Ikm uke 39-40

Noen fler som er skikkelig sentimentale ? 6 dpo og plutselig sitter jeg å gråter over aner ikke hva, og klarte ikke å stoppe før det hadde gått 20 min :hilarious::hilarious::hilarious:

6 dpo og gråter av alt, meeeeen det gjør jeg normalt sett også :P Blir bare helt ekstrem når jeg er ekstra hormonell eller gravid.

Da kan jeg settes på gravid :love7 kjøpte digital test og testet klokka 12 :Heartred ønsker dere andre alt det beste :Heartred at dere får babystrek snart:Heartred

Vedlegg

• 20211001_115341.jpg
    20211001_115341.jpg
    1,3 MB · Visninger: 76
Holdt meg i tre timer :shy:

Dere som har fått positiv test - hvordan forteller dere til deres kjære? Sist gang fortalte jeg ved 10 dpo med ett sett med babyklær og en digital test, men usikker hvordan jeg evt skal gjøre det denne gang :oops: forutsatt at det går riktig vei. Kanskje gi testen til mini og få han til å springe til far med den? :joyful:

Jeg har vært å kjøpt litt forskjellig stash som jeg har tenkt å pakke inn sammen med graviditets testen i en boks. Storebror på 13 år er bort reist denne helga, så har ikke kjøpt til han. Han får vite det senere når jeg er litt mer på vei. Så jeg tenkte at lillebror på 16 måneder skal vekke pappa i morgen på senga med gaver. Planen er jo at dem skal pakke opp kommende storebror sin gave og så den andre etterpå. Rekner med han kommer til å reagere på størrelsen på klerna i den andre gaven. Og lure fælt. Og testen legger jeg i en hvit eske under baby klerna. Gleder meg masse! Alt på bildene kjøpte jeg i dag før jeg fikk det svart på hvit på digitalen:smiley-ashamed004
Klarte ikkje å vente

Vedlegg

• 20211001_124233.jpg
    20211001_124233.jpg
    3,2 MB · Visninger: 129
  • 20211001_124439.jpg
    20211001_124439.jpg
    3,1 MB · Visninger: 130
Jeg har vært å kjøpt litt forskjellig stash som jeg har tenkt å pakke inn sammen med graviditets testen i en boks. Storebror på 13 år er bort reist denne helga, så har ikke kjøpt til han. Han får vite det senere når jeg er litt mer på vei. Så jeg tenkte at lillebror på 16 måneder skal vekke pappa i morgen på senga med gaver. Planen er jo at dem skal pakke opp kommende storebror sin gave og så den andre etterpå. Rekner med han kommer til å reagere på størrelsen på klerna i den andre gaven. Og lure fælt. Og testen legger jeg i en hvit eske under baby klerna. Gleder meg masse! Alt på bildene kjøpte jeg i dag før jeg fikk det svart på hvit på digitalen:smiley-ashamed004
Klarte ikkje å vente

Ååå så fint da :) tror jeg må finne babyklær som mini brukte for to år siden :rolleyes: takk for tips :Heartred

Så koselig med flere positive tester :happy093

Hvordan gikk avsløringen til pappa? Så koselig gave!

I dag er min ikm, ingen mensen, så da fungerer systemet mitt :happy119

Så koselig med flere positive tester :happy093

Hvordan gikk avsløringen til pappa? Så koselig gave!

I dag er min ikm, ingen mensen, så da fungerer systemet mitt :happy119

Hurra for Ikm og positiv test!
:love017
Dere som fant ut graviditeten på bursdagen din og bryllupsdagen deres! Kan ikkje verr en bedre gave det :Heartred Magisk

Eg skal fortelle det til han på morgenen. laughing6
Håper ettermiddagen og kvelden fyker fort:smiley-ashamed004

8 dpo.
Symptomer: ingen.
Vanlig graviditetstest: negativt.
Ikm om 6 dager. Men tror ikke det har klaffet denne gangen. Hadde EL-smerter 14-15 dager etter siste blødning etter MA. Så er rimelig sikker på at jeg hadde EL. Da er det hvertfall fint at kroppen har stilt seg inn igjen etter MA.
Skal se å få fatt i tidligtest imorgen også får jeg se før jeg gir opp håpet helt.

