Miami92- 28- pp16- B2- EL 23/9 - IKM 08/10. Blir med litt sent, men håper det går greit
Velkommen! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miami92- 28- pp16- B2- EL 23/9 - IKM 08/10. Blir med litt sent, men håper det går greit
Joda. Det stoppet opp, var bare når jeg gikk på do etter sengehygge. Ingenting resten av dagen, men litt mørk/utvannet farge på papiret nå nyligHMM- men det trenger kanskje ikke bety at alt håp er ute vel? mange naturlige grunner til litt blod kanskje? :S
Joda. Det stoppet opp, var bare når jeg gikk på do etter sengehygge. Ingenting resten av dagen, men litt mørk/utvannet farge på papiret nå nylig
Er så morro med dette forumet, man er faktisk relativt opptatt av andres do-turer
Føles ekstra ille når aldersforskjellen øker for hver pp vil ha to tette.. Blir skikkelig irritert på den teite kroppen min som jo vet hva den skal!
Tusen takk og lykke til til deg
Blir ikke IVF på meg før neste mensen igjen, rundt uke 45. Da forsvant liksom dne trøstepremien om det ikke har gått nå. Egguttak rundt uke 47 og det føles ekstremt lenge til… 9ish uker. Vet ikke hva som er verst med ufrivillig barnløshet; ventetiden eller selve behandlingen
Lurer på hva som skjer med kroppen.. For to timer siden føltes det ut som at hele underlivet ramlet ut, nesten litt sånn første riene føltes ut eller rett etter fødsel. Det er fortsatt sånn. Må ikke nummer to og har ikke vondt i magen i grunn. Bare hoven og rar. Tror eggløsning var igår..
Har allerede røket på noen tidligtester. Tok en gammel tidligtest i går morges som jeg klarte å skimte en svak strek på, men den jeg tok i dag slet jeg veldig med å se noe på. Et trenet øye klarer sikkert å finne strek der også, men hva er vitsen. Kan jo hende det er Lutinus som gir symptomene også, men har liksom ikke kjent noe spesielt før nå og jeg har gått på dem i 10 dager. Får bare vente og se til over helga. Blir Letrozol neste syklus...
Vi har måtte vente pga økonomi. Og nå når vi endelig kan prøve etter 1 er 4 år!! så føles det plutselig ut som at vi har så dårlig tid.. Vil jo ha 2 til. Og avstanden øker jo bare. Så skjønner litt hvordan det tidspresset føler på toppen. Men nå har vi ikke prøvd så lenge enda, men en vet jo aldri hvor lang tid det tar. Vi er eldre, jeg veier mer osv. Det er liksom så mye som spiller inn med den menneskelagingen as. Håper virkelig for dere at dette er måneden!
Hadde egguttak i dag, fikk høstet inn 7 stk. Så får vite i morgen tidlig om noen er befruktet .. da er jeg isåfall 1 dpo
Spennende! Første IVF?
Sant sant. Jeg har erfart etter noen sykluser at jeg får kviser ved EL. Trodde man skulle bli penere når man hadde EL, ikke mindre attraktiv. Jeg vet at det ikke er mulig å se noe strek før 10 dpo uansett, så ikke noe poeng å teste noe før det.Blir spennende og se! Du får gi på ett pip! Kan jo alltid luske ned på apoteket å plukke med en tidlig test i morgen da Visst man ikke klarer å vente. Jeg syns du er sterk som har ventet så lenge!! Jeg er ufornektlig utålmodig å jeg aner ikke hva jeg er dpo en gang. om jeg i det hele tatt har hatt el Kvinnekroppen as så weird. Forrige pp var jeg et vrak av symptomer, + og kjente el som vanlig. Denne pp ikke kjent el eller de vanlige krampene... Har ingen symptomer lengre nå... Så jeg skjønner meg ikke på egen kropp tbh. Så min konklusjon er at symptomer ikke er nødvendigvis innbilte. Men at med alle hormoner i sving, utenfor faktorer som stress, miljø og psykologiske kan påvirke symptomer som er reelle men ikke nødvendigvis knyttet til graviditet. Jeg har også oppdaget etter litt research at kvinnekroppens immunforsvar synker ved el, for å gjøre det mer sædvennlig(Noe i den duren) Som forklarer hvorfor jeg blir forkjølet hver el også--.. Altså what?
Sant sant. Jeg har erfart etter noen sykluser at jeg får kviser ved EL. Trodde man skulle bli penere når man hadde EL, ikke mindre attraktiv. Jeg vet at det ikke er mulig å se noe strek før 10 dpo uansett, så ikke noe poeng å teste noe før det.
Bare for å ha sakt det, hadde jeg kunne valgt igjen så må jeg si at 5-7 er helt YPPERLIG aldersforskjell! Mellom nr 1-2 har vi 2,5 år. Det var hardt med to (over)aktive småbarn!
Mellom 2-3 ble det 4,5 år. Det var mye(!!) bedre. Man kan nyte babytiden på en helt annen måte! Mellom 1-3 var det jo da 7 år, helt genialt. De er små nok til å "leke" sammen og etterhvert har man barnevakt Nå blir det 7,5-8 år mellom 3-4 og det går heeelt fint
Er ny på prøveforumet og må innrømme at jeg blir helt oppslukt av å følge med på dere andre prøvere. Spent på dine vegneGleder meg sykt til testing imorgen! Har egentlig ikke trua, å det er tidlig 8dpo. Det er vel aller mest spenninga som er spennende på dette tidspunktet holdt jeg på og si
Vi har måtte vente pga økonomi. Og nå når vi endelig kan prøve etter 1 er 4 år!! så føles det plutselig ut som at vi har så dårlig tid.. Vil jo ha 2 til. Og avstanden øker jo bare. Så skjønner litt hvordan det tidspresset føler på toppen. Men nå har vi ikke prøvd så lenge enda, men en vet jo aldri hvor lang tid det tar. Vi er eldre, jeg veier mer osv. Det er liksom så mye som spiller inn med den menneskelagingen as. Håper virkelig for dere at dette er måneden!