Babyonemoretime
Betatt av forumet
Hmmm. Har liksom trodd/håpet jeg var gravid nå. Hatt masse murringer etter el, men var hos gyn for celleprøve nå og hun var enig med meg at det kunne se ut som jeg ville få mensen til helgenSikkert ikke mulig for henne å se om jeg er gravid nå, men likevel en kjip beskjed å få.
![]()
Var hos gyn i dpo dagene forrige pp fordi vi har prøvd i 4pp og lutealfasen min er for kort. Ho sa at i dpo dagene kan de ikke se forskjell på om mensen kommer eller om man er gravid, for slimhinna vil bygge seg opp likt uansett. Først når befruktning er skjedd eller ikke vil slimhinna endres ila få timer og enten blø ut eller ta vare på egget. Så hang in there!
Stor klem til dereÅh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.
Mista helt piffen nå. Jeg med kraftig endometriose som har skikkelig herpa livmoren og han med ufokusert sæd i små mengder.
Vi har bare så lyst på barn.. er på PP11 og det blir bare stadig nye hinder. Det føles så umulig å få barn.![]()

Sikkert ikke mulig for henne å se om jeg er gravid nå, men likevel en kjip beskjed å få.
Ingenting annet enn at jeg har en indre testetøs som har lyst å komme ut
Fått beskjed om at testene fra babyplan.no er på tur til posten (men kan fort ta dager før den registreres hos posten), ikke hørt noe fra farmasiet.no #utålmodig hadde vært kjedelig om jeg ender opp på lørdag uten noen av tidlig testene jeg har bestilt (har flust av andre liggende), og drar på apoteket å kjøper 
da skal jeg prøve å ligge i ro 20 min etter hver økt i eggløsning perioden
Er nok bare vi som prøver som tenker at det hjelper. Svømmerne har jo bare en jobb, så de vet hva de skal gjøre når de først blir skutt ut 

MEN han vil ha barn han også så heldigvis gir han det jeg trenger 
Tenkte å ta første test lørdag 25. I håp om en fin bursdagsgave og bryllupsdag gave 
Eventuelt om vi venter til torsdag 
høres ut som 12 år....
ja jeg tenker at IKM er 14 dager etter EL og dermed er det for deg som er på negativ EL-test 12 dager fra idag og for meg 13 dager så sant jeg får negativ imorgen. Jeg kommer nok til og EL-teste en dag og 2 til etter negativ fordi jeg har hørt at egget ikke alltid slipper på med en gang. Hva med deg?