Ikm uke 39-40

:rolleyes:
Forrig mnd «klarte» vi ca 4 dager på rad, men var ikke særlig romantisk for jeg følte det ble en «fordi vi må» holdning, og d hater jeg. Så denne gangen tok vi annenhver dag og det var bedre :) syns også jeg har lest et sted at det ikke er bra å tømme «tanken» hver dag for da blir d dårligere kvalitet på de svømmerne som er der, mens det er bedre å spare til annenhver dag :p (heldigvis for oss:rolleyes:)

Haha ja er vel noe med det! Vi er der at vi kjører på om vi har lyst. Og kanskje blir litt ekstra inspirert når vi vet det er fruktbart vindu :laughing002 Leste en artikkel en plass om at en studie viste til 33% sjanse ved annenhver dag og 37% ved hver dag. Men at marginene var så små, og kunne påvirkes av mye annet, at det ikke var noe særlig av betydning. Så tror egt at så lenge man koser seg, og er innom ihvertfall 2 runder rundt el at det skal være godt nok:Heartbigred

jeg er HELT knust!!!:sick006:angryfire Har fast smilefjes nå…. Det var MYE tidligere enn forventet. Jeg som ikke har fri fra jobb imorgen og tirsdag. Jaja, blir flytur bort på ettermiddag imorgen til min samboer da og hjem igjen etterpå. Håper det ikke er for sent da.. krysser alt!!!
Nei, det er ikke forseint da! Da kan dere treffe rett inn og blink! Det er jo mulig å befrukte egget en stund etter selve slippet også! Hvis du får til flyturen er jo det helt supert :sign17:sign19:wav
Skjønner jo at det var ganske dritt.. men jeg har trua! :love7

Men det der kan vel ikke stemme? Testene er jo ikke positive. Kontrollstreken er jo mye sterkere enn teststreken. Jeg klarer ikke tenke noe annet enn at den appen tuller litt der. Ble streken sterkere etter den hadde tørket mer? Eller hva tenker du selv om det? Sånn her så mine ut og du ser den ene positive der.

Ja, den ble sterkere. Om appen tuller eller hva det er vet jeg ikke, men stemmer bra med beregninga mi og andre symptomer:bored:

Nei, det er ikke forseint da! Da kan dere treffe rett inn og blink! Det er jo mulig å befrukte egget en stund etter selve slippet også! Hvis du får til flyturen er jo det helt supert :sign17:sign19:wav
Skjønner jo at det var ganske dritt.. men jeg har trua! :love7
Takk for at du er en motivator og oppmuntrer for det var skikkelig irriterende. Var disse dagene som absolutt ikke passet. Men sånn er det. Jeg krysser fingra og ikke bein :smiley-angelic003:smiley-angelic002 for at det er tidsnok.

Takk for at du er en motivator og oppmuntrer for det var skikkelig irriterende. Var disse dagene som absolutt ikke passet. Men sånn er det. Jeg krysser fingra og ikke bein :smiley-angelic003:smiley-angelic002 for at det er tidsnok.
Ja, vil jo at det skal gå bra for alle her! Vet at det er umulig, men noen av oss SKAL jo faktisk få det til! Eneste vi kan gjøre er å gjøre alt :joyful: hvor lang tid tar det før du er i køya hans da? :):hug003

Takk :Heartbigred Hahah ja er nok bare den irritable tarmen som jobber :hilarious: men ja veldig spennende og nervepirrende i dpo-land :wtf:
husker d var så sykt å både se og kjenne hele foten :eek::love017
Det fikk jeg aldri kjent, siden jeg hadde morkaka på framsiden.. var egentlig ganske greit :smug: så slapp jeg det crazy alien greiene :greyalien::cat:

Ojoj, se der ja! Huff, det hørtes skikkelig tungvint ut Tar det lang tid med fly?
Neida tar 30 min. Men jeg må være der til tirsdag for går ikke fly hjem imorgen. Samboeren har hotell rett ved flyplassen så heldigvis ordner det seg. Men tror han ble litt stressa når jeg ringte nå og bare: kommer en tur imorgen også jeg.. han bare høææh?:smiley-bounce016

