Ikm uke 39-40

skjønner litt hva du tenker. Jeg er i uke 40. Og når jeg lagde gruppa var ingen 39 der. Så jeg så andre grupper hadde slått sammen og tenkte at det var lurt. Men beklager om det ødela litt opplevelsen for noen:/ jeg personlig syns det er artig å følge med på de som er litt foran i rekka, deres erfaringer og symptomer. Men kan forstå om det føles vanskelig å henge med.. :Heartbigred håper du får den el bekreftelsen snart! Klem

Jaja, forstår entusiasmen og at du sli sammen da, når ikke det fantes «uke39».. Men nå ser det ut til at jeg får ikm i 41 uansett så:(

Noen som husker i farten hvorfor man ikke skal ta vanlig eltest med morgenurin? :shy:

Mener å ha lest at verdien ofte er høyere senere på dagen? Jeg fikk 1,07 på morgenurin og 1,9 6 timer senere i dag.

11 dpo og det kjennes ut som livmortappen begynner å åpne seg, så da er vel mensen like rundt hjørnet. Men da blir det spennende neste syklus på letrozol. :)

11 dpo og det kjennes ut som livmortappen begynner å åpne seg, så da er vel mensen like rundt hjørnet. Men da blir det spennende neste syklus på letrozol. :)
Jeg er litt nyskjerrig på denne «Letrozol». Hvorfor er det så mange som tar det? Er det pga manglende EL?
Lurer bare pga at jeg selv prøver ut litt diverse støttemedisiner og vil gjerne være oppdatert på alt:rolleyes: har EL selv til vanlig, men laaang syklus..

Jeg er litt nyskjerrig på denne «Letrozol». Hvorfor er det så mange som tar det? Er det pga manglende EL?
Lurer bare pga at jeg selv prøver ut litt diverse støttemedisiner og vil gjerne være oppdatert på alt:rolleyes: har EL selv til vanlig, men laaang syklus..
Jeg tar det pga manglende EL.

Jeg tar det da jeg ikke har eggløsning av meg selv, men majoriteten bruker det for å booste eggløsning :)

Den nederste er nå, med bare 2 timers urin. Og den øverste er i mårres. Begge er tidligtester. Tror jeg er 7-8 dpo. Nååå håper jeg dette går bra :smiley-angelic001 Blir SJUKT spennende fremover :love7

C05DED5E-58D7-480A-A5F4-E942D67FD070.jpeg
B99861EB-12CD-4162-BFC3-9DB488BFDCE5.jpeg

Takk for svar:happy: hvordan booste eggløsning da? Sorry teite spm, men kan det gjør at den kommer tidligere?:angelic:

Det vet jeg helt ærlig ikke. Tror det er for å få en kraftigere (?) eggløsning, evt ett mer utviklet egg?

Gi meg styrke… sykt lyst til å svi av en test, men vet det er litt tidlig - og ikke har jeg tidlig-tester heller :arghh: Er 6-7 dpo :angelic:

Har murret nedi der i mange dager allerede, spesielt når jeg sitter. Blir fort varm og begynner å verke i den ene puppen. Fingers crossed :angelic: (for at jeg klarer å vente litt til å med å teste og at vi har truffet på el :dummy:)

Gi meg styrke… sykt lyst til å svi av en test, men vet det er litt tidlig - og ikke har jeg tidlig-tester heller :arghh: Er 6-7 dpo :angelic:

Har murret nedi der i mange dager allerede, spesielt når jeg sitter. Blir fort varm og begynner å verke i den ene puppen. Fingers crossed :angelic: (for at jeg klarer å vente litt til å med å teste og at vi har truffet på el :dummy:)

Spennende symptomer altså :hello2 hvor mange tester har du? :knegg:

Dere som har streksyn, skimter dere noe her?

Vedlegg

• IMG_20210925_234455.jpg
    IMG_20210925_234455.jpg
    3,9 MB · Visninger: 98
  • IMG_20210925_234447.jpg
    IMG_20210925_234447.jpg
    3,9 MB · Visninger: 94
Back
Topp