Karogalaro
Betatt av forumet
Hmmm etter ca 10min endra streken seg litt, den ble tydeligere og litt mer blå, men tviler fortsatt. Noen som har erfaring med CB tester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, aldri sett før! Hadde kanskje tatt en tilAltså, hvordan i all verden skal jeg tyde denne help me
Altså, hvordan i all verden skal jeg tyde denne help me
Oi, aldri sett før! Hadde kanskje tatt en til
Ja, god ide. Jeg hadde vært såpass i tvil at jeg ikke hadde turt å tolke denHadde jeg hatt flere tester så
Etter litt grubling her velger jeg å tolke denne som defekt, så får ta en ny på mandag om ikke mensen dukker opp i morgen
10 dpo. Hva tror dere? Er det bare meg som ser noe? Isåfall er det vell for svak strek til å være 10dpo og tidligstest? Og dere må ikke si gratulerer hvis dere ser noe, da blir jeg så stressa….
Ser den godt!10 dpo. Hva tror dere? Er det bare meg som ser noe? Isåfall er det vell for svak strek til å være 10dpo og tidligstest? Og dere må ikke si gratulerer hvis dere ser noe, da blir jeg så stressa….
10 dpo. Hva tror dere? Er det bare meg som ser noe? Isåfall er det vell for svak strek til å være 10dpo og tidligstest? Og dere må ikke si gratulerer hvis dere ser noe, da blir jeg så stressa….