Ikm uke 39-40

Her er vi da uant om når el har vært. idag har jeg kjent stikninger på venstreside av livmoren. Men ingen andre symptomer eller slim skal tilsi at jeg fikk el inatt… isåfall er den 5 dager forsinket :bag: andre alternativet er at vi har hatt el tidligere enn antatt og at det kanskje er tegn på implantasjon? Er muligens 5dpo/ kanskje bare 3dpo. Så er litt tidlig ennå for festing… :eek: men syns hele denne syklusen har vært uvant så hvem vet hva som foregår nå:confused:

gratulerer Til alle positive tester! Love it:Heartbigred

Så vanskelig når kroppen gir så mye signaler..! Synd du ikke temper, da hadde du sluppet å lurt. Ikke at man MÅ vite akkurat, men om sex er vanskelig over tid er det kjedelig om man tror eggløsning er hver dag over en periode, da sier det seg selv at det er vanskelig å få det til så ofte man tenker man bør :knegg: Og så blir det litt stress over det.

Morgenens test! Ikke noe videre tydelig strek, men jeg ser iallefall *noe*. Det har murret å jobbet et par dager nå, å idag fikk jeg brått metallsmak i munnen i noen sekunder. Alt dette minner så sykt om når jeg fant ut at jeg skulle ha minstemann at man kan bli paranoid av mindre:hilarious::hungover: premom mener 9dpo, men jeg blir mer og mer sikker på 8dpo:rolleyes:

20210926_070451.jpg

2 dpo i dag.
Tenker hele tiden på de 3 bedruktede eggene som ligger i varmeskapet i Porsgrunn. Og de 3 som muligens kunne hive seg på.

Jeg har en hjemmelaget mirakelsønn og en MA med samme mann.. så vet jo at det bør være håp for oss.. men etter den dårlige IVF erfaringen fra april, så er jeg redd det blir dårlige nyheter på oss i morgen :blackeye: Blir kvalm av tanken på den telefonen.

Sånn. Måtte bare lufte det litt.

Huff, kan bare tenke meg hvor stress dette må være på en :( man ønsker jo å beskytte seg selv, så klart det er ubehagelig. Kjempe spent, håper for de tre i skapet :Heartpink

Morgenens test! Ikke noe videre tydelig strek, men jeg ser iallefall *noe*. Det har murret å jobbet et par dager nå, å idag fikk jeg brått metallsmak i munnen i noen sekunder. Alt dette minner så sykt om når jeg fant ut at jeg skulle ha minstemann at man kan bli paranoid av mindre:hilarious::hungover: premom mener 9dpo, men jeg blir mer og mer sikker på 8dpo:rolleyes:/
Jeg ligger i mørket og ser med et øye oppe, mulig det er derfor jeg sliter med å se streker i dag? :sour: men kjempe bra om du ser noe!! 8 DPO er jo ofte ikke mulig å få utslag, så det lover godt. Og symptomene dine også :p

Jeg skjønner at ikke det er så lett å se:p
Om det er ønsket om en til som spiller meg et puss, eller om det faktisk er en begynnende strek får tiden vise:D

9 DPO og ingen symptomer utover at jeg må ofte på do. Å sove 7 timer og det kjennes ut som nyrene sprenges (mulig jeg bør sjekke ut uvi og :confused1). Dermed er jeg en første i huset som er oppe, er b menneske oppe før ungene liksom hehe :knegg:

Dagens tester:
Test fra babyplan.no (utslag 25 i hcg)
Test fra Make Sure (utslag på 25 i hcg)
Clearblue tidlig test (utslag på 10 i hcg)
Clearblue digital (utslag på 25 i hcg?)

