Ikm uke 39-40

Masse slim og symptomer på EL idag, håper veldig. Helt negativ EL-test i kveld, den svakere hittil. Men testet med nytt merke og fikk ikke testet fra i går kveld til kl 19, så kan være jeg misset toppen. Tiden får vise hva tempen sier.

Absolutt nyttig å Tempe, da får du snart fasiten :signs003

Ei litta kveldsupdate. Her er da fremdeles vannete slim, no sticky. Og ingen el kramper noe sted. Jeg har en del andre symptomer. Men where da foq is my cramps at. Første gang jeg opplever å etterlyse krampene mine altså. Nei vi får se om de dukker opp i morgen, men må si jeg er meget confusion allerede. :happy093:wtf Men men, bør vel kanskje ikke henge meg altfoooor mye opp i galskapen. Og satse på at akjselegging er nok. Jeg har hatt stabilt mensen i 3-4 år nå så ser ikke for meg den plutselig skulle slutte med det nå ehehehe.:laughing002:laughing002

Eggstokkene er druknet i villige svømmere, så trengs ikke kramper for å lokke til seg noen denne måneden :laughing002

Jeg ser ikke forskjell på dette sekretet, eneste jeg vet er at det "glinser" i lyset når det er eggløsning :laughing025 kan du kjenne igjen det?

Oversikten på førstesiden ble kjempe bra :talk017

Siste nattevakten min denne uka nå, så nå kan jeg slutte å spamme dere på natta, litr folk å prate med her inne også da :knegg: :lurk

Det finnes ikke en sjel som har fått positiv 6dpo - er det styrke nok?:laughing001 For min del må du gjerne teste hver dag! Er jo så spennende hahaha

Det har du nok rett i!:hilarious: Jeg vet jo at det er bortkasta så tidlig, men den testetrangen er ikke til å spøke med altså:rolleyes::laughing002

Sjekk linken over, så ser du hvorfor det ikke er noen poeng i å teste 6 DPO :hello2 men skjønner deg, min indre testetøs bare venter på å få komme ut :happy7 testedate på lørdag?

Avtale:D Får prøve å holde ut til da:bag::laughing002

Absolutt nyttig å Tempe, da får du snart fasiten :signs003

Tror eggløsning er idag :)

C6A4E3B3-608F-42D1-ACA8-16615886B65A.jpeg

Eggstokkene er druknet i villige svømmere, så trengs ikke kramper for å lokke til seg noen denne måneden :laughing002

Jeg ser ikke forskjell på dette sekretet, eneste jeg vet er at det "glinser" i lyset når det er eggløsning :laughing025 kan du kjenne igjen det?

Haha ja det er blankt og skinnende :laughing002:laughing002 savner «krampene» fordi jeg kjenner eggløsningen når den skjer :sad015 og nå føler jeg det ikke har hendt enda:laughing002 som Vil si lengre syklus haha. Men er vel ca 30 dagers denne mnd da tenker jeg. Som egt er helt gjennomsnittlig haha. Men man blir jo så utålmodig på å komme til dpo land:laughing005 meeeen ene appen mener jeg skal få El idag med 30 dagers syklus så jeg tenker det er greit haha. Pluss jeg har lagt aksjer hele uka, som du sier venter på egget :laughing002 så forhåpentligvis får jentene en liten fordel i kampen om egget nå:angelic:

Det har du nok rett i!:hilarious: Jeg vet jo at det er bortkasta så tidlig, men den testetrangen er ikke til å spøke med altså:rolleyes::laughing002

haha nei den er REEAAALL :laughing002 Jeg testet 4dpo forrige pp bare fordi det var typ 5 år siden sist og jeg hadde så lyst:laughing002 selv om jeg vet det er fysisk umulig å få noe annet enn negativ. Men tror denne pp, skal gå litt bedre hahaha :laughing002

Da er jeg 1 dpo og har 9 befruktede egg som ligger i en petriskål og skal utvikle seg videre. Måtte minst ett overleve til mandag :smiley-angelic001

Da venter jeg på tidligtester i posten:smiley-bounce015
Meeen om jeg klarer å la den testinga ligge til neste onsdag er lite sannsynlig:dance018
Noen tidligstrimler må vel svies av før det. 4-5 dpo, appene er ikke helt enig med symptomene mine…

Haha ja det er blankt og skinnende :laughing002:laughing002 savner «krampene» fordi jeg kjenner eggløsningen når den skjer :sad015 og nå føler jeg det ikke har hendt enda:laughing002 som Vil si lengre syklus haha. Men er vel ca 30 dagers denne mnd da tenker jeg. Som egt er helt gjennomsnittlig haha. Men man blir jo så utålmodig på å komme til dpo land:laughing005 meeeen ene appen mener jeg skal få El idag med 30 dagers syklus så jeg tenker det er greit haha. Pluss jeg har lagt aksjer hele uka, som du sier venter på egget :laughing002 så forhåpentligvis får jentene en liten fordel i kampen om egget nå:angelic:

Du vet, jenter er jo gjerne litt rolige - gutter bråker mer - sikkert derfor du ikke har fått kramper :angelic: (Lov å håpe?)

Juhu! Fikk svar på blodprøven nå. Har jo som sakt gått på clomifen. Og svaret var 57! Så jeg har hatt eggløsning:joyful: Har lagt inn massevis av aksjer, så er jeg ikke gravid nå, skjønner jeg ingenting! Håper vi traff:smiley-angelic001

Vet det høres helt søkt ut, men det murrer faktisk rundt livmorområdet:rolleyes:

Men det er vel større sjangs for at det er forstoppelse en symptomer så tidlig:confused005:hilarious:

CD9 idag, ingen positive el-tester enda men nå kom det plutselig mye el-slim så regner med positiv test kommer i ettermiddag eller imorgen basert på tidligere sykluser! Skal få lurt med meg samboer på en bumpy ride når jeg kommer fra seinvakt ikveld, har vært lite action de siste dagene når jeg jobber seinvakt og vi holder på å pakke til flytting :rolleyes:

Back
Topp