Nei nå må jeg vente til det kommer i posten. Var på apoteket i dag, fordi jeg ikke klarte å vente blir dyrt over flere dager det!
ja ser den! Glad jeg har liggende 10 tester i skuffen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nå må jeg vente til det kommer i posten. Var på apoteket i dag, fordi jeg ikke klarte å vente blir dyrt over flere dager det!
Spent på lutealfasen denne måneden, nå prøves alt jeg har googlet meg til kan funke!
Vis vedlegget 367155
Tusen takk! Ja, det syns jeg også! Vi var gravide med tvillinger i januar, men mistet. Så hadde vært spesielt hvis det var tvillinger igjenWow, sterk til å være 9 dpo! Gratulerer
Tusen takkÅh, gratulerer!
Jeg ogJaja, da har jeg røket på en smell å bestilt 15tester fra babyplan Det virker som det er de de fleste bruker her inne, så da kan ikke jeg være noe dårligere. De kommer vel dagen etter mensen tenker jeg
Ikke gi opp, her kom øking først på cd 24!
hvor lang har den vært tidligere ?
Har gått på pillen i 6,5 år uten en eneste bloddråpePrøver er tom for tester nå, så får bare prøve og kjenne etter.. når bruker du å ha EL?
rundt 8 dager Fikk jo utslag på test sist som virket lovende, men var blank dagen etter, så kan være en streifer som ikke festet seg pga den ikke fikk tid før kroppen bestemte seg for å kvitte seg med det
Hei! I dag og i går har jeg vært plaget med tørre slimhinner. (At det klør der nede og ikke noe slim) Er det et tegn på at jeg ikke er gravid? Har lest at dem som er gravid, får økt utflod.
Tusen takk! Ja, det syns jeg også! Vi var gravide med tvillinger i januar, men mistet. Så hadde vært spesielt hvis det var tvillinger igjen
Hei! I dag og i går har jeg vært plaget med tørre slimhinner. (At det klør der nede og ikke noe slim) Er det et tegn på at jeg ikke er gravid? Har lest at dem som er gravid, får økt utflod.