Tok en test i dag. Selvsagt negativ. 5 dpo, haha! here we go!
Skjønner deg sååå godt ventetiden blir litt kortere da hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en test i dag. Selvsagt negativ. 5 dpo, haha! here we go!
Googlet selvsagt og fant dette "Like etter befruktningen blir skjedeveggene tykkere, og kombinert med økt cellevekst i slimhinnene vil dette medføre mer utflod"Jeg er også 4 DPO og hadde akkurat lik type utflod som du beskriver… hååååper og krysser fingrene for at det kan bety noe positivt, og ikke at EL er utsatt!
Googlet selvsagt og fant dette "Like etter befruktningen blir skjedeveggene tykkere, og kombinert med økt cellevekst i slimhinnene vil dette medføre mer utflod"
Håper det er tilfellet. Krysser fingrene for oss begge
Merker jeg gir opp håpet litt nå.
Denne tatt i går kveld 8dpo. Tok en i morges som var rimelig lik, har brukt metode sine tidlig strimler, å en ganske blenda cb tidligtest for et par timer siden.
Jeg vet det er tidlig enda, men noe sier meg at det er kjørt for denne gang
Vis vedlegget 367044
Vis vedlegget 367045
Vis vedlegget 367046
Hvor svak var den? Den er så svak at det ikke vises på bilde, men jeg kunne se streken tydeligere i dag enn den i går eller forgårs.Har ikke erfaring med det. Men 15dpo testet jeg svak med første mann. Og han er 4 år nå
Hvor svak var den? Den er så svak at det ikke vises på bilde, men jeg kunne se streken tydeligere i dag enn den i går eller forgårs.
Er det noen som har litt erfaring med el-testing? Burde lh-nivået vært lavere nå/ha sunket mer? Har ikke tempet, så har jo ingen garanti for at EL har vært, men ifølge kroppen min sine signaler stemmer det med Premom sin antakelse + el-testene…