Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ny på prøveforumet og må innrømme at jeg blir helt oppslukt av å følge med på dere andre prøvere. Spent på dine vegne
Vet ikke helt hva jeg skal tro nå jeg. Symptomer på el sist helg, men rar måling på premom.
NÅ har jeg type mensmurringer og alt er bare rart, også får jeg dette tallet? Men den streken i dag er jo unektelig den sterkeste hittil??
Jeg er 11 dpo nå... Har ikke helt troa altså... Blenda vanlig-strimmel i morges.Jeg også har hormonell acne. Kommer som klokka omtrent 2 dager før el. Så kommer resten av showet. Men denne gangen var det lite av showet som dukket opp lol.
Når når du 10dpo?
Tja, ser kaaanskje noe. De er isåfall lik de jeg tok 10 dpo, som jeg kategoriserte som blenda.Da var første testen tatt, å jeg ser noe. Meeeen.. usikker på om det er skyggestrek, evaporasjonslinje eller bare strekene på mine egne øyne jeg ser 7-8dpo
Vis vedlegget 366823
Vis vedlegget 366824
Skrudd opp kontrasten på det nederste
Så spennende!! Krysser fingrene!Andre uttak første i april, avbrutt pga dårlig utvikling dag 2. (fikk ut 9 egg)
Håpe det her er en bedre syklus *krysser fingra og holder pusten litt*
Den var jo tydelig til baren 8 dpo å være!! Hurra!!8 DPO og når jeg våknet av å måtte på do andre natta på rad begynte uten å ane ugler i mosen.... Trodde jeg bare hadde drukket litt sent i forleden, men i fjor drakk jeg ikke mye. Og det kom ikke med tiss heller, so den følelsen av å måtte "veldig på do" var litt rar. Tenkte om jeg burde sjekke med en ustix for uvu kanskje..
Så våkna vi i morges, bursdag og bryllupsdag og gubben spør om jeg skal tisse på pinnen for å se om hav var sanndrømt. Plutselig fikk jeg litt kalde føtter Jeg har bare to slike tidlig tester (de andre kommer mandag), og 8 DPO er jo helt sykt å teste på, ingen får jo positivt da Og kanskje var det bedre å vente til i kveld, så evt hcg fikk litt mer timer på seg.. Og tok jeg en i dag tidlig, og en i kveld, var jeg helt tom i morgen Valgets kvale....
Så jeg tisset, dyppet, og leverte til gubben i senga. Og han holdt den i arrest i tre minutter som det stod på pakken. Så så han på den, og ga den til meg og sa gratulerer med dagen
Wooowww gratulerer For en fantastisk dag og få positiv test med bursdag og bryllupsdag8 DPO og når jeg våknet av å måtte på do andre natta på rad begynte uten å ane ugler i mosen.... Trodde jeg bare hadde drukket litt sent i forleden, men i fjor drakk jeg ikke mye. Og det kom ikke med tiss heller, so den følelsen av å måtte "veldig på do" var litt rar. Tenkte om jeg burde sjekke med en ustix for uvu kanskje..
Så våkna vi i morges, bursdag og bryllupsdag og gubben spør om jeg skal tisse på pinnen for å se om hav var sanndrømt. Plutselig fikk jeg litt kalde føtter Jeg har bare to slike tidlig tester (de andre kommer mandag), og 8 DPO er jo helt sykt å teste på, ingen får jo positivt da Og kanskje var det bedre å vente til i kveld, så evt hcg fikk litt mer timer på seg.. Og tok jeg en i dag tidlig, og en i kveld, var jeg helt tom i morgen Valgets kvale....
Så jeg tisset, dyppet, og leverte til gubben i senga. Og han holdt den i arrest i tre minutter som det stod på pakken. Så så han på den, og ga den til meg og sa gratulerer med dagen
Hæh? Var den ikke positiv? Synes jeg skimter det jeg!!Og digital var enda negativ, så tør ikke juble riktig enda
Ser noe her jeg altså!Denne CBen har sensibilitet på 10, strimlene mine 25. Men tok to slike og for å sjekke :
Den var blenda, så vet ikke hva jeg nei Vi får bare fortsette å legge inn aksjer Jeg som egentlig hadde tenkt å ikke ta flere el-tester!!Har du sjekket med g test og? De slår ut på EL test. Om den er negativ så ville jeg tenkt eggløsning på G Jeg opplevde det samme, trodde jeg hadde eggløsning en torsdag-fredag, og uken etter ble det positivt igjen..
Tja, ser kaaanskje noe. De er isåfall lik de jeg tok 10 dpo, som jeg kategoriserte som blenda.