Lykke til i morgenHaha, det holdt sist gang iallefall nå er aksjene lagt for i kveld. Og nå skal jeg sove! Får meg en ny utfordring i praksis i mårra som jeg er veldig spent på, så det gjelder å få sove godt! natta alle sammen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgenHaha, det holdt sist gang iallefall nå er aksjene lagt for i kveld. Og nå skal jeg sove! Får meg en ny utfordring i praksis i mårra som jeg er veldig spent på, så det gjelder å få sove godt! natta alle sammen!
Åh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.
Mista helt piffen nå. Jeg med kraftig endometriose som har skikkelig herpa livmoren og han med ufokusert sæd i små mengder.
Vi har bare så lyst på barn.. er på PP11 og det blir bare stadig nye hinder. Det føles så umulig å få barn.
Ååh ja, skjønner det ga et skikkelig slag i magen! Håper virkelig de medisinene funker som fjell for svømmerne og at det ordner seg til slutt! Kjempeklem til dereÅh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.
Mista helt piffen nå. Jeg med kraftig endometriose som har skikkelig herpa livmoren og han med ufokusert sæd i små mengder.
Vi har bare så lyst på barn.. er på PP11 og det blir bare stadig nye hinder. Det føles så umulig å få barn.
Ja, det er den jeg også har! Da kan jo jeg egentlig bruke den om 1 uke og 1 dagJeg snuser forresten på disse.. siden vi har bryllupsdag hadde det jo vært SÅ fint om vi kunne teste.. Og denne har sensibilitet på ti.. Som er mindre enn andre. Har noen erfaring med den early versjonen?
https://babyplan.no/produkter/clearblue-tester/clearblue-early-graviditetstest-1-stk/
Få legen til å sende henvisning til IVF. Det tar tid å komme inn og der kan de kanskje hjelpe enda mer enn om dere skal prøve på egenhåndÅh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.
Er det noen grunn til at nesten alle ikmgruppene går over 2 uker nå?
Her skal vi gjøre et skikkelig ærlig forsøk denne gangen. Er på pp 15 (en million føles det ut som). Prøver å ikke stresse, men det er ikke så lett når alt er stress
Nei, hun vet jo ikke, og visste vel heller ikke at jeg håpet på graviditet. Det var egentlig ikke relevant for dagens time. Så kan jo være det er en spire, men ble bare så demotivert
Haha jeg har nesten samme haug, jeg har brukt strimlene, både early og vanlig. Testa tidlig positivt med de og har ikke hatt noe erfaring med skyggestrek slik som feks CB som skal vise et + tegn.
Da fikk jeg negativ CB etter 2 døgn med fast smiletegn! Er jeg 1dpo i dag eller i morgen da?
Vel, i dag tror jeg ikke jeg får så mye tid til å tenke på dette siden jeg skal være leder for personalet for første gang
Så dumt, håper at det hjelper for din samboer. Vi har ikke prøvd så lenge, men om vi kommer så langt som dere i pp så kommer nok min samboer også til og teste sin sædkvalitet. Da må en nok til med andre alternativ. Håper det løser seg for dere.Åh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.
Som jeg har forstått er negativ at verdiene er lave igjen og EL dermed har vært og da er du 1dpo idag, men ble veldig usikkerDa fikk jeg negativ CB etter 2 døgn med fast smiletegn! Er jeg 1dpo i dag eller i morgen da?
Vel, i dag tror jeg ikke jeg får så mye tid til å tenke på dette siden jeg skal være leder for personalet for første gang
Ja det stemmer nok, det står hvertfall på nettet at EL alltid har vært 14 dager før TR, men man vet jo aldri.Mye action her om dagen, er det slik at for å nå IKM innen ukeslutt så har de fleste eggløsning senest denne uken? Første gang i en slik "klubb"
Nattevakt på meg, alt for mye tid alene til å tenke på prøving
Ikke prøv deg!!! Vi har en deal her!!Ja, det er den jeg også har! Da kan jo jeg egentlig bruke den om 1 uke og 1 dag
Se der, en dame av min smak godt vi et flere testetøser
Åh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.