Fikk denne i dag
Den så fin ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk denne i dag
Jeg hadde morkaka foran på høyresiden så de sa at det var ganske utrolig at jeg kjente så mye spark, men jeg var sikker på at det både var en karatekid, fotballspiller og håndballspiller inni der, hu var helt ekstrem og når jeg kjente 15 bevegelser på 1 time så var det lite og jeg ringte føden og de bare eeeeh slapp avDet fikk jeg aldri kjent, siden jeg hadde morkaka på framsiden.. var egentlig ganske greit så slapp jeg det crazy alien greiene
Fast smiley er vell ganske høy måling på LH. Litt usikker, men jeg fikk ganske høy på babyplan. Og ja som du sier så er det før egget slipper så det kan godt være innafor. Jeg håper virkelig det Han jobber borte en uke på og en uke av så det ville kanskje ikke klaffa uansett, men jeg håpte at blinkende smiley ville varsle meg så jeg kunne planlegge mitt mer. Føler at med fast smiley er det for sent. Men skal teste imorgen kveld igjen og 2-3 dager frem for å se når LH synker. Da vet jeg vell mer om vi har lagt inn aksjer på riktig tidspunkt.Jeg har ingen erfaring med disse med smilefjes kan dere gi meg en kjapp innføring?
Håper det ikke er for sent, som sagt betyr det vel bare at kroppen øker LH for å lippe egget, oftest slipper jo eget dagen etter.. Så krysser fingrene!! Jobber han borte hver måned? Eller bare nå?
Ah, slik kur har jeg og tatt WonderGirl - som du Sier strengt regulert at man ikke verken kan bli, eller er, gravid. Har vært plaget med akne jeg og. Så fint å høre at det var bedre under graviditeten
Her er eggløsning bekreftet av temperaturøkning, yes
Vi har bryllupsdag til helga, men det et kanskje for mye å håpe på at en test kan slå ut lørdag? Da vil jeg være 8 DPO.. hadde vært en fin gave
Hvorfor trodde du du var gravid? Haddedu positiv G-test?Hmmm. Har liksom trodd/håpet jeg var gravid nå. Hatt masse murringer etter el, men var hos gyn for celleprøve nå og hun var enig med meg at det kunne se ut som jeg ville få mensen til helgen Sikkert ikke mulig for henne å se om jeg er gravid nå, men likevel en kjip beskjed å få.
Unødvendig av de å si sånne ting for det fester seg så godt i huet vårt når man prøver håper hu tar helt feilHmmm. Har liksom trodd/håpet jeg var gravid nå. Hatt masse murringer etter el, men var hos gyn for celleprøve nå og hun var enig med meg at det kunne se ut som jeg ville få mensen til helgen Sikkert ikke mulig for henne å se om jeg er gravid nå, men likevel en kjip beskjed å få.
Nei, Ingen test. Det ville vært tidlig. Bare symptomene i kroppen som passer med at det skulle vært noe. Og er ikke krise om det ikke går denne pp, men ville jo leve i håpet en uke til.Hvorfor trodde du du var gravid? Haddedu positiv G-test?
TakkUnødvendig av de å si sånne ting for det fester seg så godt i huet vårt når man prøver håper hu tar helt feil
ims - 33 - PP1 - B2 - EL 27.09 - IKM 09.10
Slenger meg på! Veldig usikker på både EL-dato og IKM da syklusene siden februar og p-pilleslutt har variert mellom 23 og 30 dager. Ikke har jeg prøvd å kartlegge EL heller, siden vi ikke har startet prøvingen før nå. Men nå er jeg igang med temping igjen! Dette blir spennende
Jeg har ingen erfaring med disse med smilefjes kan dere gi meg en kjapp innføring?
Håper det ikke er for sent, som sagt betyr det vel bare at kroppen øker LH for å lippe egget, oftest slipper jo eget dagen etter.. Så krysser fingrene!! Jobber han borte hver måned? Eller bare nå?
Ah, slik kur har jeg og tatt WonderGirl - som du Sier strengt regulert at man ikke verken kan bli, eller er, gravid. Har vært plaget med akne jeg og. Så fint å høre at det var bedre under graviditeten
Her er eggløsning bekreftet av temperaturøkning, yes
Vi har bryllupsdag til helga, men det et kanskje for mye å håpe på at en test kan slå ut lørdag? Da vil jeg være 8 DPO.. hadde vært en fin gave
Spennende gleder meg til og høre om det er positiv test . Når tenker du og starte og teste med Gtest? Her fikk jeg fast smilefjes igår og aksjelegging starter idag så håper det ikke er for sent, noe jeg tror
Hmmm. Har liksom trodd/håpet jeg var gravid nå. Hatt masse murringer etter el, men var hos gyn for celleprøve nå og hun var enig med meg at det kunne se ut som jeg ville få mensen til helgen Sikkert ikke mulig for henne å se om jeg er gravid nå, men likevel en kjip beskjed å få.
Haha, så festlig jeg kjente masse jeg også, men kunne ikke se hode og armer og bein... men kunne kjenne helen hennes da hun sparket øverst oppe rare greier! Husker da jeg lå til observasjon før fødselen, så skulle jeg trykke hver gang jeg kjente bevegelser. Trykka nesten hull i den knappenJeg hadde morkaka foran på høyresiden så de sa at det var ganske utrolig at jeg kjente så mye spark, men jeg var sikker på at det både var en karatekid, fotballspiller og håndballspiller inni der, hu var helt ekstrem og når jeg kjente 15 bevegelser på 1 time så var det lite og jeg ringte føden og de bare eeeeh slapp av
Fast smiley er vell ganske høy måling på LH. Litt usikker, men jeg fikk ganske høy på babyplan. Og ja som du sier så er det før egget slipper så det kan godt være innafor. Jeg håper virkelig det Han jobber borte en uke på og en uke av så det ville kanskje ikke klaffa uansett, men jeg håpte at blinkende smiley ville varsle meg så jeg kunne planlegge mitt mer. Føler at med fast smiley er det for sent. Men skal teste imorgen kveld igjen og 2-3 dager frem for å se når LH synker. Da vet jeg vell mer om vi har lagt inn aksjer på riktig tidspunkt.
Håper det blir en positiv test for deg. Er så spennende dette. Luksus med bryllupsdag kos dere
Hvorfor trodde du du var gravid? Haddedu positiv G-test?
Haha vet ikke. Håper ikke det på flyplassen nå på vei for å legge inn aksjer hahaha..Men du.. hvorfor tenker du at det er forseint når det er fast smilefjes? Det viser jo bare at du er maksimal fertil i 2 dager og det er virkelig nå det gjelder! Det ER ikke forseint altså!
Oi, wow! Det var maaaange! og jeg har bare 2....Se hva testetøsa fikk i posten idag hahahha- jaja. Har ikke noe erfaring med babyplan fra før men dette blir spennende
Haha vet ikke. Håper ikke det på flyplassen nå på vei for å legge inn aksjer hahaha..
Hehe. Har drevet med testing gjennom 10 pp, og jeg prøver å vente lengst mulig alltid, men det er ikke så lett. Tenker at jeg skal vente til jeg begynner å mistenke at det kan være noe, ellers vente til ikm. Men det klarer jeg aldri.Åå spennende!! Når tenker du å begynne testingen? Har du en «tidligst» dato? Ah har du brukt det før? Er nok ikke lett å kjenne hva som er hva nei