Ikm uke 39-40

11dpo.
Ingen symptomer.
Negativ test.
To uker til vi kan prøve igjen. Føles så uendelig lenge til. Nå vil jeg bare at mensen skal starte så jeg kan få det overstått.
Er bare på pp2 og skjønner dette kan ta tid. Men alt føles bare så kjipt akkurat nå.
All ære til dere som har prøvd lenge.

9 dpo, negativ test på morgenurin. Hadde mye murringer og strekninger igårkveld, var hormonella delux og veldig trøtt. Litt samme murring idag. Håper bare det er for tidlig. Begynner å bli litt småøm på sidene av puppene, men bare hvis jeg kjenner etter ;)

Skal oppdatere listen ikveld! Leverte inn gruppe eksamen på 9000 ord idag så har vært en smule opptatt i helgen! :angelic: Ellers er tr snart over og det blir heldigvis snart ny pp. Like greit tr kom
En uke tidlig (nesten) når d ikke klaffa likevel. Dog er jeg bekymret for om det kan skje igjen:hungover:
Enig. Håper ikke det skjer hos meg heller...

Negativ test 10 dpo, ganske sikker på at slaget er tapt for denne gang. Mensen fredag eller lørdag, kjører da på med femar igjen. Planlagt oppstart med nytt ICSI-forsøk 12/11.

Fant en gammel el-test for å se hvor streken vanligvis skal være. Den under el-testen er fra i går 11 DPO, og den nederste er fra i ettermiddag 12 DPO på to timers urin, men med inntatt kaffe og vann… Spottet litt på papiret mens jeg tisset i kveld, pittelitt bare. Mye som skjer i magen og ømme pupper. Frykter mensen… men håpet klamrer seg fast fram til den dukker opp for fullt ❤️

Vedlegg

• 70B5718C-3693-4950-9FEB-0F318A5E2E8E.jpeg
    70B5718C-3693-4950-9FEB-0F318A5E2E8E.jpeg
    335,3 KB · Visninger: 136
Negativ 11 dpo

2F2CB215-63C7-43A5-A36D-0E4C483C0D7A.jpeg

Negativ cb-tidlig på kveld 9 dpo. Gidder ikke teste i dag 10 dpo:shifty: Vet med sikkerthet når eggløsning var, IKM på søndag.

12 dpo.
Har vært kvalm i hele dag. Og inatt hadde jeg skikkelige vonde sammentrekninger i underlivet/livmoren. Var sikker på at jeg skulle få mensen når jeg våknet selv om det ikke var mensensmerter/kramper. Men nei. Lurer på om det kunne ha vært en kjemisk som skal ut nå mtp disse skyggestrekene jeg har hatt.
Eller så er kroppen gått i surr etter MA.
Hatt skygger på vanlig test idag også..
Hater å ikke vite hva som skjer med min egen kropp eller å ikke ha noe kontroll.
*måtte bare få luftet tankene mine*

Negativ test 10dpo, men tørka meg etter dobesøk i 12-tiden og da var det mye utflod, som var rosa/ferskenfarget! Såå enten er det festeblødning, eller så har kroppen min begynt med spotting 4 dager før mens:banghead: Er voldsomt varm igjen plutselig, var kald på mandag og normal igår. Øyner et lite håp fremdeles men prøver å ikke være så håpefull :rolleyes:

Venter på tidligtester fra babyplan. Har ikke tatt EL-tester denne runden så vet ikke når EL var sikkert, men har utegelmessig syklus. Rundt 42 dager på det lengste. Nå er jeg på dag 36.. kjipt å vente nesten 1 uke til for at TR skal komme, så håper på positiv graviditetstest om noen dager når jeg kan teste!!

15 dpo i dag og mensen skulle kommet i dag…
Testet negativ 11 dpo og har satt slaget tapt..
Men må jo nesten ha bommet med el på en dag, så mensen kommer i morgen..? Eller har lutealfasen min blitt lengre. Kan det være pga B vitaminene jeg har spist denne syklusen ? Spotter jo heller ikke og det pleier jeg jo de siste dagene før mens?

Kan settes på TR.
Kjipt at det ikke klaffet, men er lettet over at kroppen fungerer slik som før MA. Silver lining I guess. :rolleyes:

Back
Topp