Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Håper spira sitter hele veienI dag kom 30 graviditetstester i posten og de to første jeg tok i dag etter jobb ser slik ut … er litt i sjokk. Jeg er mellom 10 og 14 dpo ca og i pp17.. har nesten ingen symptomer. Hadde flere symp da jeg hadde kjemisk i mai.. hmm. Så får se om det holder helt i mål. Kan i hvertfall settes på gravid herlig å slippe å nistirre på streken. Samboer tulla me at han ikke så de
I dag kom 30 graviditetstester i posten og de to første jeg tok i dag etter jobb ser slik ut … er litt i sjokk. Jeg er mellom 10 og 14 dpo ca og i pp17.. har nesten ingen symptomer. Hadde flere symp da jeg hadde kjemisk i mai.. hmm. Så får se om det holder helt i mål. Kan i hvertfall settes på gravid herlig å slippe å nistirre på streken. Samboer tulla me at han ikke så de
Du er god som klarer å holde deg til i morgen! Ser absolutt strek på denne Lykke til!Har visst hatt veldig sen EL så lurer på om jeg er ca 10 dpo i dag fikk denne i går, skal ta en ny i morgen
Vis vedlegget 368063
Tjaaa er vel egentlig fordi jeg var slem med meg selv og reiste til Østlandet uten testerDu er god som klarer å holde deg til i morgen! Ser absolutt strek på denne Lykke til!