Ikm uke 39-40

Jaja, da har jeg røket på en smell å bestilt 15tester fra babyplan:hilarious::bag: Det virker som det er de de fleste bruker her inne, så da kan ikke jeg være noe dårligere. De kommer vel dagen etter mensen tenker jeg:rolleyes:
Jeg og:sorry:

2 dpo og jeg har hatt ilninger i venstre lysk, der jeg hadde EL denne gangen, samt gul utflod. Kanskje EL har vært treig denne gangen, selv om testen var positiv på lørdag og jeg hadde el-smerter ettermiddag + kveld på søndag. Aldri hatt sånn rett etter eggløsning før hvertfall, men kanskje det bare er egget som iler seg oppover :hungover: Tappen har vært langt oppe, bakovervendt slik at jeg nesten ikke når tuppen men den har vært limt igjen siden tidlig mandag så tror jo egentlig at EL har vært. Fantomsymptomer er ingen joke ass:hilarious:

Hei! I dag og i går har jeg vært plaget med tørre slimhinner. (At det klør der nede og ikke noe slim) Er det et tegn på at jeg ikke er gravid? Har lest at dem som er gravid, får økt utflod.

Prøver:wacky: er tom for tester nå, så får bare prøve og kjenne etter.. når bruker du å ha EL?
Har gått på pillen i 6,5 år uten en eneste bloddråpe:p
Sluttet i midten av august og fikk mensen helt i starten av sept, så vet ikke syklus… men tok vaksine cd 7. derfor jeg tok el-tester så lenge, bare for å være sikker;)

rundt 8 dager:( Fikk jo utslag på test sist som virket lovende, men var blank dagen etter, så kan være en streifer som ikke festet seg pga den ikke fikk tid før kroppen bestemte seg for å kvitte seg med det:shifty:

ahh ja 8 dager er nok knapt mtp implantasjon er mellom 6-12 dpo og er mest vanlig 9dpo:bag: krysser alt for at meds hjelper !!

Hei! I dag og i går har jeg vært plaget med tørre slimhinner. (At det klør der nede og ikke noe slim) Er det et tegn på at jeg ikke er gravid? Har lest at dem som er gravid, får økt utflod.

har aldri opplevd helt tørt. Men kan ikke huske at jeg hadde noen uvanlige mengder gravid sist. Og nå 7dpo syns jeg at jeg har helt vanlig mengde. Så jeg tenker litt sånn at kanskje det kan være individuelt og at det alene ikke er god nok grunn til å tro det ikke gikk. Krysser fingrer for at det ikke har noe å si :angelic:

Tusen takk! :D Ja, det syns jeg også! Vi var gravide med tvillinger i januar, men mistet. Så hadde vært spesielt hvis det var tvillinger igjen :p

Hurra for fin strek!! Syntes den var sterk, spennende å se om det er en eller to hihi.. Har dere tvillinger i genene?

Eneste referansen jeg har er at når jeg fikk positive eggløsningstester en gang, så var jeg egentlig gravid.. Jeg fikk det ikke til å stemme med eggløsning fordi det var helt "tørt" (og dermed tok jeg en g test som var positiv (men utover det har jeg aldri lagt merke til det, men det kan godt være?)

Våknet idag med en følelse av at nå kommer det til å briste eller bære, å jaggu var det blod på papiret. 11dpo. Det har aldri skjedd så tidlig før:confused:

Når jeg har brukt metode sine tidligtester før, så har dem vært heilt blenda. Umuligt å se noe. Meen nå følte jeg at jeg kunne skimte en strek når jeg lyste med mobil lykta *Håper håper håper* 10 dpo i dag i følge premom appen. Legger med et bilde, sellom jeg ikke ser streken der :happy090

Vedlegg

• 20210929_071807.jpg
    20210929_071807.jpg
    1,1 MB · Visninger: 123
Ser dessverre ikke noe, men krysser fingrene! Kjenner til det å stå med mobillykta :rolleyes: :p

Spennende Mamima! Tenk om det er festeblødning?

Så leit, prøver og håper :Heartred

Da gikk det til h.. denne måneden også.. fra strek til svaaaak strek på 2 dager. Er vel bare å manne seg opp til ny pp :arghh::(

Vedlegg

• 20210929_065620.jpg
    20210929_065620.jpg
    770 KB · Visninger: 117
Fullstendig blenda 8 dpo. Men forventer egt ikke noe annet :laughing002 er tross alt 0.5% gravide som får positiv så tidlig! Usikker på om jeg tester hver dag fremover eller venter 2 dager :happy7 6 dager til ikm

Back
Topp