Hei alle sammen! Skal justere ikm
Lista ikveld ! Skal på jobb først hehe.
men ville komme med en update
er nå på CD 16. som var da jeg hadde el sist, men jeg har ikke kjent egget slippe enda som jeg pleier. Så vi får se utover dagen. Hadde en påbegynt krampe i går, vondt i korsryggen. Acne er på plass, ømme såre bryst og var veldig kvalm i går som tyder på en økning i hormoner av et slag. El slimet (som jeg har blitt påvirket her inne til å undersøke
) var strechy men lyst/litt hvit for typ 2-3 dager siden, og er nå vannete og blankt men ikke strechy, så blir ikke helt klok. Undrer meg på om el kan ha vært enten i forgårs eller i går, men at jeg ikke har merket samme krampene som jeg pleier? Eller om at det er vannet nå og blir mer strechy i morgen f.eks. Vet egt heller ikke hvordan sæd restene som kommer ut påvirker hellet tbh. Så kan ikke si jeg had blitt mye klokere på dette. Ellers har vi lagt inn såpass med aksjer at det bør holde uansett. Hadde bare vært greit å vite når el var, i og med jeg vanligvis vet nøyaktig dag
i følge Ovia var det peak fertilitet i går, så who knows.
hvordqn går det med dere ?
kommer på i kveld å fikser ikm lista. Alltid like kjekt når det har kommet mye fra dere !