Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo
De ser ikke så mye annet enn at eggløsning har vært og tykkelsen på livmorslinhinna. Utifra det kan de anslå når mensen skal komne sånn ca. Eventuell graviditet er ALT for tidlig å se. Jeg hadde ul 16 dpo pga overstimulering og da så man en pittepittepitteliten mørk flekk på størrelse med et knappenålshode. Det var en kanskje muligens noe sa de. Ble bekreftet graviditet med hcg samme dag.Fikk bekreftet i dag at det har vært eggløsning, så det er jo bra. Men hvor mye egentlig får en gynekolog se ved innvendig ultralyd så tidlig? Han sa at jeg har hatt eggløsning på venstre side og at jeg kommer til å få mensen om ei uke ca. Er det noe han ser eller er det utgangspunkt i «naturlig» gang i syklusen han referer til? Ble litt forfjamset når han sa det, så jeg spurte ikke
De ser ikke så mye annet enn at eggløsning har vært og tykkelsen på livmorslinhinna. Utifra det kan de anslå når mensen skal komne sånn ca. Eventuell graviditet er ALT for tidlig å se. Jeg hadde ul 16 dpo pga overstimulering og da så man en pittepittepitteliten mørk flekk på størrelse med et knappenålshode. Det var en kanskje muligens noe sa de. Ble bekreftet graviditet med hcg samme dag.
Har ikke opplevd det selv, men det kan hende du har kort lutealfase da. "Normalen" er 14 dager, men noen har kortere. Er du sikker på når el var? Kort lutealfase kommer gjerne av for lite progrestron. Da kan det være greit å kontakte gyn/lege for en blodtest å sjekke nivåene. Om det ligger for lavt kan man få støttemedisin.Noen som har opplevd å få mensen etter bare 8-9 dager etter el? Skulle liksom ha ikm om 6-7 dager... men i dag har jeg blødd endel og har skikkelig mensenvondt i rygg og mage det er ikke bare litt rosa på papiret, så tror ikke det er festeblødning leste ett sted at el alltid er 2 uker før mensen kommer? Eller er det feil?
Jeg hadde ganske stabile sykluser på ca 32 dager... men forrige var på 36 som va unormalt lenge! Jeg fikk 2 faste smil på CB og ingen smil dagen etter.. den blanke kom nå 21. For bare 9 dager siden.. i tillegg til CB digital så merket jeg veldig godt eggløsninga da det som regel gjør ganske vondt...Har ikke opplevd det selv, men det kan hende du har kort lutealfase da. "Normalen" er 14 dager, men noen har kortere. Er du sikker på når el var? Kort lutealfase kommer gjerne av for lite progrestron. Da kan det være greit å kontakte gyn/lege for en blodtest å sjekke nivåene. Om det ligger for lavt kan man få støttemedisin.
Men det kan jo også være at dette var helt tilfeldig denne gangen. Ikke uvanlig at en syklus her og der er annerledes. Har du stabile sykluser ellers?
Hvis du legger 8 dpo morgen og 9 dpo kveld ved siden av hverandre så er det jo stigning Er det ikke det da?Huff. Jeg trenger flere øyne Hva tror dere her? Er det økning eller? 11 dager siden Ovitrelle…
Vet ikke i virkeligheten ser det likt ut siden 7dpo.. men føler sprøyten skulle vært ute nå…Hvis du legger 8 dpo morgen og 9 dpo kveld ved siden av hverandre så er det jo stigning Er det ikke det da?
Noen som har opplevd å få mensen etter bare 8-9 dager etter el? Skulle liksom ha ikm om 6-7 dager... men i dag har jeg blødd endel og har skikkelig mensenvondt i rygg og mage det er ikke bare litt rosa på papiret, så tror ikke det er festeblødning leste ett sted at el alltid er 2 uker før mensen kommer? Eller er det feil?
Så kjipt! Dumme TR... sees kanskje i ny ikmgruppe daJeg fikk min kvelden 10dpo denne gangen. Har heller aldri opplevd det så tidlig
Rev med meg det jeg trodde var tidligtest fra clearblu fra apotekhylla i all hui og hast. Så ser jeg nå at det er en vanlig test
Symptomer: Har vært kvalm og svimmel de siste dagene. Men spørs om det kommer av hektiske hverdager og lite søvn