Noen fler som er skikkelig sentimentale ? 6 dpo og plutselig sitter jeg å gråter over aner ikke hva, og klarte ikke å stoppe før det hadde gått 20 min![]()
6 dpo og gråter av alt, meeeeen det gjør jeg normalt sett også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen fler som er skikkelig sentimentale ? 6 dpo og plutselig sitter jeg å gråter over aner ikke hva, og klarte ikke å stoppe før det hadde gått 20 min![]()
6 dpo og gråter av alt, meeeeen det gjør jeg normalt sett ogsåBlir bare helt ekstrem når jeg er ekstra hormonell eller gravid.

Holdt meg i tre timer
Dere som har fått positiv test - hvordan forteller dere til deres kjære? Sist gang fortalte jeg ved 10 dpo med ett sett med babyklær og en digital test, men usikker hvordan jeg evt skal gjøre det denne gangforutsatt at det går riktig vei. Kanskje gi testen til mini og få han til å springe til far med den?
![]()

Jeg har vært å kjøpt litt forskjellig stash som jeg har tenkt å pakke inn sammen med graviditets testen i en boks. Storebror på 13 år er bort reist denne helga, så har ikke kjøpt til han. Han får vite det senere når jeg er litt mer på vei. Så jeg tenkte at lillebror på 16 måneder skal vekke pappa i morgen på senga med gaver. Planen er jo at dem skal pakke opp kommende storebror sin gave og så den andre etterpå. Rekner med han kommer til å reagere på størrelsen på klerna i den andre gaven. Og lure fælt. Og testen legger jeg i en hvit eske under baby klerna. Gleder meg masse! Alt på bildene kjøpte jeg i dag før jeg fikk det svart på hvit på digitalen
Klarte ikkje å vente

Ååå så fint datror jeg må finne babyklær som mini brukte for to år siden
takk for tips
![]()

Så koselig med flere positive tester
Hvordan gikk avsløringen til pappa? Så koselig gave!
I dag er min ikm, ingen mensen, så da fungerer systemet mitt![]()
Magisk

Hva tenker dere? Har jo så lyst til at dette skal være en spire som klorer seg fast, men etter en del måneder med prøving kjenner jeg at jeg er litt pessimistisk… 
Jeg hadde slike streker på flere tester nå, men ikke gravidDa var testetrangen for stor til å vente her… 9 DPO. Brukt opp den siste fra easy@home, ser ikke noe på den. På samme morgenurin tok jeg en fra Make Sure tidligstrimmel. Ingen erfaring med de fra før. Der ser jeg en ultrasvak skyggestrek.Hva tenker dere? Har jo så lyst til at dette skal være en spire som klorer seg fast, men etter en del måneder med prøving kjenner jeg at jeg er litt pessimistisk…
![]()

har ikke kramper, ikke «mensenmage» som jeg alltid har osv.
rakk ikke å teste mer enn en gang denne runden heller 

einaste eg har hatt bihulebetennelse tedenser, og vært litt tørr og sår der nede denne ppen som det klaffet på
så er spent/gruer meg til kossen det utvikler seg.Jeg testet 2-3 uker i dag på digital.
Men jeg føler meg ikke gravid, har hatt mer sterkere "falske" symptomer før mensen dei andre ppeneeinaste eg har hatt bihulebetennelse tedenser, og vært litt tørr og sår der nede denne ppen som det klaffet på
Kjenner litt på ryggen/bekkenet innimellom og men det har jeg gjort siden graviditeten i 2019. Hjelper ikke at jeg jobber på småbarn avdeling i barnehageså er spent/gruer meg til kossen det utvikler seg.