Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO
Tydeligvis ganske stor forskjell på når testen slår ut positiv i hvert svangerskap. Tidligere har jeg ikke fått positiv før IKM.
Var ikke morgenurin, så kan være. Er mye på do å tisser for tiden. Men sist jeg gikk mnd jeg gikk på hormoner, følte jeg meg gravid og.Åh.. men kan vel være at urinen ikke var konsentrert nok det da Håpet er jo absolutt ikke ute
Jaa, 4 år er alt for lenge å prøve...Fredag her også, så da ligger vi rimelig likt
Håper for oss begge
Tusen takk! Nå må den bare holde seg positiv!Wow! Ingen tvil der Gratulerer
Jaa, 4 år er alt for lenge å prøve...
Ikke gi opp, her kom øking først på cd 24!Jeg kan strykes fra lista CD22 og har testa under 0.3 hver dag siden CD8.. har aldri opplevd EL så forsinka, skjønner ikke hva som skjer Lenge siden jeg ble fullvaksinert og har ikke vært syk, ikke vært spesielt stressa.. noen som har opplevd samme?
På en hyggeligere side: grattis til dere med positiv test så langt, og krysser fingrene for resten av gjengen
5 timer siden jeg tok denne. Hvorfor ser jeg strek nr 2 nå, og ikke før i dag?
Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO
Tydeligvis ganske stor forskjell på når testen slår ut positiv i hvert svangerskap. Tidligere har jeg ikke fått positiv før IKM.
Jeg har ikke tatt noe nå. Denne testen er tatt for 5 timer siden. så på testen nå isted og da har den kommet i ettertid.syns jeg skimter noe ! Hcg produseres jo mer av med tid. Så kan være du har mer nå enn tidligere idag
Jeg har ikke tatt noe nå. Denne testen er tatt for 5 timer siden. så på testen nå isted og da har den kommet i ettertid.
Åh, gratulerer!Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO
Nei nå må jeg vente til det kommer i posten. Var på apoteket i dag, fordi jeg ikke klarte å vente blir dyrt over flere dager det!jøss! Så spennende ! Best å prøve på en i morgen tidlig da kanskje ?