildet.. er det ikke en strek der da?

Jeg har fått sånn før da og blitt lurt.. så jeg heiser ikke flagget og skyter kanonen helt enda. Men får jo et lite håp :shy:
Seeer og håper håper håper den blir sterkere :smiley-angelic001 :Heartpink

Man måler jo basaltemp med en gang man våkner, ofte ligger jeg litt i sengen før jeg faktisk står opp. Da er lyset av, og da ser man ikke hva som står på termometeret :confused005 Jeg ville kjøpe babyplan sin, men de holder på å lansere en ny utgave. Da er den gamle blitt solgt ut og vil ikke bli tatt inn igjen, mens den nye enda ikke er i salg. Ville starte temping denne måneden her, så da måtte jeg finne et annet termometer. Makesure sin er veldig billig. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe babyplan sin når den nye modellen kommer ut da :)
Aha. Skjønner! Hvor måler du? :hilarious:

Back
Topp