Ikm uke 39-40

7 DPO og alt føles som vanlig :knegg: Nå er ikke jeg av typen som har noen ekstra ting før mens osv til vanlig, så symptomjakt er dødfødt for meg. Dessuten tenker jeg at mye skyldes de ulike hormonene som er til stede uansett om jeg er gravid eller ikke, det skal jo naturlig være en svingning i dette. Man er ikke like lysten med nye progesteron innabords, som med LG osv. Og jeg tror jeg er mer trøtt og sliten med progesteron, og mer energi igjen før eggløsning. Og sånn skal det jo være :)

Mannen våknet og sa han hadde drømt at vi fikk to streker :Heartred

Har telt over testene nå, har 76 ebay tester (to ulike merker), 5 babyplan, 4 makesure, 3 digitale med uker, og to slike tidlig tester fra CB.

Og så en tidlig test fra CB, en digital tidlig test fra CB og 11 strimler fra babyplan.no på vei..:laughing005

Hilsen hun gærne testetøsa :talk017

Jeg et litt ekstra sulten, og lukter mye rart. Men igjen, det tror jeg er naturlig ut fra hormonene på denne plassen i syklusen :shifty: :rolleyes: :p

Og der sank mitt håp for denne runden:smiley-angry017
Ganske greit med gørr/brunt/gammelt blod(?) etter sex:shifty: 5-6 dpo.
Fatter ikke hva kroppen holder på med?!

Miami92- 28- pp16- B2- EL 23/9 - IKM 08/10. Blir med litt sent, men håper det går greit :)
Velkommen;)
Men kan det ikkje hende at egget har festet seg? At det er en festeblødning? :Heartred
Det kan ikke være en festeblødning da? Er ikke kjent med det, så bare en tanke :angelic:

Tviler på festeblødning, ikke at jeg har hatt det før da:shy: Men dette var morsom gamle blodslingser, ikke litt rosa på papiret:bag:

Så kjedelig! Skjønner godt hva du mener om å ta ting for gitt. Jeg fikk nr 2 på forsøk 0, så at dette tar så lang tid at jeg faktisk må forsøke er ikke helt greit for meg heller. (Har satt PP ut i fra når jeg begynte å følge med på el, ikke fra når vi begynte ubeskyttet sex) Håper du får full pott neste gang

Føles ekstra ille når aldersforskjellen øker for hver pp:( vil ha to tette.. Blir skikkelig irritert på den teite kroppen min som jo vet hva den skal!
Tusen takk og lykke til til deg:Heartpink

Blir ikke IVF på meg før neste mensen igjen, rundt uke 45. Da forsvant liksom dne trøstepremien om det ikke har gått nå. Egguttak rundt uke 47 og det føles ekstremt lenge til… 9ish uker. Vet ikke hva som er verst med ufrivillig barnløshet; ventetiden eller selve behandlingen :(

Ifølge Premom er jeg 1 dpo i dag. Håper at det denne syklusen er vår tur… ❤️ ønsket er så stort, og flere og flere rundt oss røper graviditeter. Ønsket blir bare større og større ❤️ ønsker alle en fin helg!

Vedlegg

• 12900D9A-3B17-4688-B9F0-B4DBAFA53064.png
    12900D9A-3B17-4688-B9F0-B4DBAFA53064.png
    614,4 KB · Visninger: 45
Mine symptomer er ømme bryster, og i morgest var jeg litt kvalm. Enten er det spire på vei eller TR:nailbiting: 7 dager til Ikm.

Lurer på hva som skjer med kroppen.. For to timer siden føltes det ut som at hele underlivet ramlet ut, nesten litt sånn første riene føltes ut eller rett etter fødsel. Det er fortsatt sånn. Må ikke nummer to og har ikke vondt i magen i grunn. Bare hoven og rar. Tror eggløsning var igår..

3 dpo i dag. Merker ikke noe nå, men fikk en liten krampegreie i livmora som jeg ikke kan huske at jeg har hatt før. Hmmm :pompus: litt såre nippler og området rundt. :wideyed::nailbiting: det var de første tegnene jeg fikk sist gang.

10 dpo. Jeg vet ikke om jeg har innbilte symptomer... Men har kjent på svak kvalme de siste dagene og i dag kjentes puppene litt ømme ut. Og litt mensmurring de siste tre dagene også. Kan bety mensen på vei også, men... Andre med symptomer? Hater disse spennende dagene her med venting. Heldigvis har jeg ikke begynt å vente før jeg var 8 DPO. Men nå går det veldig sakte...

10 dpo. Jeg vet ikke om jeg har innbilte symptomer... Men har kjent på svak kvalme de siste dagene og i dag kjentes puppene litt ømme ut. Og litt mensmurring de siste tre dagene også. Kan bety mensen på vei også, men... Andre med symptomer? Hater disse spennende dagene her med venting. Heldigvis har jeg ikke begynt å vente før jeg var 8 DPO. Men nå går det veldig sakte...

Krysser fingrene for at det betyr baby:p
Når tenker du å ta test?

Krysser fingrene for at det betyr baby:p
Når tenker du å ta test?
Har allerede røket på noen tidligtester. :banghead: Tok en gammel tidligtest i går morges som jeg klarte å skimte en svak strek på, men den jeg tok i dag slet jeg veldig med å se noe på. Et trenet øye klarer sikkert å finne strek der også, men hva er vitsen. :hilarious: Kan jo hende det er Lutinus som gir symptomene også, men har liksom ikke kjent noe spesielt før nå og jeg har gått på dem i 10 dager. Får bare vente og se til over helga. Blir Letrozol neste syklus...

7 DPO og alt føles som vanlig :knegg: Nå er ikke jeg av typen som har noen ekstra ting før mens osv til vanlig, så symptomjakt er dødfødt for meg. Dessuten tenker jeg at mye skyldes de ulike hormonene som er til stede uansett om jeg er gravid eller ikke, det skal jo naturlig være en svingning i dette. Man er ikke like lysten med nye progesteron innabords, som med LG osv. Og jeg tror jeg er mer trøtt og sliten med progesteron, og mer energi igjen før eggløsning. Og sånn skal det jo være :)

Mannen våknet og sa han hadde drømt at vi fikk to streker :Heartred

Har telt over testene nå, har 76 ebay tester (to ulike merker), 5 babyplan, 4 makesure, 3 digitale med uker, og to slike tidlig tester fra CB.

Og så en tidlig test fra CB, en digital tidlig test fra CB og 11 strimler fra babyplan.no på vei..:laughing005

Hilsen hun gærne testetøsa :talk017

Elsker det! Her i hus er mannen ofte sanndrømt, av en eller annen grunn. Så hadde frydet meg om det var min mann som drømte. Fingers crossed for dere! Ellers er det digg med nok tester ihvertfall x) ser for meg det kanskje blir ei samling her og til slutt om jeg ikke treffer på pp med det første :cool05

Og der sank mitt håp for denne runden:smiley-angry017
Ganske greit med gørr/brunt/gammelt blod(?) etter sex:shifty: 5-6 dpo.
Fatter ikke hva kroppen holder på med?!

HMM- men det trenger kanskje ikke bety at alt håp er ute vel? mange naturlige grunner til litt blod kanskje? :S

Back
Topp