Ikm uke 39-40

Nå husker jeg ikke hva jeg skrev ang eggløsning og ikm på meg, men tror ikke jeg skrev rett (fordi jeg ikke visste når El kom:pompus:) . Rette opplysninger er:
Mindel - 36 år (37 år før ikm :cool:) - PP 5 - EL 17.09 - IKM 1.10

Hmmm. Har liksom trodd/håpet jeg var gravid nå. Hatt masse murringer etter el, men var hos gyn for celleprøve nå og hun var enig med meg at det kunne se ut som jeg ville få mensen til helgen :banghead: Sikkert ikke mulig for henne å se om jeg er gravid nå, men likevel en kjip beskjed å få. :confused005

Det fikk jeg aldri kjent, siden jeg hadde morkaka på framsiden.. var egentlig ganske greit :smug: så slapp jeg det crazy alien greiene :greyalien::cat:
Jeg hadde morkaka foran på høyresiden så de sa at det var ganske utrolig at jeg kjente så mye spark, men jeg var sikker på at det både var en karatekid, fotballspiller og håndballspiller inni der, hu var helt ekstrem og når jeg kjente 15 bevegelser på 1 time så var det lite og jeg ringte føden og de bare eeeeh slapp av :hilarious:

Jeg har ingen erfaring med disse med smilefjes kan dere gi meg en kjapp innføring?

Håper det ikke er for sent, som sagt betyr det vel bare at kroppen øker LH for å lippe egget, oftest slipper jo eget dagen etter.. Så krysser fingrene!! Jobber han borte hver måned? Eller bare nå?

Ah, slik kur har jeg og tatt WonderGirl - som du Sier strengt regulert at man ikke verken kan bli, eller er, gravid. Har vært plaget med akne jeg og. Så fint å høre at det var bedre under graviditeten :)

Her er eggløsning bekreftet av temperaturøkning, yes :smiley-bounce015

Vi har bryllupsdag til helga, men det et kanskje for mye å håpe på at en test kan slå ut lørdag? Da vil jeg være 8 DPO.. hadde vært en fin gave :love7
Fast smiley er vell ganske høy måling på LH. Litt usikker, men jeg fikk ganske høy på babyplan. Og ja som du sier så er det før egget slipper så det kan godt være innafor. Jeg håper virkelig det :angelic: Han jobber borte en uke på og en uke av så det ville kanskje ikke klaffa uansett, men jeg håpte at blinkende smiley ville varsle meg så jeg kunne planlegge mitt mer. Føler at med fast smiley er det for sent. Men skal teste imorgen kveld igjen og 2-3 dager frem for å se når LH synker. Da vet jeg vell mer om vi har lagt inn aksjer på riktig tidspunkt.:cat:

Håper det blir en positiv test for deg. Er så spennende dette. ;) Luksus med bryllupsdag kos dere :wav
Hmmm. Har liksom trodd/håpet jeg var gravid nå. Hatt masse murringer etter el, men var hos gyn for celleprøve nå og hun var enig med meg at det kunne se ut som jeg ville få mensen til helgen :banghead: Sikkert ikke mulig for henne å se om jeg er gravid nå, men likevel en kjip beskjed å få. :confused005
Hvorfor trodde du du var gravid? Haddedu positiv G-test?

Unødvendig av de å si sånne ting for det fester seg så godt i huet vårt når man prøver :( håper hu tar helt feil :Heartbigred

Nei, Ingen test. Det ville vært tidlig. Bare symptomene i kroppen som passer med at det skulle vært noe. Og er ikke krise om det ikke går denne pp, men ville jo leve i håpet en uke til.

ims - 33 - PP1 - B2 - EL 27.09 - IKM 09.10

Slenger meg på! Veldig usikker på både EL-dato og IKM da syklusene siden februar og p-pilleslutt har variert mellom 23 og 30 dager. Ikke har jeg prøvd å kartlegge EL heller, siden vi ikke har startet prøvingen før nå. Men nå er jeg igang med temping igjen! Dette blir spennende :joyful:

Velkommen !:Heartbigred

Jeg har ingen erfaring med disse med smilefjes kan dere gi meg en kjapp innføring?

Håper det ikke er for sent, som sagt betyr det vel bare at kroppen øker LH for å lippe egget, oftest slipper jo eget dagen etter.. Så krysser fingrene!! Jobber han borte hver måned? Eller bare nå?

Ah, slik kur har jeg og tatt WonderGirl - som du Sier strengt regulert at man ikke verken kan bli, eller er, gravid. Har vært plaget med akne jeg og. Så fint å høre at det var bedre under graviditeten :)

Her er eggløsning bekreftet av temperaturøkning, yes :smiley-bounce015

Vi har bryllupsdag til helga, men det et kanskje for mye å håpe på at en test kan slå ut lørdag? Da vil jeg være 8 DPO.. hadde vært en fin gave :love7

Så spennende ! Krysser fingrer for spire hihi

ja stabilitet i hormonene hjalp en del. Da jeg bare har hormonell acne lol -.-

Spennende gleder meg til og høre om det er positiv test . Når tenker du og starte og teste med Gtest? Her fikk jeg fast smilefjes igår og aksjelegging starter idag så håper det ikke er for sent, noe jeg tror :yuck:;)

Jeg starter sikkert altfor tidlig :laughing002 men vil prøve å vente til ihvertfall 10dpo:laughing005… med nr1 fikk jeg svak positiv 15dpo:happy090 så kanskje jeg har treg hcg stigning Elns hehe

håper det ikke er forsent!

