Ikm uke 39-40

10 dpo. Hva tror dere? :nailbiting::nailbiting: Er det bare meg som ser noe?:eek: Isåfall er det vell for svak strek til å være 10dpo og tidligstest?:bored: Og dere må ikke si gratulerer hvis dere ser noe, da blir jeg så stressa….

Ser strek jeg og :) Det tar seg nok opp, og så tidlig er det sto små marginer! Plutselig festet ikke egget seg før 9 DPO, og da er testen normal. Ei annen her inne har den hcg økning (ser tråden om tester), så mye som et normalt :) men strek er strek!!

10 DPO og blenda… :(

Vedlegg

• C663D8FA-8EA1-47E1-9DDE-D2B97ABE94B5.jpeg
    C663D8FA-8EA1-47E1-9DDE-D2B97ABE94B5.jpeg
    265,6 KB · Visninger: 110
Da kom mensen og jeg kan settes på TR :rolleyes:
Litt kjedelig, men positivt at syklus er super stabil :D

Gratulerer til alle gravide, og lykke til dere andre :Heartred

Kjøper meg test i morgen, men murringer og følelsen av UVI i dag, 3 dager til INK. Noen flere som har fitbit evt. er det noe vits i følge med på den? Leste at noen har normal hvilepuls og noen har høy

Er det normalt å fryse i dpo land? Hadde plutselig gåsehud på hele kroppen, men har ikke feber. :hilarious:
Hva man ikke analyserer i disse dager altså:hilarious:

1D32CA0A-8547-4352-BF9A-8F23CABFF395.jpeg

Lite spennende 8 dpo

Er det normalt å fryse i dpo land? Hadde plutselig gåsehud på hele kroppen, men har ikke feber. :hilarious:
Hva man ikke analyserer i disse dager altså:hilarious:

Mitt andre svangerskap frøs jeg mye i begynnelsen. Og denne ppen når jeg var i dpo land så begynte jeg å fryse. Spesielt på kvelden, da hjalp det med en god å varm dusj. Og når jeg la meg for kvelden, så låg jeg der og frøys når jeg normalt ikke har pleid det :) då fekk Jeg litt mistanker siden jeg hadde det sist jeg var gravid. Nå er jeg 3+6 og låg å frøs under varmt pledd i varm stue når lillemann hvilte seg på dagen. Så krysse fingrene at det kan verr noe på gang hos deg og da:Heartred

Mitt andre svangerskap frøs jeg mye i begynnelsen. Og denne ppen når jeg var i dpo land så begynte jeg å fryse. Spesielt på kvelden, da hjalp det med en god å varm dusj. Og når jeg la meg for kvelden, så låg jeg der og frøys når jeg normalt ikke har pleid det :) då fekk Jeg litt mistanker siden jeg hadde det sist jeg var gravid. Nå er jeg 3+6 og låg å frøs under varmt pledd i varm stue når lillemann hvilte seg på dagen. Så krysse fingrene at det kan verr noe på gang hos deg og da:Heartred

spennende, lå å hvilte litt på sofaen da jeg plutselig frøs. Hadde et par sånne perioder i går og. Så ble et varmt bad på meg. :) jeg har ikke noe magefølelse hverken den ene eller den andre veien foreløpig. Men håper jo selvfølgelig da :angelic:

gratulerer med spire foresten :)

Back
Topp