Ikm uke 39-40

Haha, det holdt sist gang iallefall :happy093 nå er aksjene lagt for i kveld. Og nå skal jeg sove! Får meg en ny utfordring i praksis i mårra som jeg er veldig spent på, så det gjelder å få sove godt! :greet025 natta alle sammen!
Lykke til i morgen :happy::gen014

Åh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.

Mista helt piffen nå. Jeg med kraftig endometriose som har skikkelig herpa livmoren og han med ufokusert sæd i små mengder. :(:(

Vi har bare så lyst på barn.. er på PP11 og det blir bare stadig nye hinder. Det føles så umulig å få barn.:sorry:

Mye action her om dagen, er det slik at for å nå IKM innen ukeslutt så har de fleste eggløsning senest denne uken? Første gang i en slik "klubb" :rolleyes:

Nattevakt på meg, alt for mye tid alene til å tenke på prøving :cool::shifty::laughing002

Åh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.

Mista helt piffen nå. Jeg med kraftig endometriose som har skikkelig herpa livmoren og han med ufokusert sæd i små mengder. :(:(

Vi har bare så lyst på barn.. er på PP11 og det blir bare stadig nye hinder. Det føles så umulig å få barn.:sorry:

Ååh.. Så leit.. Skjønner det nå føles uoppnåelig når det kommer nye ting til.. Fordelen er jo at det kan utgjøre en forskjell (siden man kan prøve korrigere), lov å håpe. Og om ikke egenbehandling hjelper, vet de hva som er galt mer, og kan gi litt mer målrettet hjelp? Men skjønner det må være tungt :Heartred

Ja, siden jeg var usikker på om babyplan leverer med posten, post nord eller helt hjem (har klart å glemme det siden jeg kjøpte eggløsningstester, utrolig :confused:) - så endte jeg opp med både kjøpe derifra, og farmasiet.no :laughing005 sistnevnte vet jeg bruker helt hjem, og har levering hver dag. Så får jeg tak i en early detective test som slår ut på 10, og ikke 25 som de fleste andre. Så er det potensial for positiv test til helga om det har blitt klaff denne måneden :) (bryllupsdag, bursdag osv). Bare ikke si til gubben at jeg har brukt mange hundre kroner på tester nå :scared007

Ååh ja, skjønner det ga et skikkelig slag i magen! Håper virkelig de medisinene funker som fjell for svømmerne og at det ordner seg til slutt! Kjempeklem til dere :Heartbigred

Få legen til å sende henvisning til IVF. Det tar tid å komme inn og der kan de kanskje hjelpe enda mer enn om dere skal prøve på egenhånd

Da fikk jeg negativ CB etter 2 døgn med fast smiletegn! Er jeg 1dpo i dag eller i morgen da?
Vel, i dag tror jeg ikke jeg får så mye tid til å tenke på dette siden jeg skal være leder for personalet for første gang :cool05:nailbiting:

Er det noen grunn til at nesten alle ikmgruppene går over 2 uker nå? :woot:

Her skal vi gjøre et skikkelig ærlig forsøk denne gangen. Er på pp 15 (en million føles det ut som). Prøver å ikke stresse, men det er ikke så lett når alt er stress :confused2:blob7

Jeg lagde for 2 uker. Fordi jeg ville være
Med i ny. Og det var ikke lagd en for uke 39 ei heller uke 40. Og jeg havnet akkurat i uke 40 hehe. Pluss forrige pp var jeg i mellom
To uker hahah. Og så var det flere med 2 uker i. Så jeg tenkte kanskje det var like greit. Lurer kanskje på om det er mindre aktivitet her enn for noen år siden også ?:angelic:

Nei, hun vet jo ikke, og visste vel heller ikke at jeg håpet på graviditet. Det var egentlig ikke relevant for dagens time. Så kan jo være det er en spire, men ble bare så demotivert:(

Åååå..: hmm jaja. Men tenker så at ingen løp er tapt før man når målstreken. Enten så blir det juni bebis eller så blir det juli bebis. Uansett bebis skal det bli!

Haha jeg har nesten samme haug, jeg har brukt strimlene, både early og vanlig. Testa tidlig positivt med de og har ikke hatt noe erfaring med skyggestrek slik som feks CB som skal vise et + tegn.

Love to hear it! Krysser fingrene for masse rosa streker her inne snart ! :Heartbigred

Da fikk jeg negativ CB etter 2 døgn med fast smiletegn! Er jeg 1dpo i dag eller i morgen da?
Vel, i dag tror jeg ikke jeg får så mye tid til å tenke på dette siden jeg skal være leder for personalet for første gang :cool05:nailbiting:

så spennende ! Usikker hvordan det funker. Men på vei er du ihvertfall hihi

Ganske sikker på at EL var CD17. Fikk lagt inn aksjer. Nå er det å vente i spenning i et par uker. Jeg vet ikke når IKM er sånn egentlig, men kanskje 1.okt kan være en pekepinn.. Jeg har i begge mine tidligere svangerskap testa positivt veldig seint (typ CD38). Andre som har måtte venta en stund etter ikm før de har fått pos graviditetstest?

Så dumt, håper at det hjelper for din samboer. Vi har ikke prøvd så lenge, men om vi kommer så langt som dere i pp så kommer nok min samboer også til og teste sin sædkvalitet. Da må en nok til med andre alternativ. Håper det løser seg for dere. :Heartbigred
Som jeg har forstått er negativ at verdiene er lave igjen og EL dermed har vært og da er du 1dpo idag, men ble veldig usikker :bootyshake

her er peaken på vei ned, jeg tok ikke test igår, så mulig den var høyere igår. Fortsatt høy peak da, kan jeg ha hatt EL allerede? Fast smilefjes på CB fortsatt så får ikke testa den før ikveld sikkert. Jeg håper EL ikke har vært så jeg får satt inn en ekstra gang med aksje hvertfall idag :blob7

Vedlegg

• D6749D47-4119-47A4-A183-7CB5A64B24B6.png
    D6749D47-4119-47A4-A183-7CB5A64B24B6.png
    1,4 MB · Visninger: 43
Mye action her om dagen, er det slik at for å nå IKM innen ukeslutt så har de fleste eggløsning senest denne uken? Første gang i en slik "klubb" :rolleyes:

Nattevakt på meg, alt for mye tid alene til å tenke på prøving :cool::shifty::laughing002
Ja det stemmer nok, det står hvertfall på nettet at EL alltid har vært 14 dager før TR, men man vet jo aldri.:p

:Heartbigred

Jeg kan ikke gi en garanti for noe. Men jeg tror i mitt hjerte at dere får bebis, på ett vis til slutt uansett ! Forhåpentligvis så fort som mulig! Men ikke mist håpet:Heartbigred som selvsagt er lett for meg å si! Men det funnes hjelp, metoder og andre løsninger! Og mirakel bebiser har blitt til før:Heartbigred stor stor klem!!

Back
Topp