Er 7 dpo nå. (Tror jeg
) så skal teste i morgen tidlig om jeg husker det. Føler meg liksom ikke noe så vet ikke om mensen er på vei eller ikke. En ting jeg syns er sykt med oss stakkars kvinner er at vi har 3 uker av 4 med hormonkaos og symptomer i varierende grad
1uke el med påfølgende symptomer- ofte acne, kramper,
Slim, magetrøbbel av forskjellig slag, hodepiner, fatigue etc: etter el 2 uker med progesteron frem mot mensen som fører til magetrøbbel, gass, acne, humørsvingninger, ryggsmerter, ømme bryster, såre nipler, kramper, humørsvingninger, cravings etc altså. Når er vi egt symptomfrie
nå er jo det også slik at dette varierer fra kvinne til kvinne selvsagt. Men noen ganger kjenner jeg at mannfolk er så utakknemlige svin
ikke har de hormonforstyrrelser i øst og vest, ikke blør de ut av skrittet en gang i mnd. Og ikke blir de for gamle til å lage barn
topp det med at de ikke kan bruke annen prevensjon enn kondomer fordi de kan få bivirkninger, som vi kvinner allerede får på prevensjonen .
Generelt sett er samfunnet, og naturen i kahoots for å gjøre livet vanskeligere for oss kvinner
i det minste får vi gå gravide og føde da, dog ikke alle som syns det er like kult heller. Må egentlig bare le av det. Hilsen ei som er lei av lite forskning på kvinnehelse, som er stort påvirket av hormoner psykisk og fysisk