Åå, skjønte ikke helt.. hvis du får negativ i mårra, så blir den vel ikke positiv igjen dagen etterpå?Haha ja må jo detja jeg tenker at IKM er 14 dager etter EL og dermed er det for deg som er på negativ EL-test 12 dager fra idag og for meg 13 dager så sant jeg får negativ imorgen. Jeg kommer nok til og EL-teste en dag og 2 til etter negativ fordi jeg har hørt at egget ikke alltid slipper på med en gang. Hva med deg?
![]()
Jeg hadde ikke tenkt å teste mer iallefall

ja jeg tenker at IKM er 14 dager etter EL og dermed er det for deg som er på negativ EL-test 12 dager fra idag og for meg 13 dager så sant jeg får negativ imorgen. Jeg kommer nok til og EL-teste en dag og 2 til etter negativ fordi jeg har hørt at egget ikke alltid slipper på med en gang. Hva med deg?

Tenkte å ta første test lørdag 25. I håp om en fin bursdagsgave og bryllupsdag gave
Ingenting annet enn at jeg har en indre testetøs som har lyst å komme ut
Fått beskjed om at testene fra babyplan.no er på tur til posten (men kan fort ta dager før den registreres hos posten), ikke hørt noe fra farmasiet.no #utålmodig hadde vært kjedelig om jeg ender opp på lørdag uten noen av tidlig testene jeg har bestilt (har flust av andre liggende), og drar på apoteket å kjøper

men jeg er lite optimistisk pga lutealfasedefekten
Har heldigvis time hos gyn på mandag så da får vi nok litt hjelp til pp6
fjeset står fortsatt på CB digital, forsvinner det av seg selv? Tenker jeg isåfall tar en ny test på morgenurinen der også om det er borte til da. Hvis jeg skal legge inn aksje bør en gang til bør jeg gjøre det imorgen eller torsdag da?

så var bare om det hadde noe for seg og legge inn aksjer imorgen eller torsdag og? jeg fikk fast smilefjes på kvelden på søndag, men testa ingenting på lørdagen så smilefjeset kan jo ha kommet den dagen, testa på fredagen og fikk da negativ. Men babyplan sine taler jo for seg at peaken var søndag og litt lavere igår og nå er på vei ned. Som du sier jeg håper det har sluppet nå og at det ligger massevis av svømmere og venter på målet sitt
Sist syklus kom eggløsning på CD23. Nå er jeg CD12 og er på dag 2 med eggløsningsslim. Babyplan testene sier stigende verdier på 0.58 i ettermiddag. Kan syklusene variere så veldig etter MA? Skal sies at de to gangene jeg ble gravid har det vært på CD14
skal sies at jeg hadde skikkelig elsmerter tidlig i dag rundt kl 6- kanskje det hjelper på om vi tar en runde i morgen?
Mine verdier er på vei ned og lavere enn dine og jeg håper på en gang til med aksjer imorgen. Men også her er det samboer som må motiveres etter to kvelder med aksjer