Ikm uke 39-40

Holdt meg i tre timer :shy:

Dere som har fått positiv test - hvordan forteller dere til deres kjære? Sist gang fortalte jeg ved 10 dpo med ett sett med babyklær og en digital test, men usikker hvordan jeg evt skal gjøre det denne gang :oops: forutsatt at det går riktig vei. Kanskje gi testen til mini og få han til å springe til far med den? :joyful:

Vedlegg

• D8E35256-2C5A-4147-8B59-152E3492AB52.jpeg
    D8E35256-2C5A-4147-8B59-152E3492AB52.jpeg
    442,8 KB · Visninger: 136
Holdt meg i tre timer :shy:

Dere som har fått positiv test - hvordan forteller dere til deres kjære? Sist gang fortalte jeg ved 10 dpo med ett sett med babyklær og en digital test, men usikker hvordan jeg evt skal gjøre det denne gang :oops: forutsatt at det går riktig vei. Kanskje gi testen til mini og få han til å springe til far med den? :joyful:
Gratulerer! :)

Beklager for sen oppdatering på lista- ble akutt endring i planene og måtte reise bort en natt for å ordne noe hos min bestefar. Så det blir ingen test i morgen heller, forøvrig så spørs det om skipet har segla for denne gang da jeg brått har lyst blod i utfloden. Jeg spotter aldri før mensen (den fosser inn i stor liter på en gang) og det er 4-5 dager til ikm. Altså 9-10 dpo. Jeg har ikke peiling om det kan være festeblødning, syns kanskje det virka litt for mye til det på en måte også…. Samtidig som at jeg har 0 mensen symptomer (kramper voldsomt 24t før mensen) men nå var el symptomene mine ute å kjøre denne pp også. Så what do I know… pulsen min har også steget ut av det blå siste dagene men det kan jo være eksamensrelatert:laughing002:laughing002 igjen beklager for sen update! Skal se på
Det først thing når jeg åpner pcn i morra!

Da kan jeg endelig settes på tr. Tok siste tablett med Lutinus i går morges og i kveld kom det litt blod. Regner med det tar seg opp i løpet av morgendagen.

12 dpo og blenda tidlig test - så da regner jeg nesten med at løpet er kjørt for denne gang :sorry: Tempen holder seg høy, men murringene har kommet i full anmarsj :banghead:

God morgen alle sammen!!
10dpo- spotter enda men veldig lite :bag: kan det være festeblødning:happy090 4 dager Til ikm- og merker ikke noe av de vanlige pms symptomene mine. Men ingenting denne pp har vært normalt syklus messig hittil så :happy093 har oppdatert listen og følger spent med :Heartbigred

10dpo, 12 dager etter Ovitrelle. Har ikke troa på at dette går. Streken er uendret i dag:(

Vedlegg

• E7562E3E-CFE0-4A7C-BD4E-B2AFCC069016.jpeg
    E7562E3E-CFE0-4A7C-BD4E-B2AFCC069016.jpeg
    1 MB · Visninger: 107
hvordan fungerer ovitrelle mtp påvirkning av hcg? Vet du ikke før tr dukker opp eller ikke liksom:pompus:
De fleste har hcg i kroppen rundt 10 dager etter sprøyten, noen lenger. G-testen blir sterkere om det har skjedd en befruktning eller så synker testene. Eller så får en TR:) hadde håpt på sterkere strek i dag..

De fleste har hcg i kroppen rundt 10 dager etter sprøyten, noen lenger. G-testen blir sterkere om det har skjedd en befruktning eller så synker testene. Eller så får en TR:) hadde håpt på sterkere strek i dag..

ahh sånn ja! Hmm håper det plutselig snur klem

Back
Topp