Ikm uke 39-40

Jeg jeg vet…, men ble litt oppgitt i dag. Mest fordi at jeg oppdaget at ved neste el så er mannen bortreist på jobb. Jobber på plattform, så får ikke besøkt han heller slik du gjorde :oops: Ja, han sa vi skulle ta det igjen i morgen. Blir helt tullerusk av dette gitt :oops: men er det ikke opp til 48 timer?
Ja ca 48 timer. Forstår godt det. Håper det ordner seg for dere :Heartbigred

Jo, det sies vel 48 timer. Ser at appen jeg bruker bare tar høyde for sex en dag etter når den sier hvor sannsynlig det er at man kan bli gravid. Men ingen regel uten unntak :) (bilde under viser når den mener det er optimalt å ha sex mtp eggløsning, det dag 0 er eggløsningsdagen - altså 3 dager før, og 1 dag etter). Så jeg tror sannsynligheten kanskje er større om man har sex en stund før, enn to dager etter. Men dette blir jo bare vill gjetning, vi vet jo ikke akkurat når egget slipper, og hvor raskt det beveger seg. Så det er i sitte fall bedre sjanse enn ingenting :)

Vedlegg

• Screenshot_20210922-022738_FF App.jpg
    Screenshot_20210922-022738_FF App.jpg
    417,8 KB · Visninger: 47
Last edited:
:nailbiting:Hjeeelp!! Min syklus er helt på jordet etter MA. Usikker på om det er i denne grupp jeg hører hjemme men:bookworm: Sist syklus kom eggløsning på CD23. Nå er jeg CD12 og er på dag 2 med eggløsningsslim. Babyplan testene sier stigende verdier på 0.58 i ettermiddag. Kan syklusene variere så veldig etter MA? Skal sies at de to gangene jeg ble gravid har det vært på CD14:angelic::nailbiting:

Jeg hadde litt lengre syklus første syklus etter min, og så et par korte/normale sykluser, og så nå denne syklusen er den lang igjen, så jeg vet da pokker.. Ikke helt stabilt men om det er det vet jeg ikke.. Kanskje du får tidlig denne syklusen? Krysser fingrene :)

1 dpo i dag, og på tide å skifte ut el.tester med å kjenne etter festesmerter og gravidsyptomer :cat::angel4 hvor er dere i løpets kjør? Måtte dagene deres gå fort mot IKM! :gen014:scared007

Blir jo egentlig litt tullete av denne testingen:bag:
Ifølge beregninger skulle el være cd 18 og det stemmer godt med symptomer jeg hadde, men vet ikke heeeelt om jeg tørr slutte å teste ennå.:bored:

Vedlegg

• 45D11273-44E1-46DB-9788-37627DD03082.png
    45D11273-44E1-46DB-9788-37627DD03082.png
    2,7 MB · Visninger: 52
Den på CD 17 virker ikke riktig o_O (altså tallet). Og jeg skjønner ikke appen om den mener den er peak? :anyone uansett, ikke godt å vite.. Jeg hadde slike tester som ikke var kjempe sterke, og det var ikke eggløsning en gang :wtf: Så jeg kan ikke love deg at dere er eggløsning heller, og at den ikke kommer senere.. Men det du kjente noe i magen kan jo dra den retningen da.

Legger ved bilde, jeg hadde flere slike som det står "CD 13" på, og trodde det var eggløsning.. Men vips blir de sterkere igjen på CD 18.

Vedlegg

• Screenshot_20210922-080718_FF App.jpg
    Screenshot_20210922-080718_FF App.jpg
    341,2 KB · Visninger: 48
4dpo (mulig 3) idag jeg også:D
Hadde tenkt til å vente til IKM denne gangen med en tidlig å en digital. Meeeeen har allerede gått på en smell å kjøpt en pakke makesure i tillegg:rolleyes: Om jeg klarer å vente så blir første test på lørdag 8 (7)dpo:bag:

Hvilken dpo tenker folk å teste?:D
Jeg testet første gang 8 dpo, men neste blir 11 dpo.

Den på CD 17 virker ikke riktig o_O (altså tallet). Og jeg skjønner ikke appen om den mener den er peak? :anyone uansett, ikke godt å vite.. Jeg hadde slike tester som ikke var kjempe sterke, og det var ikke eggløsning en gang :wtf: Så jeg kan ikke love deg at dere er eggløsning heller, og at den ikke kommer senere.. Men det du kjente noe i magen kan jo dra den retningen da.

Legger ved bilde, jeg hadde flere slike som det står "CD 13" på, og trodde det var eggløsning.. Men vips blir de sterkere igjen på CD 18.

Nei, det som er så merkelig!:wtf:
Første pp etter pilleslutt(hadde en bortfallsblødning) så derfor tenker jeg at jeg bare må fortsette å teste:shifty:
Ikke at det haster altså, juni er litt tidlig å få klaff:dance018Men klager ikke om det blir:dance008
Kjøper nok digital cb i tillegg til eventuell neste pp.
Men alltid blitt gravid etter første bortfallsblødning/rett etter sa tidligere:cool14

Bestilt wild yam. Tenkte å bare ta 1 kveld og morgen, første uka etter el. Derretter 1 kveld frem til noen dager før ikm/tr.
Noen som har erfaringer og dele?

