Ikm uke 39-40

Fikk bekreftet i dag at det har vært eggløsning, så det er jo bra. Men hvor mye egentlig får en gynekolog se ved innvendig ultralyd så tidlig? Han sa at jeg har hatt eggløsning på venstre side og at jeg kommer til å få mensen om ei uke ca. Er det noe han ser eller er det utgangspunkt i «naturlig» gang i syklusen han referer til? Ble litt forfjamset når han sa det, så jeg spurte ikke :shifty:

Last edited:
Fikk bekreftet i dag at det har vært eggløsning, så det er jo bra. Men hvor mye egentlig får en gynekolog se ved innvendig ultralyd så tidlig? Han sa at jeg har hatt eggløsning på venstre side og at jeg kommer til å få mensen om ei uke ca. Er det noe han ser eller er det utgangspunkt i «naturlig» gang i syklusen han referer til? Ble litt forfjamset når han sa det, så jeg spurte ikke :shifty:

Vet ikke hvor mange dpo du er, men egget kan feste seg frem til og med 12 dpo hvert fall :happy: Kan alltids ringe i morgen og få avklarert??

7dpo.
Tatt en tidligtest fra rfsu. Fikk en rosa skygge. Angrer på at jeg ikke ventet til imorgen. Er det noe, er det vel tydeligere imorgen.

:love2Tror nok jeg kan meldes ut:( Fant aldri el-topp, men slo meg til ro med at det var grunnet normal sine tester i kombinasjon med mye væskeinntak og lite rutinert testing:hilarious: MEN de siste dagene har jeg hatt ganske mye el-slim. Ikke hele tiden, men som regel når jeg går på do (er ikke :sign19 ), også har jeg skikkelig ømme nipler, noe jeg også hadde forrige el. Tok nylig vaksine, og ikke så lenge siden p-pilleslutt, så syklusen er ikke helt i rute enda mistenker jeg (har ikke el-tester igjen selvfølgelig:hilarious:) Masse lykke til, til resten av dere!!:love2 Håper det blir masse masse streker streker fremover:happy:

:love2Tror nok jeg kan meldes ut:( Fant aldri el-topp, men slo meg til ro med at det var grunnet normal sine tester i kombinasjon med mye væskeinntak og lite rutinert testing:hilarious: MEN de siste dagene har jeg hatt ganske mye el-slim. Ikke hele tiden, men som regel når jeg går på do (er ikke :sign19 ), også har jeg skikkelig ømme nipler, noe jeg også hadde forrige el. Tok nylig vaksine, og ikke så lenge siden p-pilleslutt, så syklusen er ikke helt i rute enda mistenker jeg (har ikke el-tester igjen selvfølgelig:hilarious:) Masse lykke til, til resten av dere!!:love2 Håper det blir masse masse streker streker fremover:happy:
Dritt med den vaksina altså. Den har tullet til her og

I natt gikk vannet mitt og jeg var i fødsel:laughing002 mye man drømmer når man er beibisyk gitt! Venter på tester i posten, håper de kommer i morgen!

9dpo, 11 dager etter ovitrelle. Ikke sikker på om det er Ovitrelle som henger igjen eller bebis:nailbiting: blir spennende i morgen å se om det øker…

Vedlegg

• EFFCD914-423E-46D9-A71F-A54FC463DC91.jpeg
    EFFCD914-423E-46D9-A71F-A54FC463DC91.jpeg
    955,3 KB · Visninger: 111
I dag testet jeg med metode tidlig strimmel og vanlig baby plan. I dag var streken til å fange opp på bildet! Såg forskjell ifra testen i går til i dag. Spennede! :nailbiting: 11 dpo I dag, ikm på søndag

Vedlegg

• 20210930_074410.jpg
    20210930_074410.jpg
    1,5 MB · Visninger: 133
  • 20210930_075202.jpg
    20210930_075202.jpg
    1,4 MB · Visninger: 137
I går kveld VS idag tidlig :oops: noen som ser? :shy: 9 dpo

Vedlegg

• 1BEA5AC6-58BD-4069-8511-72FFDD2AD843.jpeg
    1BEA5AC6-58BD-4069-8511-72FFDD2AD843.jpeg
    577,8 KB · Visninger: 127
Jeg sto opp å glemte å teste meg idag. (Eksamenshue) så da venter jeg til i morgen når jeg er 10dpo sikkert like greit :laughing002 skal oppdatere listene ikveld! Spennende å se flere streker! Man blir jo litt håpefull hehe:angelic:

Jeg sto opp å glemte å teste meg idag. (Eksamenshue) så da venter jeg til i morgen når jeg er 10dpo sikkert like greit :laughing002 skal oppdatere listene ikveld! Spennende å se flere streker! Man blir jo litt håpefull hehe:angelic:

Da er du sterk som klarer å la være å teste i dag :rolleyes::joyful:

Hurra for fin strek!! Syntes den var sterk, spennende å se om det er en eller to hihi.. Har dere tvillinger i genene?
Blir veldig spennende å se ja! Det er et par tvillingrpar i familien, men ingen som påvirker vår produksjon :P

Back
Topp