Ikm uke 39-40

Haha ja må jo det :smiley-bounce012 ja jeg tenker at IKM er 14 dager etter EL og dermed er det for deg som er på negativ EL-test 12 dager fra idag og for meg 13 dager så sant jeg får negativ imorgen. Jeg kommer nok til og EL-teste en dag og 2 til etter negativ fordi jeg har hørt at egget ikke alltid slipper på med en gang. Hva med deg? :smiley-bounce016
Åå, skjønte ikke helt.. hvis du får negativ i mårra, så blir den vel ikke positiv igjen dagen etterpå?
Jeg hadde ikke tenkt å teste mer iallefall :pompus:

Åå, skjønte ikke helt.. hvis du får negativ i mårra, så blir den vel ikke positiv igjen dagen etterpå?
Jeg hadde ikke tenkt å teste mer iallefall :pompus:
Nei, men har hørt at Egget kan slippe senere. Hvis verdien på babyplan er nær null så er det en sak. Jeg skal teste nå i kveldingen så ser vi hva den sier :smiley-angelic003

Nei, men har hørt at Egget kan slippe senere. Hvis verdien på babyplan er nær null så er det en sak. Jeg skal teste nå i kveldingen så ser vi hva den sier :smiley-angelic003
Aha, sånn ja vi skal legge inn aksjer i kveld også. Blir tredje dagen på rad. Etter det tenker jeg det holder :p så kan vi snart begynne å telle ned!

Kan dere forresten oppsummere ca hvor de er i landet med eggløsning og evt dpo? Jeg klarer ikke helt følge med hvem som er hvor :dance008

Jeg er altså 4 DPO i dag :happy112Tenkte å ta første test lørdag 25. I håp om en fin bursdagsgave og bryllupsdag gave :Heartpink

Landet vel på el 19. sept - så er 2 dpo i dag og har ikm 3 okt. Vurderer å prøve en test når jeg er 10 dpo :)

4 DPO her, merker..ingenting :laughing002 Ingenting annet enn at jeg har en indre testetøs som har lyst å komme ut :laughing001 Fått beskjed om at testene fra babyplan.no er på tur til posten (men kan fort ta dager før den registreres hos posten), ikke hørt noe fra farmasiet.no #utålmodig hadde vært kjedelig om jeg ender opp på lørdag uten noen av tidlig testene jeg har bestilt (har flust av andre liggende), og drar på apoteket å kjøper :laughing025

4dpo (mulig 3) idag jeg også:D
Hadde tenkt til å vente til IKM denne gangen med en tidlig å en digital. Meeeeen har allerede gått på en smell å kjøpt en pakke makesure i tillegg:rolleyes: Om jeg klarer å vente så blir første test på lørdag 8 (7)dpo:bag:

Hvilken dpo tenker folk å teste?:D

Tror ikke det gikk denne gangen heller egentlig... Har ikke noen tegn til noe som helst enn så lenge... 6/7 dpo, hvis jeg ikke er helt på bærtur. Blir ikke noe testing før til helga iallefall. Tidligst 10 dpo.

4dpo (mulig 3) idag jeg også:D
Hadde tenkt til å vente til IKM denne gangen med en tidlig å en digital. Meeeeen har allerede gått på en smell å kjøpt en pakke makesure i tillegg:rolleyes: Om jeg klarer å vente så blir første test på lørdag 8 (7)dpo:bag:

Hvilken dpo tenker folk å teste?:D

3 dpo her, tenkte å teste dpo 11:angelic:

Jeg er 5dpo i dag! Sida el kom allerede på cd17 så har jeg egentlig ikm på lørdag allerede, da er jeg 9dpo.
Om mensen ikke kommer innen mandag så tester jeg da, 11dpo:nailbiting: men jeg er lite optimistisk pga lutealfasedefekten:wacky: Har heldigvis time hos gyn på mandag så da får vi nok litt hjelp til pp6:)

Aha, sånn ja vi skal legge inn aksjer i kveld også. Blir tredje dagen på rad. Etter det tenker jeg det holder :p så kan vi snart begynne å telle ned!

Så er Verdiene på vei ned…har gått på do endel ikveld så mulig den er litt lavere på testen en den skal være.. jeg synes det var litt rart at kontrollstreken var så svak denne gang? Jeg pleier ta bilde med sånn manuell avlesning i premom der jeg bare legger kamera over feltet så legger den inn automatisk men nå måtte jeg ta bilde automatisk av hele testen fordi manuelle klarte den ikke lese av testen :cool: Uansett tar jeg en ny test imorgen tidlig. Smilefjeset står fortsatt på CB digital, forsvinner det av seg selv? Tenker jeg isåfall tar en ny test på morgenurinen der også om det er borte til da. Hvis jeg skal legge inn aksje bør en gang til bør jeg gjøre det imorgen eller torsdag da? :smiley-angelic003

Vedlegg

• 45FD3345-9C8B-4932-B844-38E6C63A3BBF.png
    45FD3345-9C8B-4932-B844-38E6C63A3BBF.png
    1,5 MB · Visninger: 55
Så er Verdiene på vei ned…har gått på do endel ikveld så mulig den er litt lavere på testen en den skal være.. jeg synes det var litt rart at kontrollstreken var så svak denne gang? Jeg pleier ta bilde med sånn manuell avlesning i premom der jeg bare legger kamera over feltet så legger den inn automatisk men nå måtte jeg ta bilde automatisk av hele testen fordi manuelle klarte den ikke lese av testen :cool: Uansett tar jeg en ny test imorgen tidlig. Smilefjeset står fortsatt på CB digital, forsvinner det av seg selv? Tenker jeg isåfall tar en ny test på morgenurinen der også om det er borte til da. Hvis jeg skal legge inn aksje bør en gang til bør jeg gjøre det imorgen eller torsdag da? :smiley-angelic003

