Ikm uke 39-40

15155FF2-93AF-4010-B2CE-2975A30E140C.jpeg

Første test, dette virker jo lovende til at jeg bare er på CD6 :D Håper den stiger kjapt!

Ååå :/ ja det var ikke den kuleste beskjeden nei. Men hvordan vet hun liksom det :bored: er det noe man kan se:happy093så tidlig liksom?

Nei, hun vet jo ikke, og visste vel heller ikke at jeg håpet på graviditet. Det var egentlig ikke relevant for dagens time. Så kan jo være det er en spire, men ble bare så demotivert:(

Er det noen grunn til at nesten alle ikmgruppene går over 2 uker nå? :woot:

Her skal vi gjøre et skikkelig ærlig forsøk denne gangen. Er på pp 15 (en million føles det ut som). Prøver å ikke stresse, men det er ikke så lett når alt er stress :confused2:blob7

Hehe. Har drevet med testing gjennom 10 pp, og jeg prøver å vente lengst mulig alltid, men det er ikke så lett. Tenker at jeg skal vente til jeg begynner å mistenke at det kan være noe, ellers vente til ikm. Men det klarer jeg aldri.

Det er første syklus jeg prøver Lutinus. Så er spent på om det holder. Hadde supertreig EL pga vaksine denne runden, så trodde ikke jeg kom til å få EL. Så kom den plutselig.
Nei det er forståelig. Disse dagene går jo utrolig treigt, selvom man gjerne har mer enn nok å gjøre så kjenner jeg at jeg er veldig utålmodig! Men jeg bytta jo ikm gruppe (pga el kom seinere enn ventet) fra uke 38 (som jeg da var sist i) og til denne uke 39 og 40 som jeg da havner på en av de første dagene, så måtte inn å snike på uke 38 bare for å se noen positive g tester :hilarious:
Men nå har jeg blitt forkjøla og kjenner d stikker i hele kroppen spesielt korsryggen osv, så jeg tenker jo at alt jeg kjenner på er fordi jeg er preggis, men d er jo sikkert bare forkjølelsen :arghh: men jeg skal ikke klage altså, en av mine nærmeste har prøvd (også med hjelp) i 7-8år og har fortsatt ingen baby, men har fortsatt håp etter mye motgang:Heartbigred

Nei, det skal ikke være forseint altså! Jeg har hatt sykt vondt i eggstokken i hele går og merket den litt i dag. Har pleid å ha det sånn, men det er faktisk mange mnd siden det har vært så vondt at jeg nesten ikke kan gå :laughing002 og i dag er det fortsatt fast smiletegn, men rsfu en viste fullstendig negativ :bored: hva betyr det egentlig?:chicken: ha en veldig fin flytur! :finger: :hilarious:
Håper det er tidsnok:angelic: hvor lenge har du hatt fast smilefjes? Jeg lar være og teste idag, men prøver igjen imorgen tidlig :cat: Nå er aksjene lagt og jeg ligger med pute under ryggen/rumpa :cool: Så må svømmerne holde seg der inni og helst ha svømmekonkurranse, kan godt få tvillinger når vi først er igang :angel8 (Faren hans er tvilling :woot: ). Jeg har ikke kjent noe i eggstokkene, men fikk mye EL-slim skikkelig gelé på fredag. Har aldri tenkt over at det var EL slim før nå, har lært utrolig mye av dette forumet:smiley-angelic003 jeg tror jeg ville tenkt at EL fortsatt kan være med smiletegn om det ikke har vist sånn kjempe lenge. Jeg håper i mitt tilfelle at EL er på onsdag slik at jeg kan legge inn aksjer idag, imorgen og på onsdag for å være sikker :smiley-angelic002

Er det noen grunn til at nesten alle ikmgruppene går over 2 uker nå? :woot:

Her skal vi gjøre et skikkelig ærlig forsøk denne gangen. Er på pp 15 (en million føles det ut som). Prøver å ikke stresse, men det er ikke så lett når alt er stress :confused2:blob7
Jeg vet ikke? Men jeg liker det! Mange fler p snakke med :D masse lykke til! :happy:

Haha, så festlig :laughing001 jeg kjente masse jeg også, men kunne ikke se hode og armer og bein... men kunne kjenne helen hennes da hun sparket øverst oppe :happy: rare greier! Husker da jeg lå til observasjon før fødselen, så skulle jeg trykke hver gang jeg kjente bevegelser. Trykka nesten hull i den knappen :laughing002
Hahahah ja sant! Til slutt merket jeg ikke så mye til sparkene for tipper jeg var full i blåmerker inni der, men sambo så magen og bare «haaallo du må trykke! Jeg ser jo at hu sparker!» men sambo syns d var litt freaky å kjenne på magen når man så tydelig kunne kjenne hva d var liksom, var så søtt i starten når d bare var et lite bulk, men plutselig ble hånda hans sparka vekk :hilarious:

Se hva testetøsa fikk i posten idag hahahha- jaja. Har ikke noe erfaring med babyplan fra før men dette blir spennende :laughing001
Haha jeg har nesten samme haug, jeg har brukt strimlene, både early og vanlig. Testa tidlig positivt med de og har ikke hatt noe erfaring med skyggestrek slik som feks CB som skal vise et + tegn.

