Ikm uke 39-40

2 dager over IKM, tenker å vente med å teste til mandag om ikke TR kommer. Har en følelse om at dem ikke vil komme egentlig.

Ikm og ingen tr her enda:wideyed: men negativ test i går. Jeg fant ikke EL denne pp'en. Så kan jo i teorien være flere dager til tr kommer hvis jeg hadde sen el. Har hatt litt kraftig murring i dag tidlig og mye hodepine de siste dagene (sistnevnte kan være tegn på endring i hormoner om det skulle være et frø) men null blødning. Hadde vært sååå gøy om det var festesmerter. Jeg vet jo jeg mest sansynlig hadde ganske sen el så kan jo eventuelt stemme:p

I dag kom 30 graviditetstester i posten og de to første jeg tok i dag etter jobb ser slik ut :hilarious:… er litt i sjokk. Jeg er mellom 10 og 14 dpo ca og i pp17.. har nesten ingen symptomer. Hadde flere symp da jeg hadde kjemisk i mai.. hmm. Så får se om det holder helt i mål. Kan i hvertfall settes på gravid:Heartpink herlig å slippe å nistirre på streken. Samboer tulla me at han ikke så de :hilarious:

Vedlegg

• 6FC22188-BC46-4560-834F-447FB2B9AEC5.jpeg
    6FC22188-BC46-4560-834F-447FB2B9AEC5.jpeg
    422,2 KB · Visninger: 145
I dag kom 30 graviditetstester i posten og de to første jeg tok i dag etter jobb ser slik ut :hilarious:… er litt i sjokk. Jeg er mellom 10 og 14 dpo ca og i pp17.. har nesten ingen symptomer. Hadde flere symp da jeg hadde kjemisk i mai.. hmm. Så får se om det holder helt i mål. Kan i hvertfall settes på gravid:Heartpink herlig å slippe å nistirre på streken. Samboer tulla me at han ikke så de :hilarious:
Gratulerer så mye! Håper spira sitter hele veien ❤️

Gratulerer så mye :) Veldig rar følelse med to streker etter så lang tid ❤️

Her kom mensen akkurat, nærmest på klokken 14 dager etter jeg hadde syke eggløsningssmerter.

TR her også, syklusen min går som ei klokke så det er hvertfall fint. Neste pp blir uten el-tester med påfølgende mindre stress så får vi se :happy: Gratulerer med alle til positiv test!

Har visst hatt veldig sen EL så lurer på om jeg er ca 10 dpo i dago_O fikk denne i går, skal ta en ny i morgen:nailbiting:
F1A39FE5-62C4-46A1-99E5-A4F3BD577A0D.jpeg

Back
Topp