Ikm uke 39-40

Hei alle sammen! Skal justere ikm
Lista ikveld ! Skal på jobb først hehe.

men ville komme med en update

er nå på CD 16. som var da jeg hadde el sist, men jeg har ikke kjent egget slippe enda som jeg pleier. Så vi får se utover dagen. Hadde en påbegynt krampe i går, vondt i korsryggen. Acne er på plass, ømme såre bryst og var veldig kvalm i går som tyder på en økning i hormoner av et slag. El slimet (som jeg har blitt påvirket her inne til å undersøke :laughing001) var strechy men lyst/litt hvit for typ 2-3 dager siden, og er nå vannete og blankt men ikke strechy, så blir ikke helt klok. Undrer meg på om el kan ha vært enten i forgårs eller i går, men at jeg ikke har merket samme krampene som jeg pleier? Eller om at det er vannet nå og blir mer strechy i morgen f.eks. Vet egt heller ikke hvordan sæd restene som kommer ut påvirker hellet tbh. Så kan ikke si jeg had blitt mye klokere på dette. Ellers har vi lagt inn såpass med aksjer at det bør holde uansett. Hadde bare vært greit å vite når el var, i og med jeg vanligvis vet nøyaktig dag:laughing002 i følge Ovia var det peak fertilitet i går, så who knows.

hvordqn går det med dere ?

kommer på i kveld å fikser ikm lista. Alltid like kjekt når det har kommet mye fra dere !

Maya28 - 28 år- PP2 - B1 - EL 22/9 - IKM 6/10

Fortsett å test, kan være at eggløsning ikke har vært (slik jeg tolker temperaturene så langt) :)

Har ikke flere tester, men temper videre :)

Mente tempe :rolleyes: skrev feil :p Det som er så greit med temperaturen er det den lyver nå ikke, testene kan tulle, men hormonene i kroppen mtp eggløsning og ikke, kan ikke feiltolkes. Så det er mer sikkert enn tester :D

Gaah, jeg bestilte jo både fra babyplan.no og farmasiet.no i går natt, fordi jeg vet farmasiet er rask og sende, og ikke brukte posten = kunne rekke fram til helga. Nå har ikke farmasiet enda sendt pakken :sad015 babyplan.no la inn at de hadde pakket den i går, men den er ikke registrert hentet hos posten enda.. Og siden posten kun leverer her i morgen så rekker jo ikke den fram til lørdag :angryfire

Så da sitter jeg igjen meg å ha brukt nesten tusen kroner på tester, som ikke rekker fram til formålet :laughing002 (igjen, ikke tips mannen om det :laughing005).

Oh en opptelling av hva jeg har igjen fra forrige syklus viser at jeg har igjen tre digitale med uker, 5 fra make sure og 4 fra babyplan. Men ingen av dem er av typen som slår ut på 10 i hcg, som jeg trenger.. :dance018

Jeg har en indre testetøs som bare venter på å komme fri :hilarious:

Hmm, har visst bomma litt på IKM. Ifølge FF er det 11.10, så da flytter jeg over til neste IKM-gruppe :)
Masse lykke til alle sammen! :talk017

Gaah, jeg bestilte jo både fra babyplan.no og farmasiet.no i går natt, fordi jeg vet farmasiet er rask og sende, og ikke brukte posten = kunne rekke fram til helga. Nå har ikke farmasiet enda sendt pakken :sad015 babyplan.no la inn at de hadde pakket den i går, men den er ikke registrert hentet hos posten enda.. Og siden posten kun leverer her i morgen så rekker jo ikke den fram til lørdag :angryfire

Så da sitter jeg igjen meg å ha brukt nesten tusen kroner på tester, som ikke rekker fram til formålet :laughing002 (igjen, ikke tips mannen om det :laughing005).