Håper det er tidsnok:angelic: hvor lenge har du hatt fast smilefjes? Jeg lar være og teste idag, men prøver igjen imorgen tidlig :cat: Nå er aksjene lagt og jeg ligger med pute under ryggen/rumpa :cool: Så må svømmerne holde seg der inni og helst ha svømmekonkurranse, kan godt få tvillinger når vi først er igang :angel8 (Faren hans er tvilling :woot: ). Jeg har ikke kjent noe i eggstokkene, men fikk mye EL-slim skikkelig gelé på fredag. Har aldri tenkt over at det var EL slim før nå, har lært utrolig mye av dette forumet:smiley-angelic003 jeg tror jeg ville tenkt at EL fortsatt kan være med smiletegn om det ikke har vist sånn kjempe lenge. Jeg håper i mitt tilfelle at EL er på onsdag slik at jeg kan legge inn aksjer idag, imorgen og på onsdag for å være sikker :smiley-angelic002
Herlig! Da er det bare å piske fram svømmerne:smiley-angry007 :D hihi! :dance011 dette blir andre dagen med smiletegnet, fikk smilet i går til morgenen. skal teste i morgen tidlig også. Om den blir negativ er EL i morgen da? Og 1dpo på onsdag? Jeg har ikke tid til å finkjemme forumet for den infoen, så håper du vil hjelpe meg :joyful:

Og nå til mitt første av sikkert hundre spørsmål! :woot: jeg bruker EL-tester for første gang. Begynte i dag. Forventet EL i dag eller i morgen, men er så usikker etter tidlig SA. HVORDAN VET MAN OM TESTEN VISER STIGENDE ELLER SYNKENDE? Og er denne positiv?
Heia :) Hmm litt vanskelig å si om den er stigende eller synkende når det ikke er andre tester å sammenligne med, men det ser jo nesten ut som at du nærmer deg EL, eller så har den nettopp vært. Nå ble du sikkert sykt mye klokere :hilarious: men lurt å ta en test både morgen og kveld (bare sørg for at du har holdt deg noen timer slik at urinen er konsentrert nok til å gi bra/riktig utslag). Trist å høre om SA:Heartbigred

Herlig! Da er det bare å piske fram svømmerne:smiley-angry007 :D hihi! :dance011 dette blir andre dagen med smiletegnet, fikk smilet i går til morgenen. skal teste i morgen tidlig også. Om den blir negativ er EL i morgen da? Og 1dpo på onsdag? Jeg har ikke tid til å finkjemme forumet for den infoen, så håper du vil hjelpe meg :joyful:
Haha ja de må piskes :p:cool::yuck:
Ja det synes jeg høres riktig ut. Smilefjeset skal jo være i 2 døgn på testen? Det jeg har lest. Så ville målt igjen imorgen. Jeg skal også måle med både Clearblue og babyplan imorgen tidlig. Håper jeg har høye verdier da også slik at vi fåt ett forsøk til :smiley-angelic003 selv om det jo bare trengs en gang med aksjer for å treffe riktig.

Haha ja de må piskes :p:cool::yuck:
Ja det synes jeg høres riktig ut. Smilefjeset skal jo være i 2 døgn på testen? Det jeg har lest. Så ville målt igjen imorgen. Jeg skal også måle med både Clearblue og babyplan imorgen tidlig. Håper jeg har høye verdier da også slik at vi fåt ett forsøk til :smiley-angelic003 selv om det jo bare trengs en gang med aksjer for å treffe riktig.
Ja, da blir det spennende. Vi skal legge aksjer i kveld også. I dag har jeg ikke testet siden smilefjeset står. De rfsu testene var jo bare drit... fått bare low gjennom premom med de... om det blir ny PP skal jeg kjøpe babyplan skjønner jeg :p
Ja, spennende å høre hva du får på CB i mårra da! Og veldig gøy at vi er så likt på CB! Selv om du ville vente.... men nå får du en natt på hotell da, det er jo gøy! :D:joyful:

Ja, da blir det spennende. Vi skal legge aksjer i kveld også. I dag har jeg ikke testet siden smilefjeset står. De rfsu testene var jo bare drit... fått bare low gjennom premom med de... om det blir ny PP skal jeg kjøpe babyplan skjønner jeg :p
Ja, spennende å høre hva du får på CB i mårra da! Og veldig gøy at vi er så likt på CB! Selv om du ville vente.... men nå får du en natt på hotell da, det er jo gøy! :D:joyful:
Ja babyplan kjøpte jeg etter at flertallet på dette forumet anbefalte de. Hadde bare CB digital sist, men ble ganske dyrt med de. Men nå kjørte jeg på med babyplan i starten frem til det nærma seg LH stigning også CB. Babyplan var superenkle og bruke og har egentlig kunne stole på de og hvertfall ned den appen som var genial :angel7 jeg var jo ikke i tvil også uten app at jeg hadde Peak igår da LH streken var mye sterkere enn kontrollstreken. Lurt med aksjer en dag til også etter at verdiene har gått ned tenker jeg. Egget tar jo 1 døgn fra det slipper til det dør, så jeg tenker deg er kamp om timene :smiley-bounce012:dance011

Ja babyplan kjøpte jeg etter at flertallet på dette forumet anbefalte de. Hadde bare CB digital sist, men ble ganske dyrt med de. Men nå kjørte jeg på med babyplan i starten frem til det nærma seg LH stigning også CB. Babyplan var superenkle og bruke og har egentlig kunne stole på de og hvertfall ned den appen som var genial :angel7 jeg var jo ikke i tvil også uten app at jeg hadde Peak igår da LH streken var mye sterkere enn kontrollstreken. Lurt med aksjer en dag til også etter at verdiene har gått ned tenker jeg. Egget tar jo 1 døgn fra det slipper til det dør, så jeg tenker deg er kamp om timene :smiley-bounce012:dance011
Gleder meg til å endelig være i dpoland. Da er det liksom ikke mer å gjøre med saken! :wacky: vi får IKM ganske likt også vi da! Er vel 2 uker etter el?

Heia :) Hmm litt vanskelig å si om den er stigende eller synkende når det ikke er andre tester å sammenligne med, men det ser jo nesten ut som at du nærmer deg EL, eller så har den nettopp vært. Nå ble du sikkert sykt mye klokere :hilarious: men lurt å ta en test både morgen og kveld (bare sørg for at du har holdt deg noen timer slik at urinen er konsentrert nok til å gi bra/riktig utslag). Trist å høre om SA:Heartbigred
Takk! Haha, ja skjønte etter å ha lest litt at én test ikke er nok. Tok en i ettermiddag også, jeg ser ikke særlig forskjell med appen sier at den er stigende. Så kanskje på vei mot el da!

Vedlegg

• Screenshot_20210920-193552_Premom.jpg
    Screenshot_20210920-193552_Premom.jpg
    281 KB · Visninger: 47
Det skal jeg absolutt sjekke ut til neste gang :laughing025
Hvor ofte legger dere inn aksjer nå? Morgen og kveld?

Her ble det bare 1 aksjelegging denne perioden. Natt til det premom mente var el. Men jeg misstenker el var en dag etter:rolleyes:

Er ikke sikkert det holder, men sånn er det med en over gjennomsnittet aktiv 3,5-åring å en på 11mnd:p

Last edited:
Gleder meg til å endelig være i dpoland. Da er det liksom ikke mer å gjøre med saken! :wacky: vi får IKM ganske likt også vi da! Er vel 2 uker etter el?
Ja det gjør jeg og. Selv om det blir kjedelig og ikke teste mer før evnt. G-test Når tenker du og teste? Skal prøve og vente til 4.okt, tror du jeg klarer det? Har ikke stor tro selv :laughing025 Kanskje jeg prøver meg på en tidlig test, men blir veldig mye tolkning på dem:sick009

Takk! Haha, ja skjønte etter å ha lest litt at én test ikke er nok. Tok en i ettermiddag også, jeg ser ikke særlig forskjell med appen sier at den er stigende. Så kanskje på vei mot el da!
Her er du godt på vei ja, ville latt inn aksjer nå, om dere er på samme side av landet(for jeg måtte fly til mine aksjer idag :laughing025).

Her ble det bare 1 aksjeleghing denne perioden. Natt til det premom mente var el. Men jeg misstrnker el var en dag etter:rolleyes:

Er ikke sikkert det holder, men sånn er det med en over gjennomsnittet aktiv 3,5-åring å en på 11mnd:p
Du må holde meg oppdatert på om 1 gang var ‘’nok’’. Sæden kan jo leve i flere dager sies det så skal holde det. Spennende :signs003

Du må holde meg oppdatert på om 1 gang var ‘’nok’’. Sæden kan jo leve i flere dager sies det så skal holde det. Spennende :signs003

En gang var nok med lillebror iallefall, men det skjer nok ikke igjen:p Misstenker at vi traff akkurat på el med han. Fulgte ikke så nøye med på syklusen da:rolleyes:

Back
Topp