En gang var nok med lillebror iallefall, men det skjer nok ikke igjen Misstenker at vi traff akkurat på el med han. Fulgte ikke så nøye med på syklusen da
En gang var nok med første mann her også- da vi trodde vi missa ppen pga sykdom lol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En gang var nok med lillebror iallefall, men det skjer nok ikke igjen Misstenker at vi traff akkurat på el med han. Fulgte ikke så nøye med på syklusen da
Haha, ja jeg så det! , ingen kan si at du ikke gjør din del av jobben ihvertfall før vi fikk førstemann skulle jeg reise vekk den helgen jeg trodde jeg hadde el. Tvang mannen hjem fra jobb i lunsjen. Svett arbeidskar full i murpuss. Må man så må manHer er du godt på vei ja, ville latt inn aksjer nå, om dere er på samme side av landet(for jeg måtte fly til mine aksjer idag ).
Tenker og funderer, vet ikke helt om jeg skal stole på den peaken fra premom lørdag. Selv om kroppen sier at NOE foregikk lørdag/søndag. Og ifølge babyverden appen var el på lørdag
Får vel bare fortsette å legge aksjer og teste noen dager til tenker jeg cd 19 i dag
Men om det stemmer, vil det vises på blodprøve hos legen neste mandag? Skal uansett inn dit å ta blodprøve
Haha sorry, men jeg tror ikke du klarer det! Eller vent litt... jeg tror ikke VI klarer det Men jeg har bare 2 tester da.. men vi kan jo lage en testepakt da! Ikke lov å teste før 12 dpo? så kan vi se da om vi klarer å vente litt til? har CB strek og CB digital. Digitale skal jeg vente lengst med. Jækla dyre!Ja det gjør jeg og. Selv om det blir kjedelig og ikke teste mer før evnt. G-test Når tenker du og teste? Skal prøve og vente til 4.okt, tror du jeg klarer det? Har ikke stor tro selv Kanskje jeg prøver meg på en tidlig test, men blir veldig mye tolkning på dem
Se hva testetøsa fikk i posten idag hahahha- jaja. Har ikke noe erfaring med babyplan fra før men dette blir spennende
Haha vet ikke. Håper ikke det på flyplassen nå på vei for å legge inn aksjer hahaha..
det er første syklus jeg prøver Lutinus. Så er spent på om det holder. Hadde supertreig EL pga vaksine denne runden, så trodde ikke jeg kom til å få EL. Så kom den plutselig.
Haha, ja jeg så det! , ingen kan si at du ikke gjør din del av jobben ihvertfall før vi fikk førstemann skulle jeg reise vekk den helgen jeg trodde jeg hadde el. Tvang mannen hjem fra jobb i lunsjen. Svett arbeidskar full i murpuss. Må man så må man
Haha sorry, men jeg tror ikke du klarer det! Eller vent litt... jeg tror ikke VI klarer det Men jeg har bare 2 tester da.. men vi kan jo lage en testepakt da! Ikke lov å teste før 12 dpo?
Her ble det berre 1 skikkelig aksje lagt på cd 10 da jeg plutselig fikk peak. Eller fikk lagt dagen etter på eggløsning dagen i tillegg, men måtte stå opp etter en halvtime å gå på do surt å sitte der å tisse og så ser du aksjen berre renner nedi do håper ikke alt rant ut
Men det blir jo spennende fremover!
Håper virkelig at det blir Juni bebbiser på oss alle
Ikm datoen for meg blir 3/10
Så bra ja syns den ser stigende ut når den ligner mer på kontrollstreken. Sånn sett trenger ikke teststreken bli sterkere for hver gang men den må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken på samme test for at den skal tolkes som positiv og at du har EL (eller da får det de neste timene og bør legge inn aksjer mellom 24-48(?) timer etter positiv test). Står sikker bedre forklart i bruksanvisningen du fikk med testeneTakk! Haha, ja skjønte etter å ha lest litt at én test ikke er nok. Tok en i ettermiddag også, jeg ser ikke særlig forskjell med appen sier at den er stigende. Så kanskje på vei mot el da!
