Ikm uke 39-40

Hmmm etter ca 10min endra streken seg litt, den ble tydeligere og litt mer blå, men tviler fortsatt. Noen som har erfaring med CB tester?

8 dpo, hatt en kvalmebyge midt på dagen, veldig humørsyk (kan seff være pms), litt murring nå..

Bruker ikke sjekke tappen egentlig, men kjennes ut som den er lukka, dog veldig høyt opp og bakovervendt, så vanskelig å sjekke ordentlig.

har kun en 25 mlu test, så får vente noen dager til, men det er hardt altså :/

Vedlegg

• DC2B4A73-98D0-48E9-B72F-AF09857E3F50.jpeg
    DC2B4A73-98D0-48E9-B72F-AF09857E3F50.jpeg
    525,4 KB · Visninger: 63
9 dpo.
Svak strek på clearblue tidligtest.
Tar en ny en imorgen eller mandag før jeg anser det som positivt.

Så tålmodig, jeg hadde løpt til nærmeste apotek eller butikk, jeg er alt for utålmodig :hilarious:

Gratulerer til positive tester, og masse lykke til neste måned til dere med TR :Heartred

Har hatt en del menssmerter siden el mere en vanelig, i dag har det vært tydelig og nesten helle tiden. Enten så er det en spire eller så er det tidligere tante rød. Regner med det siste siden hvile pulsen har begynt å gå nedover..

6, snart 7 dpo og idag har jeg vært i selskap med kvalmebyger som plutselig kommer, har vært dritvarm med hetetokter og ulidelig trøtt selv etter 12 timer søvn inatt :hilarious: Men, fortsatt en følelse på at det ikke har gått denne gangen heller. Begynner å teste mandag tenker jeg:)

Ny stigning på temp i dag. Nervepirrende det her altså! Skal ikke teste før tidligst i morgen siden jeg kun har en 25 mlu test i huset. :nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• B2821E56-394F-4C50-B699-F0A0D27D4303.jpeg
    B2821E56-394F-4C50-B699-F0A0D27D4303.jpeg
    578,1 KB · Visninger: 57
10 dpo. Hva tror dere? :nailbiting::nailbiting: Er det bare meg som ser noe?:eek: Isåfall er det vell for svak strek til å være 10dpo og tidligstest?:bored: Og dere må ikke si gratulerer hvis dere ser noe, da blir jeg så stressa….

Vedlegg

• EA5AC91A-3DB4-44AF-82CC-0EB838F9D59F.jpeg
    EA5AC91A-3DB4-44AF-82CC-0EB838F9D59F.jpeg
    997,2 KB · Visninger: 168
10 dpo. Hva tror dere? :nailbiting::nailbiting: Er det bare meg som ser noe?:eek: Isåfall er det vell for svak strek til å være 10dpo og tidligstest?:bored: Og dere må ikke si gratulerer hvis dere ser noe, da blir jeg så stressa….

Sniker.. Jeg ser absolutt streken :)

Ser lovende ut dette :)

Sniker for å si at jeg også ser den lett! :D

Back
Topp