Oh en opptelling av hva jeg har igjen fra forrige syklus viser at jeg har igjen tre digitale med uker, 5 fra make sure og 4 fra babyplan. Men ingen av dem er av typen som slår ut på 10 i hcg, som jeg trenger.. :dance018

Jeg har en indre testetøs som bare venter på å komme fri :hilarious:
Du får smøre deg så godt du kan med tålmodighet til mandag da :dance011 Så har du masse tester du kan bruke haha :dance018

Jada, trenger bare ikke tidligtester på mandag, jeg trenger bare de tidlig :smiley-angry017 :laughing002 jeg er redd jeg ryker på en fra apoteket på lørdag, har vært å sjekker hva det koster på nærmeste apotek allerede :scared007
Jeg har sagt at baby var det jeg ønsket meg i bursdagsgave til gubben, så må jo nesten sjekke om han har levert gaven :laughing002

Jada, trenger bare ikke tidligtester på mandag, jeg trenger bare de tidlig :smiley-angry017 :laughing002 jeg er redd jeg ryker på en fra apoteket på lørdag, har vært å sjekker hva det koster på nærmeste apotek allerede :scared007
Jeg har sagt at baby var det jeg ønsket meg i bursdagsgave til gubben, så må jo nesten sjekke om han har levert gaven :laughing002
Haha skjønner det. Hold oss oppdatert :cat::Heartbigred

Åh, nå var jeg så klar for å få positiv el-test! Trodde den skulle komme litt før, men nå tror og håper jeg at egget slipper i morgen. Begynte å kjenne litt stikninger i går kveld, og i dag har jeg kjent det for fullt i områdene rundt der nede. Håper, håper, håper at aksjeleggingen har holdt. Fungerer ikke for oss å «pliktligge», så blir ikke hver dag her. Krysser fingrene for oss alle her inne, og masse junibabyer!!! ❤️❤️❤️❤️

Vedlegg

• 061B72E9-E7B2-4A41-A7DA-52971DC535D9.jpeg
    061B72E9-E7B2-4A41-A7DA-52971DC535D9.jpeg
    965,7 KB · Visninger: 46
  • 16991CED-5E9F-43C2-B333-1A16F77F5062.png
    16991CED-5E9F-43C2-B333-1A16F77F5062.png
    597,9 KB · Visninger: 56
Masse slim og symptomer på EL idag, håper veldig. Helt negativ EL-test i kveld, den svakere hittil. Men testet med nytt merke og fikk ikke testet fra i går kveld til kl 19, så kan være jeg misset toppen. Tiden får vise hva tempen sier.

Ei litta kveldsupdate. Her er da fremdeles vannete slim, no sticky. Og ingen el kramper noe sted. Jeg har en del andre symptomer. Men where da foq is my cramps at. Første gang jeg opplever å etterlyse krampene mine altså. Nei vi får se om de dukker opp i morgen, men må si jeg er meget confusion allerede. :happy093:wtf Men men, bør vel kanskje ikke henge meg altfoooor mye opp i galskapen. Og satse på at akjselegging er nok. Jeg har hatt stabilt mensen i 3-4 år nå så ser ikke for meg den plutselig skulle slutte med det nå ehehehe.:laughing002:laughing002

Er 6dpo imorgen å sliter skikkelig med å ikke ryke på en test:hungover: Gi meg styrke:rolleyes::hilarious:

https://www.babymed.com/fertility-tools/implantation-calculator#

https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php

Nå som noen begynner å nærme seg gtesting, tenkte jeg at jeg skulle dele to linker jeg liker.

Den første er veldig fin for å se i forhold til dpo, hva som er mulig festelse av egg - den andre hvor mange prosent som får positiv graviditetstest på hvilken dag.

:):):)

Så fine linker, tusen takk! Ser at egget kan slå seg ned over en periode på en uke, og mest sannsynlig rundt dag 9, så det forklarer jo hvorfor det ikke er poeng å teste før da :shifty: :laughing002

Åh, nå var jeg så klar for å få positiv el-test! Trodde den skulle komme litt før, men nå tror og håper jeg at egget slipper i morgen. Begynte å kjenne litt stikninger i går kveld, og i dag har jeg kjent det for fullt i områdene rundt der nede. Håper, håper, håper at aksjeleggingen har holdt. Fungerer ikke for oss å «pliktligge», så blir ikke hver dag her. Krysser fingrene for oss alle her inne, og masse junibabyer!!! ❤️❤️❤️❤️

Høres jo veldig sannsynlig ut at det er på tur ut av folikken sin nå, og det passer jo med sterk test i dag :) lovende dette :D

Back
Topp