Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO
Tydeligvis ganske stor forskjell på når testen slår ut positiv i hvert svangerskap. Tidligere har jeg ikke fått positiv før IKM.
Var ikke morgenurin, så kan være. Er mye på do å tisser for tiden. Men sist jeg gikk mnd jeg gikk på hormoner, følte jeg meg gravid og.Åh.. men kan vel være at urinen ikke var konsentrert nok det daHåpet er jo absolutt ikke ute
![]()
Jaa, 4 år er alt for lenge å prøve...Fredag her også, så da ligger vi rimelig likt
Håper for oss begge![]()

CD22 og har testa under 0.3 hver dag siden CD8.. har aldri opplevd EL så forsinka, skjønner ikke hva som skjer 
Tusen takk!Wow! Ingen tvil derGratulerer
![]()
Jaa, 4 år er alt for lenge å prøve...![]()
Krysser alt jeg har
Ikke gi opp, her kom øking først på cd 24!Jeg kan strykes fra listaCD22 og har testa under 0.3 hver dag siden CD8.. har aldri opplevd EL så forsinka, skjønner ikke hva som skjer
Lenge siden jeg ble fullvaksinert og har ikke vært syk, ikke vært spesielt stressa.. noen som har opplevd samme?
På en hyggeligere side: grattis til dere med positiv test så langt, og krysser fingrene for resten av gjengen![]()
5 timer siden jeg tok denne. Hvorfor ser jeg strek nr 2 nå, og ikke før i dag?![]()
Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO
Tydeligvis ganske stor forskjell på når testen slår ut positiv i hvert svangerskap. Tidligere har jeg ikke fått positiv før IKM.

Jeg har ikke tatt noe nå. Denne testen er tatt for 5 timer siden.syns jeg skimter noe ! Hcg produseres jo mer av med tid. Så kan være du har mer nå enn tidligere idag
så på testen nå isted og da har den kommet i ettertid.Jeg har ikke tatt noe nå. Denne testen er tatt for 5 timer siden.så på testen nå isted og da har den kommet i ettertid.
Skal teste i morgen 8dpo. Men tviler på jeg får noe strek så tidlig. Om det har klaffet denne mnd tror jeg implantasjon var idag
har nemlig hatt en litt ny type krampe ca midt i livmora som jeg ikke har kjent før, varte ikke så lenge men var tydelig nok til at jeg la merke til den. Jeg har også tregere mage enn vanlig som tydeligvis er motsatt tegn av hva pms pleier
Åh, gratulerer!Tok denne nå i ettermiddag, 9 DPO

Nei nå må jeg vente til det kommer i posten. Var på apoteket i dag, fordi jeg ikke klarte å ventejøss! Så spennende ! Best å prøve på en i morgen tidlig da kanskje ?
blir dyrt over flere dager det!