Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men negativ test i går. Jeg fant ikke EL denne pp'en. Så kan jo i teorien være flere dager til tr kommer hvis jeg hadde sen el. Har hatt litt kraftig murring i dag tidlig og mye hodepine de siste dagene (sistnevnte kan være tegn på endring i hormoner om det skulle være et frø) men null blødning. Hadde vært sååå gøy om det var festesmerter. Jeg vet jo jeg mest sansynlig hadde ganske sen el så kan jo eventuelt stemme
… er litt i sjokk. Jeg er mellom 10 og 14 dpo ca og i pp17.. har nesten ingen symptomer. Hadde flere symp da jeg hadde kjemisk i mai.. hmm. Så får se om det holder helt i mål. Kan i hvertfall settes på gravid
herlig å slippe å nistirre på streken. Samboer tulla me at han ikke så de 
Gratulerer så mye! Håper spira sitter hele veienI dag kom 30 graviditetstester i posten og de to første jeg tok i dag etter jobb ser slik ut… er litt i sjokk. Jeg er mellom 10 og 14 dpo ca og i pp17.. har nesten ingen symptomer. Hadde flere symp da jeg hadde kjemisk i mai.. hmm. Så får se om det holder helt i mål. Kan i hvertfall settes på gravid
![]()
I dag kom 30 graviditetstester i posten og de to første jeg tok i dag etter jobb ser slik ut… er litt i sjokk. Jeg er mellom 10 og 14 dpo ca og i pp17.. har nesten ingen symptomer. Hadde flere symp da jeg hadde kjemisk i mai.. hmm. Så får se om det holder helt i mål. Kan i hvertfall settes på gravid
![]()
Gratulerer med alle til positiv test!

Du er god som klarer å holde deg til i morgen!Har visst hatt veldig sen EL så lurer på om jeg er ca 10 dpo i dagfikk denne i går, skal ta en ny i morgen
Vis vedlegget 368063
Ser absolutt strek på denne
Lykke til!Tjaaa er vel egentlig fordi jeg var slem med meg selv og reiste til Østlandet uten testerDu er god som klarer å holde deg til i morgen!Ser absolutt strek på denne
Lykke til!