Jaja ja absolutt. Ikke sikkert det klaffer da, men skal hvertfall ha for forsøket Han måtte også komme fra midt i jobb i skitne klær, i olje og søl og tilbake på jobb etterpå Håper det klafferHaha, ja jeg så det! , ingen kan si at du ikke gjør din del av jobben ihvertfall før vi fikk førstemann skulle jeg reise vekk den helgen jeg trodde jeg hadde el. Tvang mannen hjem fra jobb i lunsjen. Svett arbeidskar full i murpuss. Må man så må man
Deal!! Det klarer vi Jeg har sikkert 10 tester, men holder vell med toHaha sorry, men jeg tror ikke du klarer det! Eller vent litt... jeg tror ikke VI klarer det Men jeg har bare 2 tester da.. men vi kan jo lage en testepakt da! Ikke lov å teste før 12 dpo? så kan vi se da om vi klarer å vente litt til? har CB strek og CB digital. Digitale skal jeg vente lengst med. Jækla dyre!
Ja det hadde vært gøy med juni bebiserHer ble det berre 1 skikkelig aksje lagt på cd 10 da jeg plutselig fikk peak. Eller fikk lagt dagen etter på eggløsning dagen i tillegg, men måtte stå opp etter en halvtime å gå på do surt å sitte der å tisse og så ser du aksjen berre renner nedi do håper ikke alt rant ut
Men det blir jo spennende fremover!
Håper virkelig at det blir Juni bebbiser på oss alle
Ikm datoen for meg blir 3/10
vi har hatt en aksje nå, håper på en til imorgen og en til på onsdag Samboeren min føler seg brukt nåVenter spent på oppdatering nå
Jeg har også hørt at det som kommer ut er ‘’avfall’’ og ikke svømmerne. Satser på det stemmerOh, det var tidlig! Bruker du ha så korte sykluser? Men så godt den kom fort, krysser fingrene for det blir full klaff
Jeg leste meg til at det tok ca tjue minutter før sædcellene kom fram til egglederne, så da skulle tredve minutter holde pluss at det ikke bare er sædceller i spermen, det som renner ut er det de svømmer i
Jag har ikke penger til det nå fikk bare lønn for 1 uke istedet for 3.... det ble noe kluss i systemet tydeligvis så tror ikke "sløse" det lille jeg fikk Men hadde bok gjort det, jaEller du kan kjøpe deg noen flere billigere tester fra nettet og teste vilt? #problemsolved
Haha, det holdt sist gang iallefall nå er aksjene lagt for i kveld. Og nå skal jeg sove! Får meg en ny utfordring i praksis i mårra som jeg er veldig spent på, så det gjelder å få sove godt! natta alle sammen!Deal!! Det klarer vi Jeg har sikkert 10 tester, men holder vell med to
Omg, håååper det ikke er svømmere! For jeg har ikke ro i ræva til å ligge sånn i 20 min! Blir bare 5 min, så orker jeg ikke merJa det hadde vært gøy med juni bebiser
vi har hatt en aksje nå, håper på en til imorgen og en til på onsdag Samboeren min føler seg brukt nå
Jeg har også hørt at det som kommer ut er ‘’avfall’’ og ikke svømmerne. Satser på det stemmer
NattaHaha, det holdt sist gang iallefall nå er aksjene lagt for i kveld. Og nå skal jeg sove! Får meg en ny utfordring i praksis i mårra som jeg er veldig spent på, så det gjelder å få sove godt! natta alle sammen!
Det kan ikke være eggløsning du kjente da? Siden du sa "tror" til lørdag? Jeg trodde eggløsning var overstått denne måneden (hadde fått positive testeri helga), så fikk jeg skikkelig menssmerter onsdag, tok El test da jeg hadde rikelig med El slim - og jaggu var det ikke eggløsning på G (igjen? Slapp visst ikke i helga). Bruker ikke ha vondt (kan kjenne stikking, men ikke vokst som dette). Vet ikke om det er det du har kjent, men siden du er så nært eggløsning, så kanskje det er det?