Ikm uke 39-40

Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO :gen014
Tydeligvis ganske stor forskjell på når testen slår ut positiv i hvert svangerskap. Tidligere har jeg ikke fått positiv før IKM.

Vedlegg

• 3D42E99D-72E6-494F-9B9B-6F00EEA8E5C8.jpeg
    3D42E99D-72E6-494F-9B9B-6F00EEA8E5C8.jpeg
    167,1 KB · Visninger: 126
Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO :gen014
Tydeligvis ganske stor forskjell på når testen slår ut positiv i hvert svangerskap. Tidligere har jeg ikke fått positiv før IKM.

Wow! Ingen tvil der:p Gratulerer:D

Jeg kan strykes fra lista :shifty: CD22 og har testa under 0.3 hver dag siden CD8.. har aldri opplevd EL så forsinka, skjønner ikke hva som skjer :( Lenge siden jeg ble fullvaksinert og har ikke vært syk, ikke vært spesielt stressa.. noen som har opplevd samme?

På en hyggeligere side: grattis til dere med positiv test så langt, og krysser fingrene for resten av gjengen :love2

Jeg kan strykes fra lista :shifty: CD22 og har testa under 0.3 hver dag siden CD8.. har aldri opplevd EL så forsinka, skjønner ikke hva som skjer :( Lenge siden jeg ble fullvaksinert og har ikke vært syk, ikke vært spesielt stressa.. noen som har opplevd samme?

På en hyggeligere side: grattis til dere med positiv test så langt, og krysser fingrene for resten av gjengen :love2
Ikke gi opp, her kom øking først på cd 24!

5 dpo.
Testa inatt fordi jeg måtte på do:facepalm:
Var en vanlig test så ingenting å melde.
Har en tidligtest som jeg tenker å ta på torsdag men kommer nok sikkert til å ta en vanlig imorgen bare fordi:yuck:

Jaja, da har jeg røket på en smell å bestilt 15tester fra babyplan:hilarious::bag: Det virker som det er de de fleste bruker her inne, så da kan ikke jeg være noe dårligere. De kommer vel dagen etter mensen tenker jeg:rolleyes:

5 dager til test…

Fikk ny jobb idag, vikariat 6 mnd. Så blir jo spennende om det har klaffet nå mht ny jobb. Men tviler egentlig.

5 timer siden jeg tok denne. Hvorfor ser jeg strek nr 2 nå, og ikke før i dag? :confused:

Vedlegg

• IMG_20210928_185054.jpg
    IMG_20210928_185054.jpg
    1,1 MB · Visninger: 131
:talk017Skal teste i morgen 8dpo. Men tviler på jeg får noe strek så tidlig. Om det har klaffet denne mnd tror jeg implantasjon var idag :angelic: har nemlig hatt en litt ny type krampe ca midt i livmora som jeg ikke har kjent før, varte ikke så lenge men var tydelig nok til at jeg la merke til den. Jeg har også tregere mage enn vanlig som tydeligvis er motsatt tegn av hva pms pleier
Å være men ett preggers tegn. En liten forsiktig optimisme her. Selv om jeg vet det er lite vits med den symptomjakten:laughing002

Back
Topp