Kan nok trygt flyttes over til gravid i dag, vet ikke om det holder denne gangen heller, men akkurat i dag er jeg nå gravid :Heartpink

Vedlegg

• 20210926_072435.jpg
    20210926_072435.jpg
    1,1 MB · Visninger: 131
  • 20210926_072456.jpg
    20210926_072456.jpg
    1,2 MB · Visninger: 133
  • 20210926_072520.jpg
    20210926_072520.jpg
    1,7 MB · Visninger: 132
  • 20210926_072700.jpg
    20210926_072700.jpg
    1,7 MB · Visninger: 136
9 DPO og ingen symptomer utover at jeg må ofte på do. Å sove 7 timer og det kjennes ut som nyrene sprenges (mulig jeg bør sjekke ut uvi og :confused1). Dermed er jeg en første i huset som er oppe, er b menneske oppe før ungene liksom hehe :knegg:

Dagens tester:

Kan nok trygt flyttes over til gravid i dag, vet ikke om det holder denne gangen heller, men akkurat i dag er jeg nå gravid :Heartpink

Fantastisk! Gratulerer så masse:D:hello2

Dagens tester:

heeerlig, gratulerer så mye :love7 jeg begynner å innse det samme selv, at selv om det ikke holder, så ER jeg faktisk gravid:notworthy

Måtte sjekke med ny test, og slengte med en vanlig. Øverste er vanlig og nederste er tidligtest. Begynner nesten å tro at jeg kanskje er et par dager mer enn jeg trodde, ifølge mine el-tegn har jeg tenkt at jeg er 8-9 dpo idag. Men dette er iallefall ekstremt fine tester syns jeg. Er 50/50 livredd og samtidig kribler av glede:smiley-bounce022

Vedlegg

• 595E79F6-89AF-46C3-A5FF-4D198815928B.jpeg
    595E79F6-89AF-46C3-A5FF-4D198815928B.jpeg
    205,6 KB · Visninger: 135

Dagens tester:

Wow! Første positive test her inne?! Gratulerer så mye! Hååååper det holder hele veien :Heartbigred

Måtte sjekke med ny test, og slengte med en vanlig. Øverste er vanlig og nederste er tidligtest. Begynner nesten å tro at jeg kanskje er et par dager mer enn jeg trodde, ifølge mine el-tegn har jeg tenkt at jeg er 8-9 dpo idag. Men dette er iallefall ekstremt fine tester syns jeg. Er 50/50 livredd og samtidig kribler av glede:smiley-bounce022
Juhuu! Gratulerer til deg også! Fantastisk fine streker p se på :wav

Forvirring andre veien og. Når alle snakker om positive tester og jeg ikke skjønner at man kan være gravid allerede (og de snakker om el-tester)

Ja den også :P

(selv om jeg syns mer synd på oss som må vente da :hilarious:)

Så vanskelig når kroppen gir så mye signaler..! Synd du ikke temper, da hadde du sluppet å lurt. Ikke at man MÅ vite akkurat, men om sex er vanskelig over tid er det kjedelig om man tror eggløsning er hver dag over en periode, da sier det seg selv at det er vanskelig å få det til så ofte man tenker man bør :knegg: Og så blir det litt stress over det.

Jaaa har liksom aldri hatt behovet for temping da jeg har kjent el hver mnd i sånn 4 år. Så vett a søren jeg :laughing002 men vurderer å starte med tempingen nå:laughing002

Setter dere på gravid i kvel jeg da flottinger ! Gjerne skriv dpo dere fikk første strek :Heartbigred:angelic:

:Heartred
Jeg er litt nyskjerrig på denne «Letrozol». Hvorfor er det så mange som tar det? Er det pga manglende EL?
Lurer bare pga at jeg selv prøver ut litt diverse støttemedisiner og vil gjerne være oppdatert på alt:rolleyes: har EL selv til vanlig, men laaang syklus..
Jeg fikk det av GL etter at jeg gikk 8 mnd uten TR npr jeg slutta på Ppilla. Så kroppen måtte ha hjelp til og starte med EL igjen. Hadde jeg visst det i vår når jeg starta at en kunne ta det Og være prøver så hadde vi vært prøvere da, men trodde jeg måtte vente :laughing025 Hadde bare behov for det to sykluser så ble den normal. Endel som tar dette som har PCOS har jeg forstått. Var det GL mistenkte jeg hadde, men har jo helt normal syklus nå :Heartred litt uregelmessige vell og merke :love2

Det var veldig sterke tester ja. Tipper du er lengre enn du tror ;)

Dette er nok ikke 8-9 DPO (men mer), men det et jo ikke så nøye akkurat nå, for du er gravid :dance011

Back
Topp