Ååå :/ ja det var ikke den kuleste beskjeden nei. Men hvordan vet hun liksom det :bored: er det noe man kan se:happy093så tidlig liksom?

Jeg hadde morkaka foran på høyresiden så de sa at det var ganske utrolig at jeg kjente så mye spark, men jeg var sikker på at det både var en karatekid, fotballspiller og håndballspiller inni der, hu var helt ekstrem og når jeg kjente 15 bevegelser på 1 time så var det lite og jeg ringte føden og de bare eeeeh slapp av :hilarious:
Haha, så festlig :laughing001 jeg kjente masse jeg også, men kunne ikke se hode og armer og bein... men kunne kjenne helen hennes da hun sparket øverst oppe :happy: rare greier! Husker da jeg lå til observasjon før fødselen, så skulle jeg trykke hver gang jeg kjente bevegelser. Trykka nesten hull i den knappen :laughing002

Tenker og funderer, vet ikke helt om jeg skal stole på den peaken fra premom lørdag. Selv om kroppen sier at NOE foregikk lørdag/søndag. Og ifølge babyverden appen var el på lørdag:nailbiting:
Får vel bare fortsette å legge aksjer og teste noen dager til tenker jeg:meh: cd 19 i dag

Men om det stemmer, vil det vises på blodprøve hos legen neste mandag? Skal uansett inn dit å ta blodprøve:angelic:

Se hva testetøsa fikk i posten idag hahahha- jaja. Har ikke noe erfaring med babyplan fra før men dette blir spennende :laughing001

Vedlegg

• C81F4174-4B71-4C7A-A1E7-6AC1F513E7BF.jpeg
    C81F4174-4B71-4C7A-A1E7-6AC1F513E7BF.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 56
Fast smiley er vell ganske høy måling på LH. Litt usikker, men jeg fikk ganske høy på babyplan. Og ja som du sier så er det før egget slipper så det kan godt være innafor. Jeg håper virkelig det :angelic: Han jobber borte en uke på og en uke av så det ville kanskje ikke klaffa uansett, men jeg håpte at blinkende smiley ville varsle meg så jeg kunne planlegge mitt mer. Føler at med fast smiley er det for sent. Men skal teste imorgen kveld igjen og 2-3 dager frem for å se når LH synker. Da vet jeg vell mer om vi har lagt inn aksjer på riktig tidspunkt.:cat:

Håper det blir en positiv test for deg. Er så spennende dette. ;) Luksus med bryllupsdag kos dere :wav

Men du.. hvorfor tenker du at det er forseint når det er fast smilefjes? Det viser jo bare at du er maksimal fertil i 2 dager og det er virkelig nå det gjelder! Det ER ikke forseint altså! :talk017:Heartbigred

Men du.. hvorfor tenker du at det er forseint når det er fast smilefjes? Det viser jo bare at du er maksimal fertil i 2 dager og det er virkelig nå det gjelder! Det ER ikke forseint altså! :talk017:Heartbigred
Haha vet ikke. Håper ikke det :smiley-bounce016:smiley-bounce016 på flyplassen nå på vei for å legge inn aksjer :smiley-bounce022 hahaha..:dance018:dance011

Haha vet ikke. Håper ikke det :smiley-bounce016:smiley-bounce016 på flyplassen nå på vei for å legge inn aksjer :smiley-bounce022 hahaha..:dance018:dance011

Nei, det skal ikke være forseint altså! Jeg har hatt sykt vondt i eggstokken i hele går og merket den litt i dag. Har pleid å ha det sånn, men det er faktisk mange mnd siden det har vært så vondt at jeg nesten ikke kan gå :laughing002 og i dag er det fortsatt fast smiletegn, men rsfu en viste fullstendig negativ :bored: hva betyr det egentlig?:chicken: ha en veldig fin flytur! :finger: :hilarious:

Åå spennende!! Når tenker du å begynne testingen? Har du en «tidligst» dato? :p Ah har du brukt det før? Er nok ikke lett å kjenne hva som er hva nei :Heartbigred:Heartbigred
Hehe. Har drevet med testing gjennom 10 pp, og jeg prøver å vente lengst mulig alltid, men det er ikke så lett. Tenker at jeg skal vente til jeg begynner å mistenke at det kan være noe, ellers vente til ikm. Men det klarer jeg aldri.

Det er første syklus jeg prøver Lutinus. Så er spent på om det holder. Hadde supertreig EL pga vaksine denne runden, så trodde ikke jeg kom til å få EL. Så kom den plutselig.

Last edited:
Back
Topp