Ikm uke 39-40

8 dpo her og, blenda easy@home-test men i likhet med FruFrøken har jeg vært av-og-på kvalm siden lørdag og er trøtt som ei strømpe :hilarious: Har småmurra litt siden jeg sto opp idag og jeg er tett i nesa, kiler oppi nesa og jeg nyser ofte. Er ikke forkjølt :hungry: Reiv godt i venstresida igår når jeg nøys ene gangen. Prøver å ikke ha forhåpninger men et noen tegn her jeg ikke har hatt de forrige pp’ene.

10 dpo.
Hatt skygger på et par tidligtester i noen dager men blenda tidligtest idag. Regner med løpet er kjørt for denne gang.

Blank 25 mlu test, men veldig utvanna urin.. så håper ikke løpet er kjørt enda

Vedlegg

• D4295483-B523-4D9B-BDE1-1DD2AC375E50.jpeg
    D4295483-B523-4D9B-BDE1-1DD2AC375E50.jpeg
    590 KB · Visninger: 67
8 dpo her og, blenda easy@home-test men i likhet med FruFrøken har jeg vært av-og-på kvalm siden lørdag og er trøtt som ei strømpe :hilarious: Har småmurra litt siden jeg sto opp idag og jeg er tett i nesa, kiler oppi nesa og jeg nyser ofte. Er ikke forkjølt :hungry: Reiv godt i venstresida igår når jeg nøys ene gangen. Prøver å ikke ha forhåpninger men et noen tegn her jeg ikke har hatt de forrige pp’ene.
Ja ikke nevn den trøttheten!:wideyed: Glad jeg fikk mulighet til å sove ekstra i formiddag.
Jeg skal prøve å vente til onsdag med neste test, men vi får se:p

F4292CD2-FA50-4287-B586-48B548FD8287.jpeg

Dessverre lite spennende. Bare 9 dpo, så fortsatt mulighet selvom jeg tviler sterkt på at annet enn tanta kommer :)

Tviler på at det klaffet denne PP.. 8dpo og kjenner lite eller ingenting til disse stikningene jeg har hatt ved tidligere svangerskap på denne tiden. Prøver å holde meg et par dager til før jeg svir av en test :meh:

Lurer virkelig på hva som skjer her. Kvalm i dag og. Enten så brygger jeg på noe, er gravid eller innbilt:bag: Har mest troa på det siste men håper på nr 2:angelic:

Hvor tidlig kan jeg prøve å teste med testene med ukesindikator fra clearblue tror dere? Er 12 dpo idag...

Den ble positiv ca 13 og 15 dpo hos meg for snart 12 og 7 år siden. Men testet ikke før det heller da.
Har inntrykk av at den er ganske sensitiv egentlig?
Mest lyst til å svi av en slik selv også, men er bare 8 dpo ennå:nailbiting:

Skal oppdatere listen ikveld! Leverte inn gruppe eksamen på 9000 ord idag så har vært en smule opptatt i helgen! :angelic: Ellers er tr snart over og det blir heldigvis snart ny pp. Like greit tr kom
En uke tidlig (nesten) når d ikke klaffa likevel. Dog er jeg bekymret for om det kan skje igjen:hungover:

Lurer virkelig på hva som skjer her. Kvalm i dag og. Enten så brygger jeg på noe, er gravid eller innbilt:bag: Har mest troa på det siste men håper på nr 2:angelic:

Den ble positiv ca 13 og 15 dpo hos meg for snart 12 og 7 år siden. Men testet ikke før det heller da.
Har inntrykk av at den er ganske sensitiv egentlig?
Mest lyst til å svi av en slik selv også, men er bare 8 dpo ennå:nailbiting:
Har vært gravid fem ganger, men husker selvsagt ingenting nå... Prøver om halvannen time, da er det fem timer siden jeg var på toalettet... Blør, men fikk svak positiv test i formiddag, så klarer ikke vente, soden jwg ikke har andre tester i hus :banghead: vil gjerne vite selv om det evt ikke går veien, for har ikke hatt en eneste positiv test på ett år :oops:

Jeg blir så stressa av at test er negativ (25 mlu test) i dag 10 dpo. Eller, ikke stressa stressa, men sånn, vil så gjerne det skal ha klaffet.. tempen er jo enda høy og fin, ligger graf litt lenger oppi her.

Har vært gravid fem ganger, men husker selvsagt ingenting nå... Prøver om halvannen time, da er det fem timer siden jeg var på toalettet... Blør, men fikk svak positiv test i formiddag, så klarer ikke vente, soden jwg ikke har andre tester i hus :banghead: vil gjerne vite selv om det evt ikke går veien, for har ikke hatt en eneste positiv test på ett år :oops:
Krysser fingrene!

Er det bare meg, eller er det en ultrasvak skygge her? Føler jeg har stirret testen i senk, så nå måtte jeg bare legge den fra meg. Tror jeg har begynt å se ønskesyner… Fant bare en slik vanlig babyplan med 25 mlU. Er 11 DPO ifølge Premom. :nailbiting: På lørdag fikk jeg mye utflod og (på størrelse med et tykt riskorn) lyyys rosa/oransje utflod. I dag på jobb da jeg skulle på do så jeg at det rant nedover, og da jeg tørket meg var det samme fargen som det lille «riskornet» med lys rosa/oransje farge, bare i mye større mengde… har hatt en del murringer i dag. Fikk negativ tidligtest her om dagen, men som nevnt over fant jeg kun en vanlig nå i sted… bææh! Begynner å tære på disse prøveperiodene nå :arghh:❤️

Vedlegg

• D4748063-9FB8-450A-BCC4-6EFF8DC7F0FB.jpeg
    D4748063-9FB8-450A-BCC4-6EFF8DC7F0FB.jpeg
    499 KB · Visninger: 141
Her er min test fra i formiddag, vet ikke om streken kommer helt fram, men ja... Den var svak, men var bare to timer siden sist jeg var på toalettet, så håpet at det var grunnen... Men mef økt spotting nå, så tror jeg at løpet er kjørt... Men er det vanlig med skygge på babyplantestene? Strimmel. (ikke tidligtest)

Vedlegg

• IMG_20211004_132139.jpg
    IMG_20211004_132139.jpg
    606,4 KB · Visninger: 125
Back
Topp