Da gikk det til h.. denne måneden også.. fra strek til svaaaak strek på 2 dager. Er vel bare å manne seg opp til ny pp
Ååå, er det kjemisk da eller ? Og er det samme type test du tok flr ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da gikk det til h.. denne måneden også.. fra strek til svaaaak strek på 2 dager. Er vel bare å manne seg opp til ny pp
Når jeg har brukt metode sine tidligtester før, så har dem vært heilt blenda. Umuligt å se noe. Meen nå følte jeg at jeg kunne skimte en strek når jeg lyste med mobil lykta *Håper håper håper* 10 dpo i dag i følge premom appen. Legger med et bilde, sellom jeg ikke ser streken der
Ååå, er det kjemisk da eller ? Og er det samme type test du tok flr ?
Når jeg har brukt metode sine tidligtester før, så har dem vært heilt blenda. Umuligt å se noe. Meen nå følte jeg at jeg kunne skimte en strek når jeg lyste med mobil lykta *Håper håper håper* 10 dpo i dag i følge premom appen. Legger med et bilde, sellom jeg ikke ser streken der
Ser dessverre ikke noe, men krysser fingrene! Kjenner til det å stå med mobillykta
Spennende Mamima! Tenk om det er festeblødning?
Så leit, prøver og håper
Wow, heldig som fikk sååå positiv test!! Skikkelig misunnelig her Gratulerer så mye! Bare å nyte og glede seg over det!Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO
Tydeligvis ganske stor forskjell på når testen slår ut positiv i hvert svangerskap. Tidligere har jeg ikke fått positiv før IKM.
Våknet idag med en følelse av at nå kommer det til å briste eller bære, å jaggu var det blod på papiret. 11dpo. Det har aldri skjedd så tidlig før
Aner ikke, men er ikke 11dpo litt sent for festeblødning?
Ikke nødvendigvis har lest at egget kan feste seg tom 12 dpo
Det er såppas ja. Men da får jeg bare vente å se om det tar seg opp da Er rimelig sikker på at det var det for denne pp men. Det er jo mulig el har vært en dag tidligere en antatt også
Har også brukt metode sine tidligstrips, å har heller ikke opplevd noe annet en blankt resultat på de. Men denne gangen har jeg også skimtet en svak, svak strek som jeg ikke har fått med på bilder. Men den ble jo ikke noe sterkere på mine heller Tror ikke jeg kommer til å kjøpe de mer. Håper streken din blir sterkere, å det bare var jeg som har fått tak i en tullepakke med tester
Ååh så kjeldig, at streken ikkje ble noe sterkere då kan en ikkje stole på dei testene heller. Det kan jo godt hende at det samme skjer med meg. Testa med denne metoden pakningen sist pp og det viste ingenting. Testa med samme pakning i går, den var blenda. Men kunne skimte noe i dag.
Hvis det ikke klaffer på denne ppen så bestiller jeg babyplan sine tester