Hadde tatt det i dag. Jeg kan jo bare sammenligne med min egen kropp (og de er jo ulike), men gjør bekreftet måned på måned at MIN kropp (som jeg tror er litt sein :cool:) har eggløsning dagen testen blir mindre sterk, som din kanskje er nå? temperaturøkning kommer så dagen etter, som bekrefter at egget har sluppet (1 DPO). Men så følger jo ikke egg klokken, så egget slapp kanskje utpå dagen i dag, og kan befruktes i 12-24 timer fra da, selv om vi da bikker over til onsdag. Bare vill gjetning, men appen min sa at en dag etter eggløsning er maks mtp befruktning (og en dag et jo en dag etter slipp, ikke et døgn slik vi regner det). Og jeg vil tro egget er sluppet hos deg nå som testen ble svakere. Forhåpentligvis lå det ca 12 millioner å ventet på det når det ble sluppet da :laughing002

Jeg er 5dpo i dag! Sida el kom allerede på cd17 så har jeg egentlig ikm på lørdag allerede, da er jeg 9dpo.
Om mensen ikke kommer innen mandag så tester jeg da, 11dpo:nailbiting: men jeg er lite optimistisk pga lutealfasedefekten:wacky: Har heldigvis time hos gyn på mandag så da får vi nok litt hjelp til pp6:)
Si i fra om du tester i helga da :D

Hadde tatt det i dag. Jeg kan jo bare sammenligne med min egen kropp (og de er jo ulike), men gjør bekreftet måned på måned at MIN kropp (som jeg tror er litt sein :cool:) har eggløsning dagen testen blir mindre sterk, som din kanskje er nå? temperaturøkning kommer så dagen etter, som bekrefter at egget har sluppet (1 DPO). Men så følger jo ikke egg klokken, så egget slapp kanskje utpå dagen i dag, og kan befruktes i 12-24 timer fra da, selv om vi da bikker over til onsdag. Bare vill gjetning, men appen min sa at en dag etter eggløsning er maks mtp befruktning (og en dag et jo en dag etter slipp, ikke et døgn slik vi regner det). Og jeg vil tro egget er sluppet hos deg nå som testen ble svakere. Forhåpentligvis lå det ca 12 millioner å ventet på det når det ble sluppet da :laughing002
Vi satte inn aksjer igår kl 18 og idag kl 18 for å være nøyaktig :smiley-angelic002så var bare om det hadde noe for seg og legge inn aksjer imorgen eller torsdag og? jeg fikk fast smilefjes på kvelden på søndag, men testa ingenting på lørdagen så smilefjeset kan jo ha kommet den dagen, testa på fredagen og fikk da negativ. Men babyplan sine taler jo for seg at peaken var søndag og litt lavere igår og nå er på vei ned. Som du sier jeg håper det har sluppet nå og at det ligger massevis av svømmere og venter på målet sitt :laughing025

:nailbiting:Hjeeelp!! Min syklus er helt på jordet etter MA. Usikker på om det er i denne grupp jeg hører hjemme men:bookworm: Sist syklus kom eggløsning på CD23. Nå er jeg CD12 og er på dag 2 med eggløsningsslim. Babyplan testene sier stigende verdier på 0.58 i ettermiddag. Kan syklusene variere så veldig etter MA? Skal sies at de to gangene jeg ble gravid har det vært på CD14:angelic::nailbiting:

Skikkelig skuffet i dag…. Mannen har vært litt «Off» i det siste pga sykdom, så i dag orket han rett og slett ikke kos. Hadde samleie fredag og søndag…. Tro om det holder :sad010skal sies at jeg hadde skikkelig elsmerter tidlig i dag rundt kl 6- kanskje det hjelper på om vi tar en runde i morgen?

Vedlegg

• 296569D0-286A-47C7-B368-D39A557B1323.png
    296569D0-286A-47C7-B368-D39A557B1323.png
    3,1 MB · Visninger: 48
Skikkelig skuffet i dag…. Mannen har vært litt «Off» i det siste pga sykdom, så i dag orket han rett og slett ikke kos. Hadde samleie fredag og søndag…. Tro om det holder :sad010skal sies at jeg hadde skikkelig elsmerter tidlig i dag rundt kl 6- kanskje det hjelper på om vi tar en runde i morgen?
Sånn er det iblant. Det kan holde med søndag, sædcellene lever jo i flere dager. MEN om du kan motivere han til samleie imorgen er jo det fint, du har fortsatt høye verdier og om egget slapp ikveld tar deg inntil 24 timer før det dør så sats på en gang til imorgen om dere kan :angel8 Mine verdier er på vei ned og lavere enn dine og jeg håper på en gang til med aksjer imorgen. Men også her er det samboer som må motiveres etter to kvelder med aksjer:smiley-bounce022

Sånn er det iblant. Det kan holde med søndag, sædcellene lever jo i flere dager. MEN om du kan motivere han til samleie imorgen er jo det fint, du har fortsatt høye verdier og om egget slapp ikveld tar deg inntil 24 timer før det dør så sats på en gang til imorgen om dere kan :angel8 Mine verdier er på vei ned og lavere enn dine og jeg håper på en gang til med aksjer imorgen. Men også her er det samboer som må motiveres etter to kvelder med aksjer:smiley-bounce022

Jeg jeg vet…, men ble litt oppgitt i dag. Mest fordi at jeg oppdaget at ved neste el så er mannen bortreist på jobb. Jobber på plattform, så får ikke besøkt han heller slik du gjorde :oops: Ja, han sa vi skulle ta det igjen i morgen. Blir helt tullerusk av dette gitt :oops: men er det ikke opp til 48 timer?

Back
Topp