Babyonemoretime
Betatt av forumet
Hmmm. Har liksom trodd/håpet jeg var gravid nå. Hatt masse murringer etter el, men var hos gyn for celleprøve nå og hun var enig med meg at det kunne se ut som jeg ville få mensen til helgen Sikkert ikke mulig for henne å se om jeg er gravid nå, men likevel en kjip beskjed å få.
Var hos gyn i dpo dagene forrige pp fordi vi har prøvd i 4pp og lutealfasen min er for kort. Ho sa at i dpo dagene kan de ikke se forskjell på om mensen kommer eller om man er gravid, for slimhinna vil bygge seg opp likt uansett. Først når befruktning er skjedd eller ikke vil slimhinna endres ila få timer og enten blø ut eller ta vare på egget. Så hang in there!
Stor klem til dereÅh.. samboeren fikk svar på sædprøven i dag, lav sædprosent og ufokuserte svømmere. Så han skulle begynne med noe greier på resept å gå på det i 2 mnd så sjekke på nytt og se om sædkvaliteten har blitt bedre.
Mista helt piffen nå. Jeg med kraftig endometriose som har skikkelig herpa livmoren og han med ufokusert sæd i små mengder.
Vi har bare så lyst på barn.. er på PP11 og det blir bare stadig nye hinder. Det føles så umulig å få barn.