Godt at vi er flere som venter sammen1 dpo i dag! Nå venter bare den lange uka med venting om å gjøre om å få tiden til å gå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt at vi er flere som venter sammen1 dpo i dag! Nå venter bare den lange uka med venting om å gjøre om å få tiden til å gå
skjønner litt hva du tenker. Jeg er i uke 40. Og når jeg lagde gruppa var ingen 39 der. Så jeg så andre grupper hadde slått sammen og tenkte at det var lurt. Men beklager om det ødela litt opplevelsen for noen:/ jeg personlig syns det er artig å følge med på de som er litt foran i rekka, deres erfaringer og symptomer. Men kan forstå om det føles vanskelig å henge med.. håper du får den el bekreftelsen snart! Klem
Gratulerer så mye.Hvilke symptomer har du hatt før positiv test?7-8 dpo og tidligtest krysser fingrene!
Noen som husker i farten hvorfor man ikke skal ta vanlig eltest med morgenurin?
Jeg er litt nyskjerrig på denne «Letrozol». Hvorfor er det så mange som tar det? Er det pga manglende EL?11 dpo og det kjennes ut som livmortappen begynner å åpne seg, så da er vel mensen like rundt hjørnet. Men da blir det spennende neste syklus på letrozol.
Jaja, forstår entusiasmen og at du sli sammen da, når ikke det fantes «uke39».. Men nå ser det ut til at jeg får ikm i 41 uansett så
Jeg tar det pga manglende EL.Jeg er litt nyskjerrig på denne «Letrozol». Hvorfor er det så mange som tar det? Er det pga manglende EL?
Lurer bare pga at jeg selv prøver ut litt diverse støttemedisiner og vil gjerne være oppdatert på alt har EL selv til vanlig, men laaang syklus..
Sjønner. Masse lykke tilJeg tar det pga manglende EL.
Ser helt klart en strek på testen. Krysser fingrene for at den øker i styrke7-8 dpo og tidligtest krysser fingrene!
Jeg er litt nyskjerrig på denne «Letrozol». Hvorfor er det så mange som tar det? Er det pga manglende EL?
Lurer bare pga at jeg selv prøver ut litt diverse støttemedisiner og vil gjerne være oppdatert på alt har EL selv til vanlig, men laaang syklus..
Takk for svar hvordan booste eggløsning da? Sorry teite spm, men kan det gjør at den kommer tidligere?Jeg tar det da jeg ikke har eggløsning av meg selv, men majoriteten bruker det for å booste eggløsning
Takk for svar hvordan booste eggløsning da? Sorry teite spm, men kan det gjør at den kommer tidligere?
Den nederste er nå, med bare 2 timers urin. Og den øverste er i mårres. Begge er tidligtester. Tror jeg er 7-8 dpo. Nååå håper jeg dette går bra Blir SJUKT spennende fremover
Gi meg styrke… sykt lyst til å svi av en test, men vet det er litt tidlig - og ikke har jeg tidlig-tester heller Er 6-7 dpo
Har murret nedi der i mange dager allerede, spesielt når jeg sitter. Blir fort varm og begynner å verke i den ene puppen. Fingers crossed (for at jeg klarer å vente litt til å med å teste og at vi har truffet på el )
Spennende symptomer altså hvor mange tester har du?