Ikm uke 39-40

Når jeg har brukt metode sine tidligtester før, så har dem vært heilt blenda. Umuligt å se noe. Meen nå følte jeg at jeg kunne skimte en strek når jeg lyste med mobil lykta *Håper håper håper* 10 dpo i dag i følge premom appen. Legger med et bilde, sellom jeg ikke ser streken der :happy090

krysser alt for at det blir en tydelig strek snart!

Ååå, er det kjemisk da eller ? Og er det samme type test du tok flr ? :Heartbigred

Ja, jeg vil tro det er det man kaller for kjemisk. At et befruktet egg fester seg, begynner å produsere Hcg, men så er det ikke levedyktig.
Jeg fikk strek på Rfsu test tidlig for 2 dager siden(se bilde) på ettermiddag, tok samme type test i dagtidlig og fikk en såvidt synlig strek.
Har ikke fått mensen enda da.. for jeg kan jo være av de som får sterkere strek på ettermiddag/kveld.. men håpet er ikke der lenger.

Vedlegg

• 20210927_154442.jpg
    20210927_154442.jpg
    922,6 KB · Visninger: 115
Altså, hva skjer med tempen? :hilarious: Rett opp i vildensky :hilarious:

5 dpo og tiden går så sakte :hungry: kan ikke tiden bare fly av gårde :angelic:

Vedlegg

• 734D4EEF-3B41-41F4-9C38-0FC05CD542E6.jpeg
    734D4EEF-3B41-41F4-9C38-0FC05CD542E6.jpeg
    572,5 KB · Visninger: 62
Når jeg har brukt metode sine tidligtester før, så har dem vært heilt blenda. Umuligt å se noe. Meen nå følte jeg at jeg kunne skimte en strek når jeg lyste med mobil lykta *Håper håper håper* 10 dpo i dag i følge premom appen. Legger med et bilde, sellom jeg ikke ser streken der :happy090

Har også brukt metode sine tidligstrips, å har heller ikke opplevd noe annet en blankt resultat på de. Men denne gangen har jeg også skimtet en svak, svak strek som jeg ikke har fått med på bilder. Men den ble jo ikke noe sterkere på mine heller:confused013 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe de mer. Håper streken din blir sterkere, å det bare var jeg som har fått tak i en tullepakke med tester:rolleyes:

Ser dessverre ikke noe, men krysser fingrene! Kjenner til det å stå med mobillykta :rolleyes: :p

Spennende Mamima! Tenk om det er festeblødning?

Så leit, prøver og håper :Heartred

Aner ikke, men er ikke 11dpo litt sent for festeblødning?

Måtte svi av en test i dag, 8 dpo. Fikk svaaak positiv i 2019 på 8 dpo sist gang jeg gikk gravid :oops: hadde ingen symptomer da, og heller ingen nå. I 2019 ble jeg dog uvell/kvalm en stund, den dagen egget festet seg. Husker så godt akkurat det :rolleyes:

I dag går turen til gynekolog. Han får vel ikke sett en ting knyttet til en eventuell befruktning, men ønsker å sjekke at alt er ok etter fødselen. Lenge siden sist.

Vedlegg

• CEB0EA48-EC2E-4970-9253-50F4F19FBBA1.jpeg
    CEB0EA48-EC2E-4970-9253-50F4F19FBBA1.jpeg
    450,6 KB · Visninger: 119
Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO :gen014
Tydeligvis ganske stor forskjell på når testen slår ut positiv i hvert svangerskap. Tidligere har jeg ikke fått positiv før IKM.
Wow, heldig som fikk sååå positiv test!! Skikkelig misunnelig her :hilarious: Gratulerer så mye! Bare å nyte og glede seg over det!

15 dpo og jeg synes denne testen er aaaltfor svak.... Hvis det fortsetter sånn uten at jeg begynner å blø, tror jeg at jeg må få tatt en blodprøve.

Vedlegg

• NegativeImage_34491a21-b41f-4ec1-a79b-b6d9556e2d36.png
    NegativeImage_34491a21-b41f-4ec1-a79b-b6d9556e2d36.png
    6,2 MB · Visninger: 120
  • IMG_20210929_075534.jpg
    IMG_20210929_075534.jpg
    1,5 MB · Visninger: 123
Fortsatt negativ test og ingen mens. Regner nesten med det er bivirkninger av vaksine dose 2. Fikk jo forskøvet 5 dager etter dose 1 også, men denne gangen var jeg sikker på at jeg hadde el etter kalanderen, sist skjønte jeg at EL var forsinket =(

6 dpo.
Kunne skimte en skygge på vanlig test, ikke noe rosa bare grå skygge. Sist gang fikk jeg symptomer i form av kvalme og økt trykk mot blæra 7 dpo. Denne gangen er jeg fortsatt litt "hangover" etter nattevakter så er litt vanskelig å skille mellom symptomer og dårlig form.
Blir noen spennende dobesøk framover på morgenen:laughing001 Selv om dagene føles evig lange til tross for jobb og hektiske hverdager da.

Ikke nødvendigvis har lest at egget kan feste seg tom 12 dpo

Det er såppas ja. Men da får jeg bare vente å se om det tar seg opp da:confused013 Er rimelig sikker på at det var det for denne pp men. Det er jo mulig el har vært en dag tidligere en antatt også:rolleyes:

Har også brukt metode sine tidligstrips, å har heller ikke opplevd noe annet en blankt resultat på de. Men denne gangen har jeg også skimtet en svak, svak strek som jeg ikke har fått med på bilder. Men den ble jo ikke noe sterkere på mine heller:confused013 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe de mer. Håper streken din blir sterkere, å det bare var jeg som har fått tak i en tullepakke med tester:rolleyes:

Ååh så kjeldig, at streken ikkje ble noe sterkere :confused1 då kan en ikkje stole på dei testene heller. Det kan jo godt hende at det samme skjer med meg. Testa med denne metoden pakningen sist pp og det viste ingenting. Testa med samme pakning i går, den var blenda. Men kunne skimte noe i dag.
Hvis det ikke klaffer på denne ppen så bestiller jeg babyplan sine tester :smiley-bounce012

Ååh så kjeldig, at streken ikkje ble noe sterkere :confused1 då kan en ikkje stole på dei testene heller. Det kan jo godt hende at det samme skjer med meg. Testa med denne metoden pakningen sist pp og det viste ingenting. Testa med samme pakning i går, den var blenda. Men kunne skimte noe i dag.
Hvis det ikke klaffer på denne ppen så bestiller jeg babyplan sine tester :smiley-bounce012

Siden du har fått blendatester i samme pakke, så er det jo mer sannsynlig at du har fått en ekte strek da:D:signs003

Jeg kan strykes fra gruppen, det ble avbrutt forsøk her

Da tror jeg jeg kan settes på tr:)
Gratulerer til alle som har fått to streker, å lykke til tildere som enda ikke er avklart:D

Hadde mørk utflod igår og idag blod på dopapiret når jeg tørka meg. En uke siden EL… pleier ikke blø utenom TR..:rolleyes: Festeblødning? Håperhåper. :anyone

Back
Topp