Ikm uke 39-40

Ja, siden jeg var usikker på om babyplan leverer med posten, post nord eller helt hjem (har klart å glemme det siden jeg kjøpte eggløsningstester, utrolig :confused:) - så endte jeg opp med både kjøpe derifra, og farmasiet.no :laughing005 sistnevnte vet jeg bruker helt hjem, og har levering hver dag. Så får jeg tak i en early detective test som slår ut på 10, og ikke 25 som de fleste andre. Så er det potensial for positiv test til helga om det har blitt klaff denne måneden :) (bryllupsdag, bursdag osv). Bare ikke si til gubben at jeg har brukt mange hundre kroner på tester nå :scared007

Jeg fikk bp sine i posten!

Åh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.

Mista helt piffen nå. Jeg med kraftig endometriose som har skikkelig herpa livmoren og han med ufokusert sæd i små mengder. :(:(

Vi har bare så lyst på barn.. er på PP11 og det blir bare stadig nye hinder. Det føles så umulig å få barn.:sorry:

Ååå men kjære deg :Heartbigred ikke mist motet! Skjønner uansett at det er forferdelig tungt, man trenger jo at det skal skje NÅ...

Oh, det var tidlig! Bruker du ha så korte sykluser? Men så godt den kom fort, krysser fingrene for det blir full klaff :D

Jeg leste meg til at det tok ca tjue minutter før sædcellene kom fram til egglederne, så da skulle tredve minutter holde :) pluss at det ikke bare er sædceller i spermen, det som renner ut er det de svømmer i :)

Jeg er faktisk litt usikker:p jeg begynte nylig å teste til eggløsning i August og da ble det peak cd12. Så jeg trodde liksom at peaken sko komme på cd 12 denne gangen og pga lave verdier på strimmelen i forveien.
Er

det noen ulemper med å få eggløsning så tidlig? Tror det pleier å gå 14 dager mellom eggløsning og mensen.

Ooh! Det var jo betryggende å hørre, da fikk dem ihvertfall tid til å gjør et forsøk på å nå egget:shy: da skal jeg prøve å ligge i ro 20 min etter hver økt i eggløsning perioden laughing6

CD 15 - kjente første el krampen isted. Så tipper egget slipper i kveld eller i Morgen hihi. Skal legge askjer ikveld. Og så får vi se om vi sier oss fornøyd for denne gang. Eller om vi hopper på en runde til i morgen! Det er allerede aksjer lagt så teknisk sett er de på plass å venter på egget nå :gen014 som høres jo ut som at da skal det gå vett! Men så skal alle desse andre faktorene falle på plass au:dance008 ouff nå blir det mange spennende dager i vente for oss alle! Er vel like rundt hjørnet for tidlig testing for noen av dere nå? Vi satser på at sperm meets egg meets uteruswall hihi:cool05

Jeg er faktisk litt usikker:p jeg begynte nylig å teste til eggløsning i August og da ble det peak cd12. Så jeg trodde liksom at peaken sko komme på cd 12 denne gangen og pga lave verdier på strimmelen i forveien.
Er

det noen ulemper med å få eggløsning så tidlig? Tror det pleier å gå 14 dager mellom eggløsning og mensen.

Ooh! Det var jo betryggende å hørre, da fikk dem ihvertfall tid til å gjør et forsøk på å nå egget:shy: da skal jeg prøve å ligge i ro 20 min etter hver økt i eggløsning perioden laughing6

Tror ikke det gjør noe, kanskje heller om det går fort fort fra el - til - mensen ? At det kan være utfordrende

Ja, siden jeg var usikker på om babyplan leverer med posten, post nord eller helt hjem (har klart å glemme det siden jeg kjøpte eggløsningstester, utrolig :confused:) - så endte jeg opp med både kjøpe derifra, og farmasiet.no :laughing005 sistnevnte vet jeg bruker helt hjem, og har levering hver dag. Så får jeg tak i en early detective test som slår ut på 10, og ikke 25 som de fleste andre. Så er det potensial for positiv test til helga om det har blitt klaff denne måneden :) (bryllupsdag, bursdag osv). Bare ikke si til gubben at jeg har brukt mange hundre kroner på tester nå :scared007

Jeg fikk ihvertfall babyplan i postkassen, men tror ikke dem har utsendelser hver dag.? Det tok nå ihvertfall litt tid før jeg fikk dem.

Håper det blir positiv test på dere i helgen!
Det hadde vært magisk
:love7
Hvor mange dpo er du da?

