Ikm uke 39-40

Vet det høres helt søkt ut, men det murrer faktisk rundt livmorområdet:rolleyes:

Men det er vel større sjangs for at det er forstoppelse en symptomer så tidlig:confused005:hilarious:
Jeg har kjent masse småsmerter i området jeg og. Og smerter som minner veldig om ligamentsmerter. Så håper veldig. Er 10 dpo i dag

Klarte visst ikke vente til helga likevel... Fant to gamle tidligtester fra fem år siden... Tror også jeg har veldig godt streksyn, for jeg synes jeg skimter en svaaaaak skygge her. Mannen bare ler av meg for han ser ingenting. Jaja... 9 dpo i dag og i går og i dag har jeg kjent litt ømhet i livmor. Men ingenting betyr noe egentlig før det har gått noen uker over IKM, så det er jo bare tåpelig å teste så tidlig. Men det er jo så spennendeeee!

Vedlegg

• NegativeImage_2d342f91-ef7c-4175-8387-2c3ed8cd5ff6.png
    NegativeImage_2d342f91-ef7c-4175-8387-2c3ed8cd5ff6.png
    3,4 MB · Visninger: 89
  • IMG_20210923_150810.jpg
    IMG_20210923_150810.jpg
    942,7 KB · Visninger: 80
Wohoo positiv clearblue advanced digital el test (den lilla) i dag, og nesten positiv strimmel, den kommer vel til å bli positiv i kveld.. samboeren reiser bort i morgen, så passa bra det ble positiv i dag så vi får lagt inn aksjer i kveld i hvertfall :hilarious: hatt samleie annenhver dag siden mandag!

Klarte visst ikke vente til helga likevel... Fant to gamle tidligtester fra fem år siden... Tror også jeg har veldig godt streksyn, for jeg synes jeg skimter en svaaaaak skygge her. Mannen bare ler av meg for han ser ingenting. Jaja... 9 dpo i dag og i går og i dag har jeg kjent litt ømhet i livmor. Men ingenting betyr noe egentlig før det har gått noen uker over IKM, så det er jo bare tåpelig å teste så tidlig. Men det er jo så spennendeeee!

Syns jeg skimter noe!

Kan noen forklare meg når man burde legge inn aksjer?:bookworm: Positiv eggløsningstest i går ettermiddag OG i dag kl 16. Kanskje bittelitt svakere idag. Lagt inn aksjer tirsdag og i går. Legge inn aksjer i morgen eller i kveld igjen? Har følt murring/kramper i formiddag.

Kan noen forklare meg når man burde legge inn aksjer?:bookworm: Positiv eggløsningstest i går ettermiddag OG i dag kl 16. Kanskje bittelitt svakere idag. Lagt inn aksjer tirsdag og i går. Legge inn aksjer i morgen eller i kveld igjen? Har følt murring/kramper i formiddag.
Annen hver dag frem til to dager etter EL. Pleier jeg iallefall. Beste er før eggløsning og evt samme dag som EL. Jeg pleier å kjenne når livmortappen har lukket seg, da tenker jeg det ikke er noe vits mer. Hehe

Tror eggløsning er idag. Hatt sex da på søndag (4 dager før) og igår (dagen før). Tvile på det blir noe idag, ei heller imorgen.

Ellers klarsignal for nye IVF forsøk, håpe kunne begynne rett på når mensen dukker opp.

Synes jeg ser noe jeg og :eek: :D

Wohoo positiv clearblue advanced digital el test (den lilla) i dag, og nesten positiv strimmel, den kommer vel til å bli positiv i kveld.. samboeren reiser bort i morgen, så passa bra det ble positiv i dag så vi får lagt inn aksjer i kveld i hvertfall :hilarious: hatt samleie annenhver dag siden mandag!

Perfekt det, så bra eggløsningen kom før han dro!

Kan være eggløsning er i løpet av dagen i dag da siden peak virket å være i går (og eget slipper etter det), da kan det være det er smart å ta det i dag (hadde jeg tenkt) :D

Tror eggløsning er idag. Hatt sex da på søndag (4 dager før) og igår (dagen før). Tvile på det blir noe idag, ei heller imorgen.

Ellers klarsignal for nye IVF forsøk, håpe kunne begynne rett på når mensen dukker opp.

Tenk så fint det hadde vært om dere var så heldig at det gikk av seg selv denne måneden, og du kunne gi beskjed om det heller :Heartred om mensen nå kommer, så har dere i alle fall en annen plan.. Mager trøst :Heartred

Ikveld om du har hatt positiv test igår og idag. Da tenker jeg at EL er idag og Egget dør innen 24 timer om det ikke finner sin svømmer så ville lagt inn ikveld, evnt imorgen i tillegg :smiley-bounce022:smiley-bounce016

Ååh så bra :smiley-bounce016 Kos dere!! :smiley-bounce015

Tenk så fint det hadde vært om dere var så heldig at det gikk av seg selv denne måneden, og du kunne gi beskjed om det heller :Heartred om mensen nå kommer, så har dere i alle fall en annen plan.. Mager trøst :Heartred

Har såpass dårlig kvalitet på eggene at sjansen er lav + litt trege svømmere (må ha ICSI), men lov å leve i håpet neste 10-12 dagene ❤️

:angelic:

ser ihvertfall hint til strek på den negative :angelic: skikkelig spent på fortsettelsen

Herlighet jeg må bare tro at jeg har hatt el denne uken- uten å kjenne egget slippe/krampene. Basert på symptomene mine, slim og kroppstempfølelsen. Heldigvis lagt en del aksjer så får satse på vi traff selv om det kanskje ikke var på el dagen. Haha — jøye.

hvordan går det der ?:Heartbigred

Back
Topp