6 dpo og knasker gulrøtter og søtpotet hvert ledige minutt:wacky:
Smerter i høyre side tidligere i dag, ellers ingenting. Tester på mandag om ikke mensen kommer før det. Blir laaange nattevakter i helga!

Ikke lett å bli klok på syklus når jeg startet tempe sent (glemte tempen hjemme før hyttetur) og har gått tom for EL-tester…

CCE12BE2-4381-4010-955F-5B9ECA7AD160.jpeg

Hei alle sammen! Skal justere ikm
Lista ikveld ! Skal på jobb først hehe.

men ville komme med en update

er nå på CD 16. som var da jeg hadde el sist, men jeg har ikke kjent egget slippe enda som jeg pleier. Så vi får se utover dagen. Hadde en påbegynt krampe i går, vondt i korsryggen. Acne er på plass, ømme såre bryst og var veldig kvalm i går som tyder på en økning i hormoner av et slag. El slimet (som jeg har blitt påvirket her inne til å undersøke :laughing001) var strechy men lyst/litt hvit for typ 2-3 dager siden, og er nå vannete og blankt men ikke strechy, så blir ikke helt klok. Undrer meg på om el kan ha vært enten i forgårs eller i går, men at jeg ikke har merket samme krampene som jeg pleier? Eller om at det er vannet nå og blir mer strechy i morgen f.eks. Vet egt heller ikke hvordan sæd restene som kommer ut påvirker hellet tbh. Så kan ikke si jeg had blitt mye klokere på dette. Ellers har vi lagt inn såpass med aksjer at det bør holde uansett. Hadde bare vært greit å vite når el var, i og med jeg vanligvis vet nøyaktig dag:laughing002 i følge Ovia var det peak fertilitet i går, så who knows.

hvordqn går det med dere ?

kommer på i kveld å fikser ikm lista. Alltid like kjekt når det har kommet mye fra dere !

Hei alle sammen! Skal justere ikm
Lista ikveld ! Skal på jobb først hehe.

men ville komme med en update

er nå på CD 16. som var da jeg hadde el sist, men jeg har ikke kjent egget slippe enda som jeg pleier. Så vi får se utover dagen. Hadde en påbegynt krampe i går, vondt i korsryggen. Acne er på plass, ømme såre bryst og var veldig kvalm i går som tyder på en økning i hormoner av et slag. El slimet (som jeg har blitt påvirket her inne til å undersøke :laughing001) var strechy men lyst/litt hvit for typ 2-3 dager siden, og er nå vannete og blankt men ikke strechy, så blir ikke helt klok. Undrer meg på om el kan ha vært enten i forgårs eller i går, men at jeg ikke har merket samme krampene som jeg pleier? Eller om at det er vannet nå og blir mer strechy i morgen f.eks. Vet egt heller ikke hvordan sæd restene som kommer ut påvirker hellet tbh. Så kan ikke si jeg had blitt mye klokere på dette. Ellers har vi lagt inn såpass med aksjer at det bør holde uansett. Hadde bare vært greit å vite når el var, i og med jeg vanligvis vet nøyaktig dag:laughing002 i følge Ovia var det peak fertilitet i går, så who knows.

hvordqn går det med dere ?

kommer på i kveld å fikser ikm lista. Alltid like kjekt når det har kommet mye fra dere !

Elslim kan også presentere seg som litt mer vått enn vanlig, så det høres ut som ting er på gang :happy: :happy:

3 dpo i dag. Heldigvis fått døyva testetrang med el-testing, men gleder meg til uka og gtesting :angelic:

Bestilt wild yam. Tenkte å bare ta 1 kveld og morgen, første uka etter el. Derretter 1 kveld frem til noen dager før ikm/tr.
Noen som har erfaringer og dele?
Hei. Jeg brukte wild Yam forrige gang jeg ble gravid. Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men jeg ble gravid iallefall :happy:

Hurra! Ble endelig litt sex her, så får vi se med tempen om EL er idag, imorgen eller når den evt kommer. Vi får prøve kose igjen på fredag hvis den ikke kommer før det :)

Er litt usikker på EL og IKM grunnet MA, men regner fra starten av siste blødning likevel:

Babybluum - 33- pp2 - EL 22/23. 09 - IKM 07.10

5 DPO i dag, temperaturen holder seg fin, så godt å vite at eggløsning er bekreftet (tips om noen vil ha stålkontroll på når eggløsningen var). Vet ikke hva som er hva av tegn, har vært sykt sliten, men det kan være bare livet. Synes jeg fort føler jeg må på do, men det kan også være helt tilfeldig. Og moody, meb igjen, det henger ofte sammen med når jeg blir sliten.

Én nattevakt igjen, hjelper å være våken/sove på rett tid av døgnet og :rolleyes:

Back
Topp