Tror ikke det gjør noe, kanskje heller om det går fort fort fra el - til - mensen ? At det kan være utfordrende

Hmm ikkje godt å sei. Blir ihvertfall spennede fremover å kartlegge eggløsning og se hvor mange dager det går før TR dukker opp.
Meen satser jo selvfølgelig på å ble gravid denne pp-en! Men føler på meg at vi kommer til å bruke lenger tid denne gangen. Hvorfor, vet jeg ikke. Ble jo gravid kjapt med de 2 siste.

Velkommen :joyful: temper du med vanlig termometer før du står opp eller bruker du baby/ladycomp? :)

Tusen takk! Jeg temper med vanlig termometer før jeg står opp :happy: Har aldri prøvd baby/ladycomp - anbefaler du det?

Så... EL i dag da? Og hvis det stemmer, så er det 1dpo i morgen?
Jeg tenkte å forsette og teste i tilfelle den øker mer. Leste at noen ikke peaker før den er på 2. Dette var egentlig ganske gøy. Skal ta el-tester resten av livet, haha! Det tilfredsstiller testebehovet så sykt, og er mindre skuffende enn graviditetstester. Vinn-vinn

Vedlegg

• Screenshot_20210921-091550_Premom.jpg
    Screenshot_20210921-091550_Premom.jpg
    321,3 KB · Visninger: 41
Få legen til å sende henvisning til IVF. Det tar tid å komme inn og der kan de kanskje hjelpe enda mer enn om dere skal prøve på egenhånd

først så bare tusen takk til alle hyggelige meldinger!!!❤️❤️❤️
Og ja, sædkvaliteten ble nå sjekket for å kunne begynne med IVF. Sjansene med IVF blir betydelig større om vi får opp mengden og kvaliteten. Så gynekologen vil at vi skal prøve dette først da sjansen blir bedre.

Har så lyst å bli mor nå at jeg kan jo ikke miste håpet. Men begynner å bli en veldig tung prosess det her

Så... EL i dag da? Og hvis det stemmer, så er det 1dpo i morgen?
Jeg tenkte å forsette og teste i tilfelle den øker mer. Leste at noen ikke peaker før den er på 2. Dette var egentlig ganske gøy. Skal ta el-tester resten av livet, haha! Det tilfredsstiller testebehovet så sykt, og er mindre skuffende enn graviditetstester. Vinn-vinn
Du kan fortsatt ha høyere peak så ville testa morgen og kveld i denne perioden nå for å klare å få med seg ;)

Blir sliten av vanlig prøving jeg.. Sex til riktig tid med en mann som ofte ikke er gira, temping, testing, eggløsning som aldri kommer.

Syklusdag 16 idag, liten dropp i temp, men ingen positiv EL-test. Sex søndag kveld, EL imorgen eller torsdag kanskje. Mulig fredag. Mannen tok vaksine idag, så han har vel manflu imorgen. :banghead:

Så dumt, håper at det hjelper for din samboer. Vi har ikke prøvd så lenge, men om vi kommer så langt som dere i pp så kommer nok min samboer også til og teste sin sædkvalitet. Da må en nok til med andre alternativ. Håper det løser seg for dere. :Heartbigred

Som jeg har forstått er negativ at verdiene er lave igjen og EL dermed har vært og da er du 1dpo idag, men ble veldig usikker :bootyshake

her er peaken på vei ned, jeg tok ikke test igår, så mulig den var høyere igår. Fortsatt høy peak da, kan jeg ha hatt EL allerede? Fast smilefjes på CB fortsatt så får ikke testa den før ikveld sikkert. Jeg håper EL ikke har vært så jeg får satt inn en ekstra gang med aksje hvertfall idag :blob7
Ååh, jeg får spørre inne på skjult forum kanskje.. de vet sikkert!

Jeg tror du har fortsatt eggløsning i dag også, men at den blir negativ i mårra..

TENK OM VI ER GRAVIDE NÅ DA :woot::nailbiting:

Blir sliten av vanlig prøving jeg.. Sex til riktig tid med en mann som ofte ikke er gira, temping, testing, eggløsning som aldri kommer.

Syklusdag 16 idag, liten dropp i temp, men ingen positiv EL-test. Sex søndag kveld, EL imorgen eller torsdag kanskje. Mulig fredag. Mannen tok vaksine idag, så han har vel manflu imorgen. :banghead:
Jeg må også motivere min samboer litt til tider. Vi har vært sammen i 10 år og har ikke et suupert aktiv sexliv. Og sist pp starta vi for tidlig. Tror han kjenner veldig på det, Hvertfall når han føler at han MÅ!! :dance008 MEN han vil ha barn han også så heldigvis gir han det jeg trenger :dance011:dance018

Back
Topp