Klarte ikke holde meg igår kveld, ca 6/7 dpo

7B8CE4A1-D413-4BAF-923C-1F8F92D42606.jpeg

Blir vel en test hver kveld fremover

Tok CB tidligtest nå! Både jeg og mannen ser en kjempesvak strek! Får ta ny test om noen dager.. kan vere skyggestrek. Hva tror dere?

Vedlegg

• 0DCC7ECF-95F6-4CA4-8A42-739731DE052B.jpeg
    0DCC7ECF-95F6-4CA4-8A42-739731DE052B.jpeg
    1 MB · Visninger: 142
Da var testetrangen for stor til å vente her… 9 DPO. Brukt opp den siste fra easy@home, ser ikke noe på den. På samme morgenurin tok jeg en fra Make Sure tidligstrimmel. Ingen erfaring med de fra før. Der ser jeg en ultrasvak skyggestrek.:pompus: Hva tenker dere? Har jo så lyst til at dette skal være en spire som klorer seg fast, men etter en del måneder med prøving kjenner jeg at jeg er litt pessimistisk… :wacky:❤️

Vedlegg

• 873C9847-8EB2-4CF2-AE56-7A97838F7C3C.jpeg
    873C9847-8EB2-4CF2-AE56-7A97838F7C3C.jpeg
    414,1 KB · Visninger: 113
Da var testetrangen for stor til å vente her… 9 DPO. Brukt opp den siste fra easy@home, ser ikke noe på den. På samme morgenurin tok jeg en fra Make Sure tidligstrimmel. Ingen erfaring med de fra før. Der ser jeg en ultrasvak skyggestrek.:pompus: Hva tenker dere? Har jo så lyst til at dette skal være en spire som klorer seg fast, men etter en del måneder med prøving kjenner jeg at jeg er litt pessimistisk… :wacky:❤️
Jeg hadde slike streker på flere tester nå, men ikke gravid:dead:

10DPO her. Føler meg ikke gravid hvertfall.
Hadde friskt blod på dopapiret på DPO7 og siden hatt spotting med mørk brun utflod/gammelt blod.
Om ikke tanta har meldt sin ankomst til DPO12 tar jeg en test :rolleyes:

Da kom tr her i gården også - 11 dpo.. ? Skjønner ikke helt hva som er up med systemet plutselig. Men men! Bedre lykke neste runde :confused013 har ikke kramper, ikke «mensenmage» som jeg alltid har osv.:happy118 rakk ikke å teste mer enn en gang denne runden heller :laughing002:laughing002

Ubehag i ryggen (ikke unormalt da jeg har hatt kraftig prolaps tidligere og fortsatt sliter innimellom)

Såre nipler, stikker innimellom

Hard og lukket tapp

Og veldig utålmodig på ny test :P

7-8 dpo (tror egget slapp kvelden forrige fredag)..

79B48340-0791-42CF-9B25-5A4A76E458E1.jpeg

Dette er vel bare en skyggestrek? Hørt så mye negativt om CB sine tester…pluss at dette er en tidlig test og IKM er i morgen :confused:

Vedlegg

• 8F221909-90DA-48AB-8C16-3ABCB925812A.jpeg
    8F221909-90DA-48AB-8C16-3ABCB925812A.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 102
Jeg testet 2-3 uker i dag på digital.
Men jeg føler meg ikke gravid, har hatt mer sterkere "falske" symptomer før mensen dei andre ppene :hilarious: einaste eg har hatt bihulebetennelse tedenser, og vært litt tørr og sår der nede denne ppen som det klaffet på:happy:
Kjenner litt på ryggen/bekkenet innimellom og men det har jeg gjort siden graviditeten i 2019. Hjelper ikke at jeg jobber på småbarn avdeling i barnehage:hilarious: så er spent/gruer meg til kossen det utvikler seg.

Jeg testet 2-3 uker i dag på digital.
Men jeg føler meg ikke gravid, har hatt mer sterkere "falske" symptomer før mensen dei andre ppene :hilarious: einaste eg har hatt bihulebetennelse tedenser, og vært litt tørr og sår der nede denne ppen som det klaffet på:happy:
Kjenner litt på ryggen/bekkenet innimellom og men det har jeg gjort siden graviditeten i 2019. Hjelper ikke at jeg jobber på småbarn avdeling i barnehage:hilarious: så er spent/gruer meg til kossen det utvikler seg.

Gratulerer!!!!

Back
Topp