Ikm uke 39-40

Jeg er også 4 DPO og hadde akkurat lik type utflod som du beskriver… hååååper og krysser fingrene for at det kan bety noe positivt, og ikke at EL er utsatt!
Googlet selvsagt og fant dette "Like etter befruktningen blir skjedeveggene tykkere, og kombinert med økt cellevekst i slimhinnene vil dette medføre mer utflod"
Håper det er tilfellet. Krysser fingrene for oss begge :)

Her i gården er vi da potensielt 6dpo (visst den ene krampa jeg hadde i elvindu og dager stemmer) igår kveld og inatt har jeg hatt sånne pinches som jeg pleier å få ved el. Men jeg har også hatt murringero_O som jeg aldri har ved vanlig syklus. Det var en rar følelse haha. Men så kom det sterkere krampe nå og jeg kjenner jeg vart litt demotivert :sorry: har dog 1 symtpom som er såre nipler. Ellers symptomfri. Som er morsomt
Fordi forrige pp var jeg full av symptomer (mye mulig pga influensa samtidig) jeg er også trøtt ganske ofte pga kroppen min er sliten etter årevis med psykisk belastning. (Er på en god plass nå og siste 2 år) men det har tæret på kroppen. Så vanskelig å si om jeg har en dårlig periode fysisk eller om det er graviditet/syklus relatert :laughing002 Ellers er jeg også forkjølet nå, thanks høst:sad015 så føler jeg ikke kan kjenne noe reelt på kroppen atm. Det får bare bære eller briste. Vi hadde heller ikke sex på antatt el dag. Men 3 dager før, dagen før og dagen etter. Så vi får håpe det var nok.

hva er ståa der damer ? Skal oppdatere listen nå straks når jeg kommer meg på pcn. Er enklere der. Så visst noen har noen updates rop ut !

Negativ test i dag og. Så får vi se om det kommer TR i kveld eller om det er noe annet rart =(

Googlet selvsagt og fant dette "Like etter befruktningen blir skjedeveggene tykkere, og kombinert med økt cellevekst i slimhinnene vil dette medføre mer utflod"
Håper det er tilfellet. Krysser fingrene for oss begge :)

Håper det stemmer - husker jeg fikk mye i sist graviditet og er veldig spent på første test. Må nok innom apoteket og kjøpe noen tidlig tester og ta en i morgen eller onsdag :angelic:

5dpo her, skal teste om en uke på 12dpo om ikke TR da allerede har meldt sin ankomst :angelic: Våkna med litt ‘’press/trykk/strekk’’ følelse på høyre side nede med eggstokkene(?) er helt sikkert ingenting, bare symptomguri :cat:

spennende og følge folk her, og utrolig kjekt at noen har fått positiv G-test allerede :Heartred Unner dere alle det!! Utrolig spennende dette :wav

Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro. Det er en svak svak strek på testen. Er 13 dpo. Synes det er for svakt til å bety noe bra. Men så har jeg lest litt rundt og mange har ikke fått mensen før de har sluttet på Lutinus. Så da blir jeg jo litt usikker på hvor lenge jeg skal vente før jeg slutter på det og gir opp håpet, hvis det fortsetter å vise strek. Flere med erfaring fra Lutinus?

Har ikke erfaring med det. Men 15dpo testet jeg svak med første mann. Og han er 4 år nå:Heartbigred

2 dpo.. Tiden frem til test går grusomt sakte

5 dpo og en perfekt blasto er satt inn i sin lille hule. Nå må den bare klore seg fast :rolleyes:

Merker jeg gir opp håpet litt nå.

Denne tatt i går kveld 8dpo. Tok en i morges som var rimelig lik, har brukt metode sine tidlig strimler, å en ganske blenda cb tidligtest for et par timer siden.

Jeg vet det er tidlig enda, men noe sier meg at det er kjørt for denne gang:confused013

Screenshot_20210927-142602_Negative Image.jpg
Screenshot_20210927-142542_Negative Image.jpg
Screenshot_20210927-142534_Negative Image.jpg

I dag satt FF kryss, så 3 dpo i dag. Ingen aksjer på selve el dagen eller etter, men får krysse fingrene likevel :nailbiting::angelic: lange dager i vente :hilarious:

Vedlegg

• 2E253B5F-35FC-4BC5-8C09-F7726CC0AC71.jpeg
    2E253B5F-35FC-4BC5-8C09-F7726CC0AC71.jpeg
    525,6 KB · Visninger: 62
Hvor svak var den? Den er så svak at det ikke vises på bilde, men jeg kunne se streken tydeligere i dag enn den i går eller forgårs.

den var sånn at jeg måtte se nøye på den. Viste akkurat på bilde. Men det ble sterkere dagene som følgte :) så det kan høres ut som du har hatt samme type stigning som jeg hadde da 13dpo skal den være sterkere 15dpo :Heartbigred så krysser fingrene

Er det noen som har litt erfaring med el-testing? Burde lh-nivået vært lavere nå/ha sunket mer? Har ikke tempet, så har jo ingen garanti for at EL har vært, men ifølge kroppen min sine signaler stemmer det med Premom sin antakelse + el-testene… ❤️

Vedlegg

• 636F88D6-CAFE-403B-93CF-FE4401BE7436.png
    636F88D6-CAFE-403B-93CF-FE4401BE7436.png
    637,5 KB · Visninger: 81
  • 37DA966B-92F5-4410-9B5E-2EB8A77FF9EA.png
    37DA966B-92F5-4410-9B5E-2EB8A77FF9EA.png
    2,9 MB · Visninger: 76
Er det noen som har litt erfaring med el-testing? Burde lh-nivået vært lavere nå/ha sunket mer? Har ikke tempet, så har jo ingen garanti for at EL har vært, men ifølge kroppen min sine signaler stemmer det med Premom sin antakelse + el-testene… ❤️

ser jo ut som el testene har sunket fint igjen på bildet du la med da :)

Er det håp her ? :nailbiting: rfsu tidlig.
Fått skygge på disse før ,men denne gangen syns jeg den er rosa og ikke minst rett og fin..?
Tok den nå på 3timers.. idagtidlig tok jeg en hvit babyplan og fikk en svak strek som ikke synes så godt på bilder.
Er 11 eller 12 dpo.

Melder meg inn forresten :joyful:
Attpåklatt22 - 34 år- PP6- B3 - EL 15/16.9- IKM 29/30.9

Vedlegg

• 20210927_154442.jpg
    20210927_154442.jpg
    922,6 KB · Visninger: 120
Last edited:
Back
Topp