Ja, vil jo at det skal gå bra for alle her! Vet at det er umulig, men noen av oss SKAL jo faktisk få det til! Eneste vi kan gjøre er å gjøre alt :joyful: hvor lang tid tar det før du er i køya hans da? :):hug003
Sånn ca 18.00 imorgen. Så da blir deg aksjer og også morgenen etterpå håper jeg :smiley-bounce016 får oppmuntre han med at denne gangen begynner vi ikke for tidlig, som sist, da starta vi 2 uker før det vi trodde var EL og vi var slitne begge to når det da kom til EL og slutta fordi jeg trodde jeg hadde hatt EL, men den kom jo 1 uke senere ifølge TR. Sist var syklus på 41 dager.

altså vet ikke hvor folk stiller seg til dette men, kanskje se på litt ehem kosefilm ilag? Sexy musikk? Flørte litt utover dagen for å bygge opp spenning osv?

Ja, det funker veldig bra for oss :love017 jeg jobber medleverturnus, så jeg bor på jobb noen dager også har jeg fri i en lengre periode frem til neste vakt igjen. Så når samboeren min er på jobb og vi har vinduet så pleier jeg å gjøre det litt ekstra romantisk med litt stearinlys også sender jeg ofte litt pirrende meldinger og bilder til samboeren mens han er på jobb. Bruker også mye vibrator, mens han er på jobb. Men stopper rett før orgasme, funker veldig bra for lysten min synes jeg :love7 men her er jo vi «heldige» sånn sett med at vi ikke har barn fra før og har overskuddet til dette, og det at jeg har fri og kan legge inn ekstra energi :love2

Vi ender hverfall opp med å ha sex enten annen hver dag eller 1-2 ganger dagen, spørs litt på dagsformen hans.

Det negative er når jeg er på jobb. For da er jo jeg ikke hjemme på noen dager.. fikk en to dagers jobbøkt dag 3 og 4 før eggløsning denne gang, men vi la inn gode aksjer både før og etter jobbøkta, så får håpe dette holdt! Fikk positiv EL-test i dag, så da er det siste innspurt før en lenge ventetiden :rolleyes::rolleyes:

Sånn ca 18.00 imorgen. Så da blir deg aksjer og også morgenen etterpå håper jeg :smiley-bounce016 får oppmuntre han med at denne gangen begynner vi ikke for tidlig, som sist, da starta vi 2 uker før det vi trodde var EL og vi var slitne begge to når det da kom til EL og slutta fordi jeg trodde jeg hadde hatt EL, men den kom jo 1 uke senere ifølge TR. Sist var syklus på 41 dager.
Åja, så bra at det ikke er senere enn 18! :D
Åja, å starte 3 uker før el var kanskje bittelitt tidlig :rolleyes: Men fort gjort å ikke ha helt kontroll, spesielt når syklusen ble sååå lang! Og jeg som klagde da min forrige syklus ble på 36 dager o_O
Hold meg gjerne oppdatert på turen og qlt :cat:

Åja, så bra at det ikke er senere enn 18! :D
Åja, å starte 3 uker før el var kanskje bittelitt tidlig :rolleyes: Men fort gjort å ikke ha helt kontroll, spesielt når syklusen ble sååå lang! Og jeg som klagde da min forrige syklus ble på 36 dager o_O
Hold meg gjerne oppdatert på turen og qlt :cat:
Haha 2 uker da, men jeg tenkte det skulle gå, men Neida det gjorde ikke det. :grumpy::banghead: Haha ja får prøve å gjøre det beste utav det. Håper EL ikke er før om 2 dager. Krysser fingrer og tær(men ikke beina) :cat: på at det treffer Akuratt :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic002

:laughing002:laughing002R
Ja, det funker veldig bra for oss :love017 jeg jobber medleverturnus, så jeg bor på jobb noen dager også har jeg fri i en lengre periode frem til neste vakt igjen. Så når samboeren min er på jobb og vi har vinduet så pleier jeg å gjøre det litt ekstra romantisk med litt stearinlys også sender jeg ofte litt pirrende meldinger og bilder til samboeren mens han er på jobb. Bruker også mye vibrator, mens han er på jobb. Men stopper rett før orgasme, funker veldig bra for lysten min synes jeg :love7 men her er jo vi «heldige» sånn sett med at vi ikke har barn fra før og har overskuddet til dette, og det at jeg har fri og kan legge inn ekstra energi :love2

Vi ender hverfall opp med å ha sex enten annen hver dag eller 1-2 ganger dagen, spørs litt på dagsformen hans.

Det negative er når jeg er på jobb. For da er jo jeg ikke hjemme på noen dager.. fikk en to dagers jobbøkt dag 3 og 4 før eggløsning denne gang, men vi la inn gode aksjer både før og etter jobbøkta, så får håpe dette holdt! Fikk positiv EL-test i dag, så da er det siste innspurt før en lenge ventetiden :rolleyes::rolleyes:

Syns alle er god på aksjelegging nå- kryssete for mange flotte spirer som resultat av gøye pper :laughing002:laughing002

Haha 2 uker da, men jeg tenkte det skulle gå, men Neida det gjorde ikke det. :grumpy::banghead: Haha ja får prøve å gjøre det beste utav det. Håper EL ikke er før om 2 dager. Krysser fingrer og tær(men ikke beina) :cat: på at det treffer Akuratt :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic002
Åjahaha. 2 da :cool: ja, krysser nesten alt jeg har jeg også for deg! Men nå dævver jeg nesten. Natta!:goodnight

Hahah jeg dævver av den derre :finger::finger::finger: :laughing025:laughing025:laughing025:laughing025
Veldig godt å komme inn her og bare le innimellom all synsing om tester og symptomer :hilarious:
Syns jeg kjenner litt murring og tenker det er bra, samtidig er jeg redd for en ny kjemisk eller SA så må prøve å ikke kjenne etter, da kjenner man jo spark til og med og det er jo en smule tidlig uansett :meh:
Men jeg har syyyykt mange g tester og det frister veldig å begynne å teste men det er jo sååå kjedelig når den blir blendahvit! Med førstemann så testa jeg svak positivt 8dpo så må prøve å holde meg til det!

Hvor mange dpo er du nå?:woot:

Baaaare hyggelig :D:finger: jeg også er veldig glad i å komme inn hit hvor ALLE har samme mål og snakker om kun 1 ting :dance011 er så glad for forumet siden jeg ikke har noen å snakke skikkelig med om dette på utsiden :dance008

Når er du 8dpo? Jeg er spent for deg! :hug007
ja sant, et par venninner vet at vi prøver men de kjenner ingen andre som jeg kjenner liksom :wtf: og prater ikke akuratt om el slim osv med de uansett :hilarious:
takk blir spennende disse ukene fremover :Heartbigred
Hvis Flo appen stemmer så hadde jeg el på tirsdag som var så da har er jeg 8 dpo på onsdag, så er jo ikke lenge til men begynner å miste litt trua på at d gikk denne mnd :meh:

ims - 33 - PP1 - B2 - EL 27.09 - IKM 09.10

Slenger meg på! Veldig usikker på både EL-dato og IKM da syklusene siden februar og p-pilleslutt har variert mellom 23 og 30 dager. Ikke har jeg prøvd å kartlegge EL heller, siden vi ikke har startet prøvingen før nå. Men nå er jeg igang med temping igjen! Dette blir spennende :joyful:

ja sant, et par venninner vet at vi prøver men de kjenner ingen andre som jeg kjenner liksom :wtf: og prater ikke akuratt om el slim osv med de uansett :hilarious:
takk blir spennende disse ukene fremover :Heartbigred
Hvis Flo appen stemmer så hadde jeg el på tirsdag som var så da har er jeg 8 dpo på onsdag, så er jo ikke lenge til men begynner å miste litt trua på at d gikk denne mnd :meh:
Da er vi to som er 8 dpo på onsdag! Er veldig spent... Kan ikke si noe til eller fra så langt, men pleier ikke kjenne så veldig mye før rundt 7 dpo... Men kjente noe stikking eller noe i natt eller morges eller når det var... Men nå går jeg på Lutinus for første gang denne syklusen, så vet ikke om jeg kan kjenne diverse pga den også. Vi får vente i spenning!! Vil så gjerne det skal skje nååå!!!

Back
Topp